Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Har du noen lyder du ikke klarer? Jeg liker seff ikke kritt mot tavle-skviking, men det er også en slags smatte/ gommelyd jeg får helt fnatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg blir helt tussete av smatting. Har utrolig lav terskel for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Neglfil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Undulat som sitter og skriker. Selskapssyk Edit: skriveleif Endret 15. september 2006 av Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Snorking, tannlegebor e.l., folk som lager klikkelyd i halsen, smatting, skingrende vestlandsstemmer, isoporgnikking på vindu, mygglyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Mus som løper i tak/ gulv/ vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Kniv som skraper mot "tørr" eller matt tallerken, og snorking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Folk som stryker hendene mot dongeri-stoff! iiiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 14. september 2006 #9 Del Skrevet 14. september 2006 når noen stryker seg over hendene og du haører at huden er skikkelig tørr... uææhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. september 2006 #10 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg blir helt tussete av smatting. Har utrolig lav terskel for det. ← Samme her! Uff!! Neglfil!!! ← Jeg eeeeeeeeeeeelsker å file neglene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 15. september 2006 #11 Del Skrevet 15. september 2006 Bestikk mot stentøy og i kjeler. Får helt fnatt av den lyden. Det samme når folk ikke kan drikke varme drikker uten å sluuuuuuuuuuuuuuurpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #12 Del Skrevet 15. september 2006 Knittring av f.eks godteri-papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 15. september 2006 #13 Del Skrevet 15. september 2006 hvisiking rett i øret, smatting, schj-lyd istedet for kj-lyd (som f eks i schjole, schjøtt, schjetil etc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 15. september 2006 #14 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg holder hendene for ørene og roper la-la-la-la når noen pusser med sandpapir. Jeg tar aldri i det selv, så da har jeg hendene fri til å holde for ørene. Og så avskyr jeg lyden av veps eller humler. Og mygg eller svartfluer som surrer rundt ørene. Og sånn lyd det blir når man sager noe, om sagbladet setter seg litt fast, så det knirker/hviner. G R Ø S S !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #15 Del Skrevet 15. september 2006 Tre mot papir, for eksempel en brukket blyant som noen fortsetter å skrive med! Får grøsninger av tanken... Og jeg misliker sterkt smatting/ slurping og knitring av papir (spesielt når noen skal prøve å åpne/ lukke det stille, men som egentlig bare bruker lenger tid.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. september 2006 #16 Del Skrevet 15. september 2006 Folk som kaster opp/brekker seg - jeg er sympatisspyer - og det er ikke alltid like morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 15. september 2006 #17 Del Skrevet 15. september 2006 Tre mot papir, for eksempel en brukket blyant som noen fortsetter å skrive med! Får grøsninger av tanken... ← Det glemte jeg. En lyd jeg heller ikke tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 15. september 2006 #18 Del Skrevet 15. september 2006 -Snorking -Slafsing -Leddknekking -Fingernegler mot tavle, seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet ii Skrevet 15. september 2006 #19 Del Skrevet 15. september 2006 Snorking og andre pustelyder. Klarer ikke å sove sammen med noen som lager lyd om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 15. september 2006 #20 Del Skrevet 15. september 2006 - Tung pusting (nei, ikke ved sex) - Smatting - Gaffel mot tallerken - Tannlegebor - Susing fra kjøkkenvifta når vi er ferdige å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå