Gå til innhold

Hvilke lyder klarer du ikke?

Gjest Hedda Gabler

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler

Har du noen lyder du ikke klarer? Jeg liker seff ikke kritt mot tavle-skviking, men det er også en slags smatte/ gommelyd jeg får helt fnatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir helt tussete av smatting. Har utrolig lav terskel for det.

Samme her! Uff!!

Neglfil!!!

:ler: Jeg eeeeeeeeeeeelsker å file neglene mine!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestikk mot stentøy og i kjeler. Får helt fnatt av den lyden. Det samme når folk ikke kan drikke varme drikker uten å sluuuuuuuuuuuuuuurpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder hendene for ørene og roper la-la-la-la når noen pusser med sandpapir. Jeg tar aldri i det selv, så da har jeg hendene fri til å holde for ørene.

Og så avskyr jeg lyden av veps eller humler. Og mygg eller svartfluer som surrer rundt ørene. Og sånn lyd det blir når man sager noe, om sagbladet setter seg litt fast, så det knirker/hviner. G R Ø S S !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre mot papir, for eksempel en brukket blyant som noen fortsetter å skrive med! Får grøsninger av tanken...

Og jeg misliker sterkt smatting/ slurping og knitring av papir (spesielt når noen skal prøve å åpne/ lukke det stille, men som egentlig bare bruker lenger tid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre mot papir, for eksempel en brukket blyant som noen fortsetter å skrive med! Får grøsninger av tanken...

Det glemte jeg. En lyd jeg heller ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...