Gå til innhold

Leddbetennelse, kiropraktor

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Tviler jeg på, ville heller valgt fysioterapaut.

Kiropraktor knekker på plass leddene, og det er jo ikke det du har problemer med.

Skrevet
Tviler jeg på, ville heller valgt fysioterapaut.

Kiropraktor knekker på plass leddene, og det er jo ikke det du har problemer med.

:Nikke:

Hva slags leddbetennelse har du trådstarter?

Skrevet

I sakralleddene(er ikke sikker på stavingen) som visstnok går mellom ryggraden og bekkenet.

TS

Skrevet
I sakralleddene(er ikke sikker på stavingen) som visstnok går mellom ryggraden og bekkenet.

TS

:ler: For et navn. Er du sikker på at ingen har lurt deg?

Uansett, gå til fysioterapeut og få skikkelig behandling i stedet for å gå til diverse kvakksalvere som reklamerer for det ene og det andre.

Skrevet
:ler: For et navn. Er du sikker på at ingen har lurt deg?

Uansett, gå til fysioterapeut og få skikkelig behandling i stedet for å gå til diverse kvakksalvere som reklamerer for det ene og det andre.

Joa, for helsepersonell pleier jo å "lure" pasientene. Uansett, her her sakral leddene dersom du fremdeles er i tvil.

Om du bør gå til lege, fysioterapi, kiropraktor osv. kommer vel helt an på grunnen til at du har leddbetennelse, så det bør vel ingen her sitte å spekulere i.

Skrevet

Skal jeg være med å kverrulere kan jeg si at de heter faktisk iliosakralleddene ;)

Jeg vet desverre ikke mye om hvilke behandlere som er best med slike betennelser, men jeg har et spørsmål til deg trådstarter:

Hvilke symptomer/plager gir denne betennelsen deg?

Lurer på om noe er galt i mine også... :forvirret:

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg ser ikke bort fra det.

Vil ikke en betennelse kunne komme fra en feilstilling i leddene som en kiropraktor kan rette opp? Men om betennelsen kommer pga andre ting blir neppe det løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...