Gjest Primula Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Ja, nå nærmer julen seg, og jeg lurer på om jeg skal starte julegaveshoppingen snart.. Hva synes dere om å bestille gaver på nett? Tenker først og fremst på bøker, leker og kanskje klær til alle tantebarna ( har mange..) og bøker til venninnene mine. Det er jo veldig lettvint og samtidig kan man jo få noe litt billigere enn i butikkene. Men ulempen er jo at det ikke kan byttes. Derfor har jeg ikke gjort det før. Selv er det svært sjelden jeg bytter gaver jeg eller ungene får, så jeg hadde nok ikke reagert på å få gaver som er bestilt på nett. Hva synes dere?
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Ser ikke på det som et problem å kjøpe gaver til unger på nett. Det er jo veldig sjelden man bytter dem. Det er greit nok hvis man gir klær, da legger man jo som oftest med byttekort.. men er det vanlig med leker? Tror ikke det. Synes det høres ut som en god idé. Litt værre med bøker til venninne dine. Der er det jo vanlig å legge ved byttekort. Men du vet jo beste selv om de pleier å bytte tingene du kjøper til dem. Hvis ikke så kan du jo bare slå til hvis du finner en bra bok til en god pris på nett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå