Gå til innhold

Hva synes dere om sykepleiere?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er ingen gode minner å ha ligget på sykehuset, og ha truffet på såpass mange sure, negative og svært lite servicevennlige sykepleiere!

Huff, husker det ennå, selv om det er tre år siden. Jeg synes et par av sykepleierne var helt ok, men ganske mange av dem (nattskiftet, dagen, ettermiddagen, kvelden) var sure, vanskelig å få blikkontakt med og lite hjelpsomme!  :tristbla:

Med fare for å ta litt i; det er derfor mange av oss advarer trådstarter mot å bli sykepleier- for at du eller noen andre skla oppleve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den satt!

Vel, hvis man misliker å stelle pasienter er det ikke såå mange steder igjen og jobbe. Veldig mange har noen fysiske problemer som gjør at de trenger hjelp til nettopp stell. Alt fra barn til gamle.

Selv om du velger bort sykehjem er det nok av vask og stell,kan jeg love deg.

Og hvis man som sykepleier(student) setter så høye krav at man må ha en jobb der kan ikke kan komme nær en rumpe eller mage,da skal man slite for å få seg jobb. Og kan umulig greie seg gjennom praksisen....

Hva da? Vasker og steller sår osv? Det er det like mange sykepleiere som gjør. Ihvertfall på sykehjem- men også på sykehus.

Hvorfor det??

Jeg er stolt av å være hjelpepleier. Det er ingen lang utdannelse,jeg vet det,men det spiller da ingen rolle. Jeg har valgt,av fri vilje og hjelpe andre mennesker tross dårlig lønn og tungt arbeid. Hvorfor ser du ned på meg da?

Jeg gjør en viktig jobb i samfunnet- akkurat som en sykepleier,selv om de har lenger utdannelse.

Beklager. Ser selvsag ikke ned på deg. Poenget var bare at jeg syns lege er litt mer status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...