^me^ Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) her kommer jeg til og skrive alle mine tanker rundt reiser jeg kommer til og ta og legge ut huskelister og div. rundt temaet reising.. min pakkeliste, viktig!dette er for 1 uke i hellas mine feriemål som skal bli utforsket før jeg blir for gammel de 2 viktigste feriemålene mine er usa og hellas! Hellas hellas blir bade/snorkle og relax ferie i en uke. her blir feriemålet enten rethymnon eller i chania i kreta.. her vil jeg øyhoppe, kjøre vannscooter, prøve ut andre vannaktiviteter. jeg vil ta en togtur opp i fjellene for og se hvordan gamle hellas er og den gamle kulturen, kjøpe noen appelsiner oppi fjellene, kjøpe ekte gresk mat, leie bil og utforske kreta litt.kansje ta et skikkelig spa? USA usa blir 2-3 ukers bilferie langs vestkysten. fra california,nevada,arizona,new mexico, texas, louisiana, mississippi, alabama og til slutt men ikke minst florida har veldig lyst til og se wachington dc , new york og hawaii oxo men tror vi får ta det på en annen tur, det er grenser på hva man klarer på 2-3 uker med bil og har råd til! jeg vil kjøre litt langs road 66 oxo! litt om hva de forskjellige statene har og by på av severdigheter: california: - los angeles, hollywood og santa monica beach (bading her ja) - san francisco - alabama hills nevada: - las vegas - death valley - carson city - virginia city arizona - grand canyon new mexico - santa fee texas - houston - dallas louisiana - something to see here? mississippi - mississippi river - noen andre severdigheter her? alabama - what to see here? florida - disneyworld - miami, her blir det vel bading og snorkling - key west Endret 14. september 2006 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Ah, alle skal jo på roadtrip i USA. Heldiggriser! Du kan glede deg til Houston og Dallas! Moro der. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 sambo kom nettopp hjem fra en slik kjøretur med faren sin i 2 uker og han sier at dette skal han gjøre en gang til, bare at nå skal bare vi 2 kose oss og oppleve sammen håper det skjer snart jah! *reisesyk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) det viktigste her er og ha med videokamera og vanlig kamera! må få med alle de fine plassene og vise andre! huskeliste for pakking til usa bra tråd om road trip i usa for kjapp innsjekking og bestilling av fly, hotell og lignende! *huske* Endret 14. september 2006 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) florida - disneyland - miami, her blir det vel bading og snorkling - noe annet og se i florida? ← Hehe, for å pirke heter det Disneyworld i Florida Key west skal være kjempefint å dra til Endret 14. september 2006 av La Luna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2006 rettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå