Gjest mela Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg skal på gruppeintervju i morgen og er en smule nervøs (hehe). Er det noen som har vært på det før og kan fortelle litt om hvordan de foregår? Fikk bare beskjed om å møte opp utenfor butikken med bilde.
LilleLy Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg vet ikke så mye om gruppeintervju for butikkjobber. Men dere får sikkert i oppgave å presentere dere selv og noen felles oppgaver. Da er det vel om å gjøre å gjøre så godt man kan, og gi et best mulig inntrykk av seg selv. Vise at du kan omgås andre, at du ikke er beskjeden og kan ta initiativ.. hjalp det litt?
Gjest mela Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Takk! Det hjalp på nervøsiten ja. Hater å måtte presentere meg foran mange andre. Hva slags ting er vanlig å fortelle om seg selv? Jeg har bare vært på ett jobbintervju før og det besto bare av arbeidsgiveren som pratet i 2 timer mens vi satt og hørte på..
LilleLy Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Akkurat det er litt vanskelig å svare på. Litt om deg selv; alder, interesser, utdanning, hvorfor du ønsker å jobbe i gjeldende firma/bransje.. ?!
helenas mamma Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Vis kreativitet og innsatsvilje - utstrål positivitet og velvilje men samtidig vær "myndig" ( ha meninger om ditt og datt ) . Ha en god formening om hva jobben går ut på, hvem de er og dann deg et inntrykk av hva de er. Det viser at du ikke bare er på jakt etter 1 jobb,men DEN jobben. Ta gjerne en titt på hjemmesiden deres for denne infoen! Sist men ikke minst: slapp av og vær deg selv - og får du ikke denne jobben er det hundrevis av andre ledige jobber der ute!! What's meant to be- will be!! Lykke,lykke til - skal krysse mange fingre og tær for deg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå