14062003 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Juppss, det er meg! Systemet er jo ikke lagt opp til det i det hele tatt. Jeg regner dessverre med at jeg ikke holder ut lenge i den jobben jeg har nå, derfor vil jeg holde øynene åpne og antennene ute for andre jobber. På de andre "karriereportalene" er ikke det noe problem, men Aetat derimot?! "Kan du delta på tiltak?" Eh, nei, jeg har fast jobb med forpliktelser og oppsigelsestid!!! Noen andre som er i samme situasjon eller dropper man Aetat i en sånn situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Men hva er det du vil ha på Aetat da? Jobbdatabasene kan du selvfølgelig søke i uansett, og kursene går selvfølgelig på dagtid. Forstår ikke helt hva du vil der, jeg...
Gjest gjesten Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg er i samme båt som deg, ts. Er i fulltidsjobb, men står samtidig oppført som arbeidssøkende på Aetat. Noe av årsaken til det for min del er at jobben er gjennom et vikarbyrå og det er kun de tre neste månedene jeg vet om jeg har jobb. I tillegg begynte Lånekassa å mase på papirer ifbm rentefritak da jeg var arbeidsledig en stund, og da var Aetat kjekke å ha, så jeg ble værende der. Så hver 14.dag skriver jeg pliktskyldig inn timeantall og sender inn. Nå skal det også sies at jeg ikke mottar noen pengeytelser fra de, så samvittigheten er ganske ren.
14062003 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Som sagt: jeg tror ikke jeg holder ut i den jobben jeg har nå lenge. Ved å være arbeidssøkende på Aetat har jeg dette å vise til, at jeg har prøvd å finne annet. Jeg sender også inn meldekort hver 14. dag. Og skriver opp alt jeg har jobbet (også de timene jeg får betalt uten å jobbe pga. betalt permisjon). Så det er 0 penger å få, det er ikke derfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå