Gå til innhold

Krekar fikk statlig støtte


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pensjonist

Krekar fikk statlig støtte

Oslo (ANB): Den kurdiske terrorlederen Mulla Krekar og broren hans mottok til sammen 571.000 kroner i offentlig støtte på vegne av trossamfunnet Islamsk Visjon Norge. De to brødrene skal ha forsøkt å føre pengene ut av Norge.

I 1995 ble Islamsk Visjon Norge opprettet av mulla Krekar og drevet av ham og broren. I perioden 1995 til 2000 fikk organisasjonen utbetalt støttepenger gjennom fylkesmannen i Oslo og Kirkevergen fra ulike tilskuddsordninger. "

http://www.sarpsborg-arbeiderblad.of.no/61...61/83/04/2.html

Norge, et kristent land, med et kristent parti i regjeringen, og med en kristen statsminister har vært med på å legge grunnen for muslimske geriljakrigeren Mullah Krekars virksomhet for Islam både i Norge og i nord-Irak.

Disse statlige bidragene, har gitt ca 350 mennesker som deler Mullah Krekars syn, mulighet til å samles og til å spre den muslimske visjonen via Norge.

Jeg forstår ikke hvordan våre kristne politikere TENKER.

Hva vil de med Norge?

Det er det norske folks skattepenger som har gått til denne sponsringen av andre religioner og deres forkjempere, og det er helt urimelig at det skal skje i et land der man bygger på noe helt annet enn Mullah Krekars visjoner.

Når Ayatollah Khomeini byggde opp sin organisasjon i Frankrike, kartla han alle politikere I Iran, og gav alle sine medlemmer og støttespillere en liste på navnene til de forskjellige politikere, og informerte om hvordan de i en felles aksjon skulle slå til mot Sjahen og hans styrende menn, samtidig, og bare drepe dem.

Derfor fikk han slik fremgang.

Han fikk arbeide temmelig uforstyrret i vest.

Nå er ikke Mullah Krekar av samme kaliber, og hans muligheter er mindre, men det er likevel på sin plass å påpeke hvordan saker og ting hender rundt omkring i verden, slik at vi ikke blir tatt på senga når noe slikt skjer.

Stopp alle statlige bidrag til islamske organisasjoner a la "Islamsk visjon Norge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm.... skal nøye meg med å fastslå at Norge, heldigvis, ikke lenger er et kristent-pistent, prestestyrt land m/bibel-kramper.

Skrev jeg heldigvis?

Tar det en gang til:

Heldigvis!!!!!

Selv om Norge faktisk ER styrt av en prest, har han ikke kommet dit fordi han er prest, ei heller kan han styre på prestemåten, ved å vifte med lovtekster forfattet av menn i kjortel for mange tusen år siden.

Er jeg glad for det? Ja!!! :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...