Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei. Jeg bare lurer på om det er farlig å bruke aluminiumklorid 25% over lang tid. Jeg har nemlig brukt den i ca et år. men så sluttet jeg for noen uker siden og da kom svettemerkene tilbake. Vil derfor begynne igjen. Hvor lenge har dere andre brukt den ?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Dette er noe jeg og har lurt på.Håper noen har et svar
juliannae Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Anbefaler cliniderm deokrem som du kan kjøpe på apoteket. Veldig god. ikke så dyr heller
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Tenker du på kreftryktene som ble satt ut for en stund siden? Ingen fare, det er helt trygt. Selv har jeg brukt det i litt over to år, og kommer til å fortsette med det!
Gjest Gjest_Hattifnatt_* Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg har brukt dette i mange år. Bruker det et par ganger i uken hele året. Så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for.....
Leone Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Jeg har brukt det i ca et halvtår. Bruker det ca 1 gang i uka eller hver halvannen uke nå. Aner ikke om det er farlig å bruke over lang tid...
Amanlis Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Jeg bruker Yerka, og har brukt det i tre år. Jeg tenker lite på skadevirkningene for å være ærlig, det er så mye som er farlig nå, så om vi skulle tatt hensyn til alt det ville vi nok ha dødd av sult
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå