Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #21 Skrevet 15. september 2006 (endret) Synes det var ufattelig at hu ene ikke kunne engelsk! Man skal da ha normale engelskkunnskaper i en alder av 16 år! Hun med fregnene var kjempepen, ja. Rart hun ikke kom videre.. Endret 19. september 2006 av Freckles
Gjest Purple Skrevet 17. september 2006 #22 Skrevet 17. september 2006 Jeg ble skikkelig flau på deres vegne ang engelskkunnskapene. Og så hun ene blonde, som stod der og så skikkelig dum og sløv ut og bare sa "lissom, lissom, lissom". Oh my God!
Rosenrød Skrevet 17. september 2006 #23 Skrevet 17. september 2006 Ja, stakkar, synes nesten litt synd på henne..... Sånn typisk "blant de peneste på skolen så da kan jeg bli modell"-jente.
Gjest Purple Skrevet 17. september 2006 #24 Skrevet 17. september 2006 Men jeg syns egentlig ikke hun var så veldig pen heller. Ihvertfall ikke der hun stod og svarte på spørsmål. Hun stod jo bare der og måpte, og hadde skikkelig sløve øyne. Men jeg hadde sikkert ikke sett så mye bedre ut selv da...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #25 Skrevet 17. september 2006 Har ikke sett programmet enda, men var og kikket på nettsiden til topmodel. Og jeg synes hun rødhårete, Nina Therese, virket som den mest interessante. Lene ser for meg bare sukekrsøt ut. Men nå har jeg ikke sett hvordan de snakker og beveger seg på tv-skjermen. Men er det andre som ser på Nina Therese som en favoritt?
Cymbidium Skrevet 17. september 2006 #26 Skrevet 17. september 2006 Jeg synes det er moro at de er igang med ny sesong! Tror det kommer til å stå mellom Tara, Nina Therese og Lene. Men det er vanskelig å si så lenge vi ikke har sett hvor gode/dårlige bilder de tar. Nina Th ser veldig model ut, men er litt kort. Tara er også veldig model, men det ser ut som hun aldri har posert før, og det kan jo gå begge veier da. Lene er nesten litt for søt, men fin høyde. Minner meg om hun svenske som konkurrerte mot Frøydis i finalen. Husker ikke hva hun het, men hun hadde langt mellombrunt hår, veldig søt.
Cymbidium Skrevet 17. september 2006 #27 Skrevet 17. september 2006 Ah, kom på det. Lene minner meg om Arwen fra "Frøydis-sesongen".
Karamba Skrevet 18. september 2006 #28 Skrevet 18. september 2006 Har ikke sett programmet enda, men var og kikket på nettsiden til topmodel. Og jeg synes hun rødhårete, Nina Therese, virket som den mest interessante. Lene ser for meg bare sukekrsøt ut. Men nå har jeg ikke sett hvordan de snakker og beveger seg på tv-skjermen. Men er det andre som ser på Nina Therese som en favoritt? ← Enig der!
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #29 Skrevet 18. september 2006 Jeg liker Cecilie og Iren jeg. Men nå er det aldri de jeg liker som vinner da.
Murron Skrevet 18. september 2006 #30 Skrevet 18. september 2006 (endret) Til nå og det er jo ikke mye vi har fått sett, så synes jeg hun fotballspilleren Cecilie har gitt best førsteinntrykk. Pen, smilende, sporty jente og virker sommed tak i. Heier på hun foreløpig.. http://www.tv3.no/index.php?option=com_con...6754&Itemid=746 Ja engelskunnskapene var helt tragiske! Har stusset mye på det der i ettertid.. Man må da kunne presentere seg, ikke bare stå der som ei pen nikkedukke. Harde bud. men sant. Endret 18. september 2006 av Murron
blå Skrevet 21. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 21. september 2006 Nina Theres var kjempe pen, det var Lene også. Men jeg syns hun Eva (som røyk ut) var mye mye finere før hun fikk make over. Hun ble jo seende så gammel ut jo. Herer hun no kjempesøt, i motsetning til hva hun ble etter make over.
Jens Skrevet 26. september 2006 #32 Skrevet 26. september 2006 Stakkars hun som ufrivillig ble utnevnt til big size model igår!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 26. september 2006 #33 Skrevet 26. september 2006 Synes Ingvild er blant de peneste. Litt keitete da, uten at det trenger å gjøre noe. Vanvittig mye reklame på TVNorge forresten.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #34 Skrevet 26. september 2006 Ikke big size da, men full size Og jeg tror ikke det gjør noe? Jeg synes hun er blant de flotteste. Men unnskyld meg, hun Tara? Hva gjør hun der da? Utstående ører og generelt sett ikke særlig heldig med utseendet synes jeg.. Huff... Og så skjønner jeg ikke at de ikke har en aldersgrense. Hun på 15 tåler det jo obviously ikke! Ellers liker jeg i tillegg til hun "full size" også Nina Therese og Lene...
Karamba Skrevet 26. september 2006 #35 Skrevet 26. september 2006 Skjønner heller ikke hva Tara gjør her! Var sikker på at det var hun som måtte reise hjem i går...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 26. september 2006 #36 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes Tara er fotogen. Dessuten skal catwalkmodeller ha særpreg og ikke nødvendigvis være så søte og pene.
Karamba Skrevet 26. september 2006 #37 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes Tara er fotogen. Dessuten skal catwalkmodeller ha særpreg og ikke nødvendigvis være så søte og pene. ← Ja, jeg er jo fullt klar over at de ikke trenger være så søte og pene, men jeg synes ikke hun er fotogen. Men det er vel smak og behag...
blå Skrevet 26. september 2006 Forfatter #38 Skrevet 26. september 2006 Jeg fatter ikke at de ikke sente hjem hun 15 åringen jeg da. Hun virker jo alt for ung til å forstå dette. Og alt for ung til å være med i konkuransen. Mulig dommerene synes hun er pen, men det hjelper da ikke når hun ikke klarer å ta vare på seg selv. Heia Lene og Nina Therese. Er det bare jeg som syns Katrine Sørland ser ut som en golden retriver på håret???
Gjest Meep Skrevet 26. september 2006 #39 Skrevet 26. september 2006 Ingvild, Iren og Cecilie er mine favoritter, men hele gruppen er i grunnen ganske uimponerende, syns jeg. Nei, laster heller ned ANTM og ser det på dataen, det er mye gøyere og bedre produsert.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #40 Skrevet 26. september 2006 Hei, jeg fikk ikke sett programmet i går. Hvem gikk ut? Og hvem ble "full size" modell? Liker Ingvild og Nina Therese best. Synes Lene er litt for sukkersøt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå