blå Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 (endret) Ja, nå har det begynt igjen. Synes det er gøy å følge med jeg da. Litt rart at det bare er Norge alene i år. Desverre kom ikke min favoritt vidre på mandag. Men jeg finner nok snart en ny, må bare bli litt "kjent" med jentene. Endret 13. september 2006 av blå
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Det blir lettere å finne en favoritt når de har fått en liten makeover og blitt gjort litt mer typete. Slik de er nå er det ingen som skiller seg ut for min del.
Cuba Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ja, nå har det begynt igjen. Synes det er gøy å følge med jeg da. Litt rart at det bare er Norge alene i år. Desverre kom ikke min favoritt vidre på mandag. Men jeg finner nok snart en ny, må bare bli litt "kjent" med jentene. ← Hvem var favoritten din da? Hun med fregnene? Ho håpte jeg skulle komme videre i allefall! Ellers har jeg ikke lagt merke til noen spesielle enda..
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hvem var favoritten din da? Hun med fregnene? Ho håpte jeg skulle komme videre i allefall! Ellers har jeg ikke lagt merke til noen spesielle enda.. ← Hun likte jeg også! men hun var kanskje for lav...
blå Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Hvem var favoritten din da? Hun med fregnene? ← Jepp, hun var bare så søt. Irriterte meg at ikke hun kunne komme vidre. Lanyah, det går på TV3
Gjest Lanyah Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 ÅH! Den kanalen har ikke vi..., typsisk!
Rosenrød Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Jeg likte også hun med fregnene, ble litt overrasket da hun ikke kom med.
blå Skrevet 13. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2006 Her er hjemmesiden deres. Jeg liker normalt sett Katrine, men sånn som hu ser ut på håret da ?? Ligner mer og mer en Golden retriver syns jeg. Litt sånn mopp aktig.
Gjest Yoghurt Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 (endret) Aww, likte også hun med fregnene. Ble utrolig sjokkert over hvor unge noen av de er, ei av de var jo 15 Liker nok den Amerikanse versjonen best, men følger med på dette også. Hehe, er det bare meg som ener opp med å pose forran speilet når jeg pusser tennene kvelder jeg har sett dette? Ender riktignok alltid opp med å banne til nesa mi og le til magen, men men Endret 13. september 2006 av Yoghurt
Cuba Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Aww, likte også hun med fregnene. Ble utrolig sjokkert over hvor unge noen av de er, ei av de var jo 15 Liker nok den Amerikanse versjonen best, men følger med på dette også. Hehe, er det bare meg som ener opp med å pose forran speilet når jeg pusser tennene kvelder jeg har sett dette? Ender riktignok alltid opp med å banne til nesa mi og le til magen, men men ← Ja! Trodde man måtte være 16 i allefall jeg.. hm..! Nei!!! Det er ikke bare deg
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Ofte starter modeller i en alder av 14.
Gjest Yoghurt Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Men da er de jo ikke like utsatt for pressen som på Top model, det er jo tross alt et reality program og de blir filmet 24 timer i døgnet.
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Uansett alder, å være modell er et hardt yrke...
Karamba Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Det var nå bra at hun ikke gikk videre hun som hadde vært med i Frøken Norge (el. en eller annen misse-konk.) tidligere. Hun virket skikkelig hoven! Så bare den sure minen på henne da flere og flere ble plukket ut og hun ikke var en av de..
blå Skrevet 14. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2006 Det var nå bra at hun ikke gikk videre hun som hadde vært med i Frøken Norge (el. en eller annen misse-konk.) tidligere. Hun virket skikkelig hoven! Så bare den sure minen på henne da flere og flere ble plukket ut og hun ikke var en av de.. ← Nå la ikke jeg merke til at hun så hoven ut. Men jeg la merke til at hun så veldig "missete" ut. Skulle smile hele tiden både på catwalken og på bildene. Blir spennende å se de litt mer til mandag.
Rosenrød Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 Er det bare jeg som reagerte på hvor ELENDIGE mange av dem var i engelsk??????
blå Skrevet 14. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 14. september 2006 Ja særlig hun ene. " øhhhhhh, jeg kanke englsk jeg" Jeg lo så godt. Men for å være ærlig så kan jeg ikke skryte av sterke engelskkunnskaper da jeg var 16 heller.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #20 Skrevet 15. september 2006 jeg stemmer på lene foreløpig, hun er nydelig.. MEN!! Hvordan i alle dager er det mulig at hun med hestetennene og utstående ører i det hele tatt kan nå opp til å komme på tv, det er forbi min fatteevne.. Hun gikk heldigvis ikke videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå