Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei! Er det noen der ute som har noen råbra tips til stiv/vondt skulder/nakke? Har vært plaget av det i ca 2 uker nå. Har gått litt i bølger hvor vondt det har vært, men i dag dro jeg ikke på jobb pga smertene. Det må nok ha kommet av at jeg lå feil med hodet første gangen.. og så bare stivnet helt. Tar glovarme dusjer, smører meg inn med tigerbalsam og tygger smertestillende. Noen andre tips? Er vondt å vri på hodet, og alle armbevegelser er ikke så lett å gjøre.. Har våknet flere netter på rad over at det er så sinnsykt vondt og tatt tabletter og prøvd å sovne igjen.. Utrolig slitsomt, frustrerende og jævlig vondt. Har også fått meg ny pute, så i natt lå jeg faktisk godt med hodet, men allikevel hadde jeg kraftige smerter i nakken. Ønsker helst tips om hva jeg kan gjøre akkurat HER og NÅ. Hvis dette fortsetter (at jeg ikke finner noen egen måte å kurere meg på), kommer jeg til å gå til kiropraktor/fysioterapaut eller lignende.. Har så vondt...
Lilith Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 http://www.lommelegen.no/art/art1207.asp
Gjest TS Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Takk for link! Lurer på hva de mener med "går som regel fort over". Hva er fort? Er 2 uker fort? Hm.. Stod ikke noe særlig mer enn smertestillende og varme, noe jeg alt har prøvd.. *sukk*
Lilith Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg tror jeg ville tatt en tur til legen, iom at du har hatt vondt såpass lenge ...
Fibula Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Håper du er blitt bedre nå! Hvis ikke ville jeg tatt en tur til kiropraktor. De er som regel flinke til å løsne opp i stive skuldre og nakker.
Gjest TS Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Ja, kiropraktorere er flinke. Har vært myye hos de oppgjennom åra Føler meg faktisk mye bedre i dag! Merkelig altså.. Tror kanskje det kan ha kommet pga stress, for i går var jeg hjemme fra jobben og baaare slappet av. I dag tidlig når jeg begynte å stresse for å komme meg på jobb, var det **** vondt igjen, men har gått over nå nesten! Var også på laserbehandling, så hun behandlet området. Kanskje jeg ikke får så mye vondt igjen senere heller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå