Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei. Beklager at jeg igjen spør det endeløse spørsmplet om psyolog. Jeg har blitt annbefalt en privatpsykolog og skal søke kontakt her, men lurer på om jeg får dekket noe av dette og bare betaler egenanndel dersom jeg får hennvisning fra lege? Jeg får ikke kommet meg til offentlig psykolog, da det ikke er alvorli nok, men har ikke råd til privatpsykolog om jeg må betale allt selv.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hei. Beklager at jeg igjen spør det endeløse spørsmplet om psyolog. Jeg har blitt annbefalt en privatpsykolog og skal søke kontakt her, men lurer på om jeg får dekket noe av dette og bare betaler egenanndel dersom jeg får hennvisning fra lege? Jeg får ikke kommet meg til offentlig psykolog, da det ikke er alvorli nok, men har ikke råd til privatpsykolog om jeg må betale allt selv. ← Noen psykologer har avtale med trygdekontoret, andre ikke. Spør osykologen du er blitt anbefalt om h*n har det. Har h*n det går det som vanlig på egenandelskortet/frikortet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå