Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 (endret) Dersom du og din eks sin familie hadde forholdsvis god kontakt. Dersom din eks har svært lite kontakt med sin familie. Dersom du hadde et barn med din eks. Dersom din eks fikk et barn til. Dersom du og din eks hadde null kontakt. Dersom du fikk vite om fødselen. Og dersom din eks svigerfamilie tryglet deg om å gi beskjed når du fikk vite noe...... Ville du gitt beskjed? Endret 13. september 2006 av Evelina
Gjest Bellatrix Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Ja, hvis du har kontakt med dem så kan du vel det?
Gjest baby-E Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Det ville jeg nok gjort! Om jeg ikke skulle ha gjort det måtte exen gitt meg beskjed om at det skulle være hemmelig!
Furstina Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Ja, om de jag har en bra relation till dem och de ber om information eller besked så skulle jag inte undanhålla det. Jag skulle dock inte berätta ALLT som exens och mitt gemensamma barn berättar om exet. Det går under skvaller/sladdring för min del. Ett barn till - det är dock en sådan stor sak att jag skulle berätta det. hypotetiskt alltså.
Gjest Mayamor Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Et nytt familiemedlem er jo stort. Ja jeg ville sagt det til en svigerinne jeg hadde god kontakt med. Men: din svigerinne har vel ikke problemer med sin nye svigerinne pga deg/sladder/annet...? Da er det et "ormebol" en bør holde seg utenom... Holder du din sti ren, er det jo ikke noe å snakke om engang. Dette vet du nok best selv, for alle saker ulike da det innholder ulike mennesker. Mayamor
Lykkelig eks-frue Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Under de forutsetninger du lister opp her så ville jeg helt klart gjort det.
Krista83 Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Ja det mener jeg at jeg ville ha gjort.
Fakse Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Med mindre du vet at ex ikke ønsker at de skal få beskjed, eller ex spesifikt har bedt deg la være å gi beskjed så ser jeg ikke noen grunn til å la være når de har bedt om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå