Gå til innhold

Påske og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Reiser på hytta sammen med kjæresten min og hele familien + venner +++

Er litt bekymret for den seksuelle utfoldelse...!!!

Ser for meg at det kan bli mye munnsex, det går det liksom an å praktisere uten at hele rommet knirker!!

Noen som har gode tips/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dere klarer vel å leve i sølibat en liten uke, eller?? Hvis ikke, så er det jo mange stillinger som ikke innebærer knirking i sengen... Bare vær litt fantasifull!

God påske!

Skrevet

Gå en tur, bare dere to...

Behøver vel ikke ha sex bare i senga? icon_wink.gif

12

Skrevet

Legg madrassen på gulvet, det vil redusere knirkingen hvis det ikke er en veldig gammel hytte der gulvet gir etter da.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hyggelig og se at andre deler mine "bekymringer", hehe.

Men og itføre munnsex på dama når det ikke er dusj og o.l ekke akkurat no tanke som pirrer. Så jeg tror jeg vi holder oss til petting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klarte bare ikke la være å svare på det siste anonym skrev.

Selvom det ikke er dusj på hytta, så VASKER man seg vel fordet.

Jeg går hvertfall ikke en hel uke uten å vaske meg. Med eller uten dusj. Da tar man vel bare å varmer vann i et vaskefat...?!

Eller hva ?????

Tulla

Gjest Anonymous
Skrevet

eller man kan gå uten sex en hel uke og bare pirre hverandre opp - flirer - tenk så deilig når dere kommer hjem og kan gjøre alt dere har visket og tisket om......

GOD PÅSKE

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Reiser på hytta sammen med kjæresten min og hele familien + venner +++

Er litt bekymret for den seksuelle utfoldelse...!!!

Ser for meg at det kan bli mye munnsex, det går det liksom an å praktisere uten at hele rommet knirker!!

Noen som har gode tips/erfaringer?

Kan vel bare knulle stående i doggy?

Anonymous poster hash: 29517...5d9

Skrevet

Ta dere en tur eller biltur, om dere har bilen med. Om ikke må jo sex på gulvet funke. Og til det med vasking - kan dere ikke ta med intimservietter?

Skrevet

Tolv år gammel tråd. Really?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå som det begynner å gå mot våren, er det jo bare å knulle ute et sted? Bare deilig det ;)

Anonymous poster hash: 29517...5d9
Gjest åffårno
Skrevet

Tolv år gammel tråd. Really?

Påskesex på familiehytta med halve slekta i naborommet, samt tilhørende dusjeutfordringer er da et tidløst problem.

Mitt forslag er bare å følge fjellvettreglene. Snu i tide, kle deg riktig, si ifra hvor du beveger deg, legg ikke ut på ei langøkt uten trening, lytt til erfarne, bruk kart og kompass, ikke gjør det alene, vær forberedt på ugunstige forhold- og spesielt da er det ingen skam å snu.

Gjest Coolaid
Skrevet

Leke stilleleken? Rolig forsiktig og stille sex i en hytte med mange i fungerer ganske greit..og så litt ekstra spennende... Man må liksom bare klare å være stille ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...