Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Kor får ein tak i saueskinn til barnesenga, og kva kostar noko slikt?
Plym Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 http://www.nostebarn.no/ Finnes sikkert andre steder og, men kjøp for all del et korthåret. Hvis du kjøper det største kan barnet bruke det i flere år. Lurt å ta med ullvasken også, det vedlikeholder skinnet mye bedre enn Milo.
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 http://www.nostebarn.no/ Finnes sikkert andre steder og, men kjøp for all del et korthåret. Hvis du kjøper det største kan barnet bruke det i flere år. Lurt å ta med ullvasken også, det vedlikeholder skinnet mye bedre enn Milo. ← Takk for tips! *notere*
FrøkenHobart Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Blir ikke det fryktelig varmt? Mine barn er veldig varme og svetter med bare dyne og vanlig madrass og laken oh åpent vindu....
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Blir ikke det fryktelig varmt? Mine barn er veldig varme og svetter med bare dyne og vanlig madrass og laken oh åpent vindu.... ← Saueull regulerer varmen mykje betre enn bomull, det er derfor det er så genialt!
Orthia Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg har fra Helios. Det var dyrt, rundt 1500,-, men er like fint i dag som da det ble innkjøpt til førstemann for over fem år siden.
Blueberry Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Husfliden tror jeg har. I alle fall i Ålesund... Kanskje du vet om noen som har sauer på gård, og som kanskje lager saueskinnsfeller? Jeg kjenner noen som gjør det, og de tar 500,- for en stor fell. Bare føyer til et spørsmål: hvorfor må vi for all del kjøpe korthåret? Er det i tilfelle barnet skulle svelge "hår" eller noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 De har på ikea også.. Ludde heter det. Usikker på om det er helt korthåret. Det koster ca 350,- tror jeg. Tror ikke det kan vaskes. Det finnes noen som kan vaskes. Det er veldig praktisk da babyer har en tendens til gulp og bløt bæsj som lekker oppover ryggen... :-) Disse tror jeg de selger på Babyshop bl.a.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Er det bare saueskinn som kan brukes, eller kan barnet legges på ullvarmetepper også? Ikke el, altså dersom noen skulle gå ut fra det... Slike helsetepper, sm er anbefalt av Ullevål sykehus mm særlig....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå