Gå til innhold

Sex mellom kollegaer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på en sak; er det virkelig så vanlig at kollegaer har sex med hverandre, selv om de er enslig, samboende eller gifte?

Jeg har ikke sett eller opplevd det personlig, men jeg har hatt mine mistanker og hører dessverre noen ganger om det.

Om dette er tilfelle, så syns jeg det er svært trist for de uvitende og bedratte

partnerne.

Er dette vanlig og akseptert? Ønsker synspunkter og kommentarer!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her på jobben er det veldig vanlig.

Jeg jobber på en stor IT-bedrift med 250personer. Det er ikke så mange kvinner som jobber her, men faktisk over halvparten av kvinnene (minst) har hatt ett forhold til en annen som jobber her.

Personlig synes jeg det er forkastlig.

Men whatever makes you happy.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har et hemmelig forhold med en kolega på jobben....kjempe spennende...klining i gangen, bøttekott, toalett....+ mange koselige middager med kos forran peisen.

Vet ikke hvordan det ender, men det blåser jeg i.....

Hilsen Line

Skrevet

For mange er det vel greit å innlede et forhold til en man jobber sammen med - slipper å gå på "sjekkesteder". Men det kan skape mange uheldige situasjoner i forhold til arbeidskollegaer.

For de som ønsker "litt på si" er det jo opplagt meget enkelt å skjule hvis det er med en arbeidskollega. Det er ikke noe rart med overtid etc. Men det blir jo desto vanskeligere hvis det oppdages - eller avsluttes.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det å komme på jobben etter en fest eller lignende - for så å møte en av kollegaene du har rota med ... uff uff - det er pinlig det!

Det kan jo fort skje mer enn det en har planlagt - nei - hold dere unna de dere jobber sammen med (det er ikke verd det).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og en kollega har et hemmelig forhold.Vi er begge samboere.

Det er kjempespennende.Vi har vært overalt i bygget:toaletter,ganger...

Uff,egentlig så bør vi ikke gjøre dette,men vi klarer ikke la være.

Her jeg jobber er det svært vanlig,selv om all denne aktiviteten er hysj hysj.Ingen sier noe om det til hverandre,men på oss selv kjenner man andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her på jobben er det vanskelig å komme til for toalettene er alltid opptatte, bøttekottene også...ganske stort problem at ikke det finnes mange nok bøttekott...

• 1 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er faktisk 2 par som holder på der jeg også jobber. Begge parene er gifte, men det ser ikke ut til å være noe hindring. Selv er jeg og en annen på jobb veldig betatt av hverandre, men ingenting utenom flørting har skjedd.

Gjest Anonymous
Skrevet

På jobben min er det høyst uaktuelt...

Alle har nøkler til alle rom... :P

JEG ville i allefall ikke gjort det, og har IKKE hørt om noen andre heller :blunke:

Skrevet

Har hatt et forhold til en kollega, dessverre endte det etter 1 1/2 mnd...Kan ikke si at det var noe særlig koselig å dukke opp på jobb etter det. Det var mange stille stunder mellom oss. Vi pratet knapt med hverandre. Nå er det blitt heldigvis litt bedre men jeg klarer ikke se på han på samme måte som før.....Vurderte faktisk å slutte for en stund siden. Har fortsatt følelser for han.Det er helt jævlig!

Skrevet

Jeg hadde heller ingen anelse om at dette var vanlig før jeg begynte å jobbe. Alle stedene jeg har jobbet har det vært flere par, som i årevis har hatt et utenomekteskaplige forhold i forbindelse med fester på jobben.

Synes det er en underlig tradisjon? Voksne mennesker som sjekker hverandre opp på julebord etter julebord med 100-vis av vitner til utroskapen?

Strange ....

Gjest gjest1
Skrevet

veldig vanlig tror jeg - ingen der hvor jeg jobber, og ingen på den forrige jobben heller, bortsett fra at jeg selv rotet med en av våre innfløyne fra bergen på et julebord, men jeg vet det er vanlig...

Litt pinlig kanskje dersom man må møte vedkommende på jobb etter helgen ja.... hmmhmm

Skrevet

Jeg rota med en på jobben (vi var begge single). Det viste seg jammen i meg at han var Den Rette (selvom de fleste dømte forholdet ned). Nå 3 år etter er vi gift og venter vårt første barn. Vi var aldri offisiellt kjærester på jobb, og sluttet begge i firmaet etter en liten stund (ikke pga. forholdet). Man kan være heldig!

Skrevet

Det er ganske vanlig tror jeg - ivertfall på litt større og mer uoversiktlige bedrifter. Her jeg jobber er vi bare fem stykker, så heldigvis blir det ikke noe slikt med oss.

Har både vært forelska i en kollega (ja det endte i katastrofe) og hatt et forhold til en gift kollega på en annen arbeidsplass. Det var vanvittig spennende å "ha seg" i tome kontorer og på møterommet, men det er ikke noe jeg ville anbefale noen. Det ender somregel med sorg :-?

Suz :wink:

Gjest Solslikker
Skrevet

Har hatt forhold til flere av mennene på jobben. To av dem er gifte. Bortsett fra en, har de vært greie og gode (!) alle sammen. Alt i alt ser jeg på det som positive erfaringer. Men den som tror at det er mulig å knu**e seg til bedre lønn, må tro om igjen.

Skrevet

Mange gjester her gitt :ler:

Småflørting på jobben gjør en arbeidsdag mye bedre og kjekkere. Men jeg ville ikke hoppet til sengs med en opptatt kollega.

Gjest Labello
Skrevet

Hei!

Det er vel bare å føye seg inn i rekken her.. jeg har hatt sex med en kollega flere ganger.. han er gift og jeg er samboer.. lite lurt men sexen er bare altfor bra til å la det være..

Nå har han skiftet arbeidssted men vi kommer nok til treffes i fremtiden også er jeg redd :roll:

Labello

Skrevet

Joplaya: tror ikke det er så mange gjester her inne jeg... :wink::ler:

Skrevet

.. at det er vanlig er det vel ikke tvil om.

Er man singel er det uansett ikke noe problem.

Men forhold mellom to hvor minst en av dem er opptatt også på annen kant - er bare simpelt - og vil stort sett alltid ende i en lite hygglig situasjon... - og jeg kan ikke forstå at folk er så dumme ... eller at de ikke synes det er flaut - når "gud og hvermann" vet om det..

.. og jo... det går an å ligge seg til bedre lønn og bedre arbeidsforhold...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har veldig lyst, men er gift...Arbeidskollegaen jeg har lyst å ha sex med er singel, og har også veldig lyst....Kompliserte greier, for her er det følelser også inni bilde, ikke bare sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...