Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg lurer på om jeg kanskje har fått uvi. Har av og til en merkelig følelse etter å ha vært på do, kjennes som at jeg fortsatt må tisse, veldig ubehagelig følelse. Det går som regel over etter en liten stund, og jeg får ikke nødvendigvis samme følelsen neste gang jeg går på do. Har i tillegg fått ganske mye utflod, til tider i en brun-aktig farge.. Noen som vet om dette kan være uvi? Har tenkt å gå til gynekolog, men når det ikke på en stund ennå..
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jeg går og lurer på det samme. og jeg skal kjøpe sticks som man bruker blant annet på sykehjem for å teste om det er utslag på den. da tar jeg turen til legen med urinprøve. jeg og har ingen andre symptomer annet enn at jeg ofte må tisse, blir jo aldri tomt! dessuten er jeg litt øm der tror jeg, vanskelig å beskrive. men skal få kjøpt sånne da, håper de selger de på apotek. ingen som jobber på apotek her vel? men om du fortsetter lenge ville levert en urinprøve til legen din, trenger ikke full sjekk med en gang, bare vent til du får svar på den.
FrøkenHobart Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Møt opp på legekontoret med en urinprøve og be dem teste den ang. uvi. Du får svar iløpet av 10-15 min! (og evt. resept) Ikke gå å kjenn på dette i dagevis!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Drikk mye vann, og drikk gjerne vann med brusetabletter med 1000mg c-vitaminer. Det pleier å hjelpe.
Gjest Gjest1 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Youghurt, appelsinjuice og tranebær! Men jeg ville tatt en tur til legen med en urinprøve
Sukkersøta Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Sterk svie ved vannlating er også et kjent symptom. Føler at en må tisse også kommer det bare noen dråper og det svir noe jæ... Som de andre har sagt, ta med en urinprøve til legen. Ta morgenurin, den er mest konsentrert! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå