Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Allerede før jeg hadde lest hvilken maskin dette var, tenkte jeg: Ariston! Symptomene virket merkelig kjent. Årsaken var at "kortet" (husker ikke hva det egentlig heter) ligger under børsta, og derfra kommer det mye børstestøv, samt at "kortet" ikke tåler fukt! Så etter mye klabb og babb med maskinen, forsvant den ut døra. Den var kjøpt i 2001, og brukt kun i 3 år. Men selvfølgelig trenger det ikke være samme årsak på trådstarters maskin.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 13. september 2006 #23 Skrevet 13. september 2006 Hei igjen! Nå tror jeg jammen monsteret funker! Jeg kjørte et program uten såpe og klær, og jammen skummet det mye inni der for det! Der lå det igjen mye gammel moro! Den var ikke så villig til å tømme og sentrifugere, men gjorde det etter ørten forsøk. Så tok jeg samme runden en gang til og da var det ikke tegn til såpeskum , tømte seg pent og sentrifugerte som bare det. Men det kan ha vært flaks, for den er utspekulert. Det var det jeg rakk i går, men skal ta noen tomkjøringer i dag og, for å få skylt igjennom hele opplegget, så satser jeg på at det går bra. Tror det rett og slett var klyser med vaskemiddel både her og der inni der! Jeg må bare få takke dere for hjelpen og interessen her inne! Hva skulle jeg gjort uten KG Forresten, denne skjønte jeg ikke helt: Årsaken var at "kortet" (husker ikke hva det egentlig heter) ligger under børsta, og derfra kommer det mye børstestøv, samt at "kortet" ikke tåler fukt! ← Ha en fin dag! Håper dingsebomsen virker når jeg kommer hjem fra jobb i dag for jeg må
Fakse Skrevet 13. september 2006 #24 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer med "reprasjonen", regner med at du går til innkjøp av flytende Omo heretter?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #25 Skrevet 13. september 2006 Hm, vaskemaskin som ikke tåler vaskepulver ? Det kan ikke være mulig. Det må være en annen årsak til at slangen stopper seg til. Noen tips her: http://www.elektrostore.no/servicetipsNOR.asp
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 13. september 2006 #26 Skrevet 13. september 2006 Hm, vaskemaskin som ikke tåler vaskepulver ? Det kan ikke være mulig. Det må være en annen årsak til at slangen stopper seg til. Noen tips her: http://www.elektrostore.no/servicetipsNOR.asp ← Slangen var faktisk full av vaskepulver ja! Jeg pirket ut svære klyser! Nå har jeg kjørt flere program etter hverandre uten vaskepulver og det har dukket opp pulverrester i "pulverkoppen" etter at jeg har rengjort den helt, så det er helt sikkert det, at her ligger det pulverrester både her og der. Men hva grunnen er til alle disse restene, det vet ikke jeg. Tusen takk for linken forresten, den skal jeg ta vare på til det skjer noe med noe annet her i huset og! (Har sjekket alle feilkildene når det gjelder vaskemaskinen og alle er eliminert). Men nå har faktisk monsteret kjørt 3 feilfrie programmer etter hverandre, så nå skal jeg snart ta sjansen på å putte inn både klær og vaskepulver!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå