Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. september 2006 #21 Skrevet 16. september 2006 Nemi er jo mye, men oppfatter du henne som psykotisk..? I aller høyeste grad På tide at vi slutter å kalle dissosiativ lidelse ("splittet personlig") for schizofreni... ← Var det noen som ikke skjønte hva jeg mente?
Catzy Skrevet 16. september 2006 #22 Skrevet 16. september 2006 Jeg liker Nemi fremdeles. OK, Nemi som person er kanskje litt lite spennende i lengden, men jeg liker Cyan bedre og bedre. Dessuten synes jeg den nye serien Eventyrland (eller hva det er) er veldig lovende. Men så kjøper vi 4-5 serieblader hver måned også... Både mannen min og jeg digger serier.
Gjest TS Skrevet 16. september 2006 #23 Skrevet 16. september 2006 Jeg liker også tegneserier, bare ikke Nemibladet lenger. Men blir sikkert å kjøpe bøkene med kun nemistriper.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #25 Skrevet 17. september 2006 I aller høyeste grad Var det noen som ikke skjønte hva jeg mente? ← Ja, jeg skjønner at du vil fortsette med å misbruke en diagnose. Fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå