Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Utflod fra penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det renner ut væske fra penisen til kjæresten min. Den er tynn, våtaktig og lukter ingenting. Det er ikke så mye. Hva kan dette være? Han har ingen plager i underlivet, i forbindelse med utfloden. Og han har heller ikke hatt noen partner før meg.

En annen ting, jeg får alltid intens kløe etter mens pga bind, og tetthet nedentil under mensen. Så etter mensen klør det alltid noen dager. Men denne gangen så er det annerledes. Det har nå klødd i ei uke. Har gått bedre de siste dagene, men forrige uke så var det veldig intenst. Mensen var ferdig på mandag, forrige uke. Dessuten så har jeg hatt mer utflod den siste uka enn ellers. Vanligvis så er man ganske tørr etter mens. Men jeg har mye utflod. Veldig gulaktig. Men de lukter ikke noe. Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du har fått sopp. Hva kjæresten din har aner jeg ikke.

Skrevet

Kan jeg bli gravid av utfloden hans hvis vi ikke bruker beskyttelse? Med tanke på ikke gjennomført sex, men kun "lek" rundt/inni skjeden?

Takk for svar.

Skrevet

Hvis denne "utfloden" det er snakk om er når han er kåt, er dette væske som skal fukte penisen før et samleie. Det kan være sædceller i den ja, så dere må bruke beskyttelse HELE tiden.

Skrevet (endret)

Nå høres du ganske ung ut, så jeg skal legge til litt ekstra informasjon. Du bør gå på apoteket og kjøpe Canesten for å bli kvitt soppen, hvis du ikke visste det. Det er reseptfritt. Det er ikke noe å være flau over, det er et av Norges mest brukte legemidler (bare smertestillende er vel mer vanlig?).

Endret av ayrabeth
Skrevet
Hvis denne "utfloden" det er snakk om er når han er kåt, er dette væske som skal fukte penisen før et samleie. Det kan være sædceller i den ja, så dere må bruke beskyttelse HELE tiden.

Er det alle menn som får sånn væske? Har det noe med hvor ofte mannen får utløsning? Altså hvis en mann får sjelden utløsning, kan han få mer utflod, enn en mann som har utløsning hver dag? Hvor stor er sjansen for at jeg skal bli gravid, hvis jeg fikk væsken i meg 1 uke etter mens? Med tanke på at min mens var ferdig forrige mandag. Og jeg fikk i meg dette i helgen, f.eks.

Går soppen over av seg selv, hvis jeg ikke bruker medisin? Kan jeg være sikker på at dette er sopp? Tror ikke jeg har opplevd dette før.

Skrevet

En annen ting, jeg får alltid intens kløe etter mens pga bind, og tetthet nedentil under mensen.

Har du prøvd tampong? Kan hende det er likere.

Skrevet (endret)
Er det alle menn som får sånn væske? Har det noe med hvor ofte mannen får utløsning? Altså hvis en mann får sjelden utløsning, kan han få mer utflod, enn en mann som har utløsning hver dag? Hvor stor er sjansen for at jeg skal bli gravid, hvis jeg fikk væsken i meg 1 uke etter mens? Med tanke på at min mens var ferdig forrige mandag. Og jeg fikk i meg dette i helgen, f.eks.

Går soppen over av seg selv, hvis jeg ikke bruker medisin? Kan jeg være sikker på at dette er sopp? Tror ikke jeg har opplevd dette før.

Nå er ikke jeg akkurat ekspert på dette området, men de aller fleste menn har nok slik væske, ja. Det er vel stor forskjell på hvor mye det er, akkurat som det er stor forskjell på hvor våte jenter blir.

Hvor stor sjansen er for at du er gravid, er veldig vanskelig å vite. En uke etter at du var ferdig kan vel være omtrent to uker etter dagen du fikk mens, og dermed rundt eggløsning. Så du kan være gravid.

Sopp kan gå over av seg selv, men kan også bli verre. Siden du har intens kløe, er det veldig sannsynlig at det er sopp. Denne medisinen er helt ufarlig, så du bør absolutt gå og få tak i den. Hvis kløen og utfloden likevel ikke går over bør du gå til lege.

Og som sagt over, det kan hjelpe å bruke tampong i stedet for bind for å ikke få sopp.

Endret av ayrabeth
Skrevet

Jeg leste litt om sopp og canesten på nettet. Jeg klør ikke i kjeden. Kun på kjønnsleppene. Da holder det å bruke kremen, og ikke stikkpiller?

Jeg håper iallefall jeg ikke er gravid. Siste mensdag var altså forrige mandag. Og dette var i helgen. Jeg har gått på p piller før, slik at syklusen min er veldig ujevn. Det samme gjelder eggløsningen.

Skrevet
Jeg leste litt om sopp og canesten på nettet. Jeg klør ikke i kjeden. Kun på kjønnsleppene. Da holder det å bruke kremen, og ikke stikkpiller?

Soppen kan være i skjeden selv om det ikke klør der. Det anbefalte bruker å være at man kjøper en kur, altså med en pille og krem i tillegg.

Skrevet
Det renner ut væske fra penisen til kjæresten min. Den er tynn, våtaktig og lukter ingenting. Det er ikke så mye. Hva kan dette være? Han har ingen plager i underlivet, i forbindelse med utfloden. Og han har heller ikke hatt noen partner før meg.

Kjæresten din bør ta en tur til legen og i allefall teste seg for chlamydia.

Send ham til legen.

Skrevet
Kjæresten din bør ta en tur til legen og i allefall teste seg for chlamydia.

Send ham til legen.

Kanskje gjest kan lese hele tråden? Det høres ikke akkurat ut som om han har noen kjønnssykdom, spesielt ikke med tanke på at han aldri har hatt sex med noen før.

Skrevet
Kanskje gjest kan lese hele tråden? Det høres ikke akkurat ut som om han har noen kjønnssykdom, spesielt ikke med tanke på at han aldri har hatt sex med noen før.

Lest tråden, men penis utfold sees stort sett kun ved kjønnsykdommer, så ikke sikkert han sier alt eller at han er hennes første??

Skrevet
Lest tråden, men penis utfold sees stort sett kun ved kjønnsykdommer, så ikke sikkert han sier alt eller at han er hennes første??

Hva? Det er vel rimelig uvanlig at det ikke kommer klar væske ut av en penis når gutten er kåt?

Skrevet
Hva? Det er vel rimelig uvanlig at det ikke kommer klar væske ut av en penis når gutten er kåt?

Det er kvantitativ forskjell på litt "kåt" væske og utflod. Uansett så hører ikke slike spørsmål hjemme her gå heller og snakk med noen som kan noe om det!

Skrevet
Det er kvantitativ forskjell på litt "kåt" væske og utflod. Uansett så hører ikke slike spørsmål hjemme her gå heller og snakk med noen som kan noe om det!

Hun sier at det er litt, den er klar og den lukter ingenting. Og jeg forsto det som om at den kom når han var kåt, siden jeg spurte om det og ikke fikk et benektende svar. Men hvis jeg tar feil der burde han kanskje ta seg en tur til lege ja. Men det er da virkelig ikke noen grunn til å gå ut i fra at gutten lyver og egentlig har en kjønnsykdom.

Skrevet
Hun sier at det er litt, den er klar og den lukter ingenting. Og jeg forsto det som om at den kom når han var kåt, siden jeg spurte om det og ikke fikk et benektende svar. Men hvis jeg tar feil der burde han kanskje ta seg en tur til lege ja. Men det er da virkelig ikke noen grunn til å gå ut i fra at gutten lyver og egentlig har en kjønnsykdom.

Sier ikke at gutten lyver, men det kan hende. Det står heller ingen sted at han er hennes første!

Men snakk med noen som kan få hele historien og kan gjøre evnt nødvendige undersøkelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...