Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Skal flytte til Haugesund om et par uker og bør få byttet fastlege, eventuelt funnet en bra privatlege. Tips eller advarsler?
Gjest Bertine Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 hmmm... Har vi lov å legge ut navn her da?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Har vært et par slike tråder her før uten at noen har reagert. Men ekstremt negative karakteristikker er kanskje ikke helt bra.
cbc Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Prøv å kontakte Haugesund medisinske senter (ligger midt i sentrum)har hørt at de der skal ha noen dugende, spesielt en kvinnelig som jeg ikke husker hva heter. Lykke til og velkommen til haugalandet
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Prøv å kontakte Haugesund medisinske senter (ligger midt i sentrum)har hørt at de der skal ha noen dugende, spesielt en kvinnelig som jeg ikke husker hva heter. Lykke til og velkommen til haugalandet ← Takk for velkomsten Ser de er opptatt på fastlegelisten, men kanskje jeg kan bestille time der allikevel om det skulle bli aktuelt? Heldigvis ingenting som haster, men greit å ha slikt i orden
Lenestol Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Prøv å kontakte Haugesund medisinske senter (ligger midt i sentrum)har hørt at de der skal ha noen dugende, spesielt en kvinnelig som jeg ikke husker hva heter. Lykke til og velkommen til haugalandet ← Enig! Gikk til en herremann der (har flyttet, og husker ikke hva han heter i farten), han var helt konge!!! Koster litt å gå her, for jeg tror det er privat, men jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk! Haugesund rulez!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Da er det avgjort (Bedre å betale litt ekstra for å faktisk få hjelp, enn å gå til noen som ser på deg og flirer) Noen som vet ca hvor lang ventetid det er der, og omtrent hva en time koster?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 (Fant denne tråden på søk etter ny lege i Haugesundområdet) Er det noen her som vet hva en time hos de koster om jeg ikke har noen av de som fastlege, og blir beløpet oppnotert på frikortet?
cbc Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Jeg har bare vært der hos en spesialist, men jeg betalte da 265 og fikk oppføre det på frikortet. Det kan i alle fall ikke koste noe mer enn det kan jeg tenke meg
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Det var da ikke SÅ ille med tanke på at jeg fryktet 1000 + og ikke noe frikort :-D Skader ikke om flere har husker hva de koster, men det virker iverfall som det kan gå greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå