Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Er på utkikk etter et band som spilller soul, motown og game standardlåter. Noen som vet om noen? De bør holde til på østlandet- siden festen er i Sandefjord. Har noen gode forslag enten til et spesielt band eller til noen hjemmesider som jeg kan titte videre på? Vet noen i samme slengen hva det koster å få noen tll å spille ca 2 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Vi hadde et veldig bra band som spiller alt av typen musikk du nevnte. Det ble utrolig bra stemning De har hjemmeside: www.somethingsally.com (ha på lyd når du går inn på siden!) Superfornøyd med dem! De spilte 3 x halvtime med litt pause i mellom. Husker ikke i farten hvor mye vi betalte, men det kostet jo litt for et bra 5-mannsband. Endret 11. september 2006 av razmatazz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Kunne gjerne tenkt meg et bad som kan spille både pop og country-rock (ala Hellbillies). Det kommer til å bli relativt høy gjennomsnittsalder, så det hadde vært OK om de kan spille musikk som de eldre også kan svinge seg til, til tross for at det ikke er helt min favorittsjanger. Noen som vet om noen band på Østlandet (i nærheten av Hønefoss)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå