Gå til innhold

Bin-Laden finnes ikke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Bin Laden finnes!

Han har fått det stempelet på at han har gjort en terroraksjon i USA, men det er ikke bevist at det var han, så derfor tror jeg ikke at han garantert har gjort det. Mange mennesker ble drept og det er hårreisende. Enten det var Bush eller Bin Laden, så liker jeg ingen av dem.

Så vet vi jo alle at maktpersoner er villige til å tøye ut alle grenser, eks; Hitler og nå Bush som kriger i vei i alle land med god samvittighet og Bin laden?

I fem år har tilværelsen for troende muslimer blitt vanskelig, bare fordi det kanskje var bin laden som utførte denne handlingen, som ikke er bevist. Dette pga media og det er svært uklokt av oss mennesker å bli påvirket av.

Etter 11.sep har det alltid blitt blåst opp om muslimer, dette har ført til en vanskelig tid for dem og de som kommenterer om religionen, bør minst kjenne til det. Mye dumt og uintelligent blir sagt.

Jeg tror heller ikke på flytende eksplosjon som ble funnet på Hethrow flyplass. Hele dagen på CNN blåste de opp saken, men vi seerne fikk aldri svar på hvor farlig det var, hvordan den virket etc.. Skulle det være så lett å gjøre en terroraksjon på en så amatør måte, etter en vel planlagt terror i 2001?? Jeg tror det var en stor drama, fordi jeg tror dette ble gjort for å få oppmerksomhet bort fra Libanon krigen. Kanskje terror tar slutt i England etter at Tony blair går av..

Osama Bin Laden finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke bare gjest.
Sannheten spiller dessverre ikke noen rolle for disse, men de har en plan med det de sier. Og pga. folks naivitet, så lykkes de så alt for godt.

La oss håpe denne naiviteten din, i beste fall, avtar!

USAs ambassade i Oslo truer alle frittenkende nordmenn på livet ved å kalle dem som ikke tror på USAs fremstilling av angrepene der i 2001 for terrorsympatisører. Ambassaden bør anmeldes til norsk politi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler mer på metrologer enn den amerikanske regjeringen, så alt er mulig. Kan jo ikke stole på media heller, og det er derfra vi får informasjonen.

Innlegg moderert noe.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bin Laden finnes. Men mener også at han får skylda for det meste på terrorfronten disse dager. Han er overeksponert i media. Og Bush har stempla han som "the bad guy". Bush & kontrollerer mediene, og vi får meget ensidig informasjon. Jeg har ikke sett noen beviser som knytter bin Laden til 911. Og har tenkt dette lenge før imamen sa dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe denne naiviteten din, i beste fall, avtar!

USAs ambassade i Oslo truer alle frittenkende nordmenn på livet ved å kalle dem som ikke tror på USAs fremstilling av angrepene der i 2001 for terrorsympatisører. Ambassaden bør anmeldes til norsk politi!

Kan du legge fram bevis for at de har truet meg?

Du skjønner, jeg har helt gått glipp av dette livstruende utsagnet fra dem.

Og jeg er overbevist om at jeg er frittenkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du legge fram bevis for at de har truet meg?

Du skjønner, jeg har helt gått glipp av dette livstruende utsagnet fra dem.

Og jeg er overbevist om at jeg er frittenkende.

Javel, du forekommer meg ikke akkurat som en fritenker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, du forekommer meg ikke akkurat som en fritenker..

Mener du at en fritenker ikke kan ha egne meninger, og ha moralske begreper som en ønsker å følge?

I så fall forstår jeg ikke hva du legger i ordet fritenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at en fritenker ikke kan ha egne meninger, og ha moralske begreper som en ønsker å følge?

I så fall forstår jeg ikke hva du legger i ordet fritenker.

I ordet fritenker mener jeg å tenke fritt uten å være religiøst belastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ordet fritenker mener jeg å tenke fritt uten å være religiøst belastet.

Eller vi kan være snill og si dette,

"I ordet fritenker mener jeg å tenke fritt uten å være sosialistisk belastet."

Endret av talin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ordet fritenker mener jeg å tenke fritt uten å være religiøst belastet.

Jeg er ikke religiøst belastet. Derfor sier jeg at jeg ikke er religiøs.

Nei, jeg har en kristen frihet, en frihet som bare de kristne kan ha.

Det som mange ikke-kristne forbinder med bundethet i kristenlivet, slikt som kristus har gitt klart uttrykk for at er synd, det er slikt som de ikke-kristne liker å drive med, og er redd for å måtte gå glipp av, men som kristne absolutt ikke har noen interesse av i det hele tatt.

Dette fordi vi har noe som er uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke religiøst belastet. Derfor sier jeg at jeg ikke er religiøs.

Nei, jeg har en kristen frihet, en frihet som bare de kristne kan ha.

Det som mange ikke-kristne forbinder med bundethet i kristenlivet, slikt som kristus har gitt klart uttrykk for at er synd, det er slikt som de ikke-kristne liker å drive med, og er redd for å måtte gå glipp av, men som kristne absolutt ikke har noen interesse av i det hele tatt.

Dette fordi vi har noe som er uendelig mye bedre.

Vel, jeg er ikke interessert i syndige greier, vil bare at alle skal ha det best mulig.

Skulle svært gjerne trodd på et evig paradis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er ikke interessert i syndige greier, vil bare at alle skal ha det best mulig.

Skulle svært gjerne trodd på et evig paradis.

Også skulle jeg ønske jeg kunne klare å huske noe så enkelt som å logge meg inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke interessert i syndige greier, vil bare at alle skal ha det best mulig.

Så det at noen tror på høyere makter gjør at de ikke er i stand til å ha det best muligt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det her for en konklusjon?

Når noen ekskluderer religiøse personer ifra gruppen av "fritenkede" personer så virker det som "best mulig" ikke inkludere religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen ekskluderer religiøse personer ifra gruppen av "fritenkede" personer så virker det som "best mulig" ikke inkludere religion.

Javel, tolk det slik om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke interessert i syndige greier, vil bare at alle skal ha det best mulig.

Skulle svært gjerne trodd på et evig paradis.

Da er det godt håp for deg, for troen kommer av forkynnelsen.

Bare sørg for at du får høre forkynnelse om Jesus og hans evangelium, eller du selv leser i Bibelen.

Da vil troen komme etterhvert.

Overbevisning og bevis vil du få når du åpner deg for Kristus, og er mottakelig for Ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...