Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Ja, de sier så, imamene i Norge. Hva tror dere da? Er Bin-Laden bare et oppdiktet lite terrortroll, slik at Usa skal få muligheten til å erobre verden?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130100
Gjest Elfrida Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Det vel bare EN imam som har sagt dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Javel, bortsett fra at bare EN imam har sagt det høyt. Har noen her noen kommentarer til det han har sagt da?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Ja, de sier så, imamene i Norge. Hva tror dere da? Er Bin-Laden bare et oppdiktet lite terrortroll, slik at Usa skal få muligheten til å erobre verden? ← Ja, vi tror at han er det.
Gjest Kaffomann Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 (endret) Kuuult! Da blir det snart en ny "dokumentar" på youtube.com! Endret 11. september 2006 av Kaffomann
Gjest Alf Kaida Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror det hele er iscenesatt av BBC, rett og slett. Mr. Bean Laden. Say no more.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror det hele er iscenesatt av BBC, rett og slett. Mr. Bean Laden. Say no more. ←
Gjest femme Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Jeg har vel en felles reaksjon til så og si alle konspirasjonsteorier: Men jeg kan gjerne foreslå en. Hm... la oss se. Hva med en klassiker fra sekstitallet? Hva med det at så utrolig få "omkomne" aldri har blitt funnet? Jeg tror nemlig det hele er en gigantisk cover-up for å skjule det fakta at amerikanerene har mistet tre tusen på uforklarlig vis, samme dag, samme sted. Trenger jeg å si ufo?
KR-øst Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130100 ← En bør nok lytte til norske Imamer, for de vet sikkert hvor terroristene befinner seg til enhver tid. Ellers kunne de jo ikke uttale seg på denne måten. Hvis de vet at Bin-Laden ikke finnes, vet de selvsagt navnene på alle arabiske terroristledere. Det neste vi får høre, er vel at Bush har bombet Det Hvite Hus, mens han selv var der. Sannheten spiller dessverre ikke noen rolle for disse, men de har en plan med det de sier. Og pga. folks naivitet, så lykkes de så alt for godt.
Gjest vimse Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Ryddet. Ønskes det debatt omkring emnet misjonering, foreslår jeg at det startes en ny debatt. vimse-mod
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 Nå er det ikke lenger bare imamene som tror han er oppdiktet: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1459073.ece
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #15 Skrevet 15. september 2006 Det er teoretisk mulig at mannen har blitt gitt skylden for noe han ikke har gjort, men å kalle ham "oppdiktet" er i beste fall et skikkelig dårlig ordvalg. Jeg kjenner folk som gjorde business med ham på åttitallet -- da han bare var en businessmann.
KR-øst Skrevet 15. september 2006 #16 Skrevet 15. september 2006 Nå er det ikke lenger bare imamene som tror han er oppdiktet: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1459073.ece ← Nei vel, men det dreier seg fortsatt om muslimer ser jeg. Det er vel stort sett slik at det en Imam sier, er som en lov for alle hans undersotter? Undrer meg på hvem som manøvrerte flyene, siden det ikke kunne være Bush. Det er kanskje ikke sant at disse tårnene er vekk heller?
Gjest Chrizzy Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Det finnes jo alltid en mulighet for at det kan være noe i det...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #18 Skrevet 17. september 2006 Joda Bin Laden finnes. Hans familie er t.o.m. fanget i Danmark. De som er fanget er hans mor Marme Laden, hans to brødre, Sjoko og Remu Laden, samt søsteren Pina co Laden. Nå er det bare et tidsspørsmål før hans glemske fetter Hvorvardetjeg Laden og hans bror Tusse Laden også blir tatt
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #20 Skrevet 19. september 2006 Sagt av produsenten av Loose Change: "That 19 hijackers are going to completely bypass security and crash four commercial airliners in a span of two hours, with no interruption from the military forces, in the most guarded airspace in the United States and the world? That to me is a conspiracy theory." http://www.time.com/time/magazine/article/...31304-2,00.html Fra samme artikkel: "A Scripps-Howard poll of 1,010 adults last month found that 36% of Americans consider it "very likely" or "somewhat likely" that government officials either allowed the attacks to be carried out or carried out the attacks themselves. Thirty-six percent adds up to a lot of people. This is not a fringe phenomenon. It is a mainstream political reality." 36% av amerikanere mener altså at myndighetene enten var involvert selv eller snudde ryggen til, og lot angrepene skje. Den norske imamene er i godt selskap, ser det ut til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå