Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hadde for tre uker siden skikkelig forstoppelse, fikk dratt til legen, og iløpet av noen dager var det i orden. Men siden det ble i orden har jeg hatt diare. Er bare på morgenen/formiddagen, men må gjerne gå på do tre-fire ganger, og av og til renner det seriøst (sorry detaljer). Har vel vært en gang hvor jeg har hatt noenlunde normal avføring. Har også begynt å bli slapp de siste dagene nå, men det kan være enten fordi jeg har begynt å være ganske mer aktiv, eller at jeg igår ble litt småforkjøla? Eller kan det være siden jeg har hatt diare så lenge? Spiser ordentlig, har tatt vitaminer hver dag de siste to ukene ca. Noen som vet hva det kan være? Burde jeg dra til legen? Hvordan kan jeg få avføringen min normal igjen, er det noen kjærringråd eller noe?
Gwenny Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde tatt en tur til legen Men...Når det er sagt, så er det mye som går nå. Blant annet influensa, og magetrøbbel. (Jeg har begge deler nå ) Du har ikke endret kosthold i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Har bodd i utlandet de siste månedene, men hadde jeg ikke fått det tidligere (ganske fort etter jeg flyttet?) om det hadde vært saken? Syns kostholdet mitt er forbedret siden jeg forlot Norge.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Kommer ann på hva du mener med utlandet, men det er en del parasiteter ol som legger seg til i tarmen og blusser opp nå og da... f.eks. giardiasis
Gwenny Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Med tanke på at du har bodd i utlandet de siste månedene (kommer ann på hva du mener med utlandet da....) så ville jeg tatt en tur til legen...Det er ofte man kan mistenke parasitter/og eller bakterier hvis man får magetrøbbel etter å ha vært i utlandet/flyttet til utlandet. Det kan også som regel løses veldig lett
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Kan det være vitaminpillene du reagerer på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå