Gå til innhold

Veldig kjedelige som par?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på, etter å ha lest her inne.

Vi har vært sammen i snart 11 år..

Jeg var i fjor på juleavslutning for ungen vår. Og jeg klarte ikke å slutte å tenke på mannen min. Han hjalp til og satt stoler på plass. Jeg hjalp til og satt bord på plass. Jeg så bort på han og så på han. Han hjalp til så flott..Og smilte til meg.

Jeg så på han som en mann. Jeg tenkte: Å så fin han er.

Jeg følte i mitt hjerte at jeg elsket han og ville ha han. Og følte for å elske med han. Han så bare så flott ut for meg. Han var så nydelig..

Vi har hatt mange elskovsstunder sammen. Det har vært helt fantastiske.

Mange tror at når du har en mann og barn, så går alt ned.

Akk, jeg bare elsker han til døde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt "rart" innlegg egentlig, etter min mening. Som om hun ønsker å overbevise SEG SELV om at hun har det så bra.

Det er 9 mnd siden juleavslutning, pussig at det ikke har vært noen situasjoner i mer nær fortid som du kan referere til?

Hvordan har dere hatt det nå i sommer f eks?

Skrevet

Synes det er hyggelig at folk fortsatt har gnisten og lysten etter 11 år jeg.

Skrevet
Litt "rart" innlegg egentlig, etter min mening. Som om hun ønsker å overbevise SEG SELV om at hun har det så bra.

Det er 9 mnd siden juleavslutning, pussig at det ikke har vært noen situasjoner i mer nær fortid som du kan referere til?

Hvordan har dere hatt det nå i sommer f eks?

Snakk om å være bitter. :hoho:

Skrevet

Jeg synes nå det er kjempeflott at du fortsatt tenner på mannen din, og at du gir utrykk for at du elsker ham etter 11 år :klem::klem:

Men hva var det du lurte på ?

Skrevet

Hehe... :ler: ..hun lurte nok sikkert på om dette var normalt, eller om det var flere som hadde det sånn. Tror jeg.

Eller om "de" var kjedelige og fremdeles lykkelig forelsket, siden de ennå ikke hadde satt igang med "den andre måten å være gift" på. Den som inneholder litt denging, krangling, være veldig lei fordi de har vokst fra hverandre etter ørten år sammen.

Jeg syns dette første innlegget hørtes veldig hyggelig ut, jeg. :klappe:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gratulerer - koselig med en sånn rørende, romantisk og varm historie..... :)

Håper du har fortalt mannen din nøyaktig det samme som du velger å formidle her, hadde det vært meg som mottok et kompliment av den typen ville jeg svevd rundt på Marshmallows-skyer i opptil flere dager tror jeg.

Men - hvorfor postet du dette på seksualitet egentlig?

Skrevet
Hehe... :ler: ..hun lurte nok sikkert på om dette var normalt, eller om det var flere som hadde det sånn. Tror jeg.

Eller om "de" var kjedelige og fremdeles lykkelig forelsket, siden de ennå ikke hadde satt igang med "den andre måten å være gift" på. Den som inneholder litt denging, krangling, være veldig lei fordi de har vokst fra hverandre etter ørten år sammen.

Jeg syns dette første innlegget hørtes veldig hyggelig ut, jeg.  :klappe:

Åh, litt treg på morgenkvisten jeg :)

Normalt eller ikke, alt er relativt og individuelt. Nyt det du :klem:

Har bare vært gift i noen mnd. men har vært kjærster i 7 år, og vi har det fremdeles sånn :)

Skrevet
Åh, litt treg på morgenkvisten jeg  :)

Normalt eller ikke, alt er relativt og individuelt. Nyt det du  :klem:

Har bare vært gift i noen mnd. men har vært kjærster i 7 år, og vi har det fremdeles sånn  :)

Snart 14 år her og jeg/vi har det utrooolig godt ilag :-D :hjerter:

Skrevet

Nå tror jeg du overfortolker her... Hun høres bare lykkelig ut, og det er jo flott! :)

Skrevet

Forøvrig, Trådstarter, synes jeg det var en merkelig tittel på tråden. Det er da ikke kjedelig å elske hverandre fortsatt etter mange år? :)

Skrevet

Tror ikke det er uvanlig å føle sånn for hvernadre selv etter mange år jeg. Og kjedelig er det ihvertfall ikke. Har vært sammen med mannen min i 20 år, og nesten daglig tar jeg meg i å tenke hvor heldig jeg er som elsker og blir elsket av denne fantastiske mannen! Forelskelsen kommer i bølger (det er jo en følelse som kommer innenfra hver og en av oss), men det er fremdeles han som er objektet for min forelskelse!

Tenner seksuelt på hverandre gjør vi også. Noen ganger flammer det opp på sekunder av et blikk eller en berøring. Andre ganger skal det mer til.

Så kos deg og nyt det du! Dere er hverken kjedelige eller unormale.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Forøvrig, Trådstarter, synes jeg det var en merkelig tittel på tråden. Det er da ikke kjedelig å elske hverandre fortsatt etter mange år? :)

Jeg tror at poenget hennes er at selv om man har vært gift lenge og har hus og barn så trenger ikke kjærlighetslivet å være kjedelig. Kanskje ts har inntrykk av at mange tror ekteskap ofte blir kjedelig over tid?

Skrevet

Syns dette var et kjempekoselig innlegg. Her inne kan man lese side opp og side ned om disfunksjonelle forhold og ekteskap i oppbrudd. Godt å vite at iallefall noen får det til å fungere.

Håper jeg kan få det like bra når den tid kommer.

:)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet (endret)

Så fint. Skjønn, liten historie.

Ta vare på følelsene dine.

Endret av Ylva Virvla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...