Gjest Lanyah Skrevet 13. september 2006 #21 Skrevet 13. september 2006 (endret) Noen sier sola er den beste kilden til D- vitamin, ja! Endret 13. september 2006 av Lanyah
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #22 Skrevet 13. september 2006 Noen sier sola er den beste kilden til D- vitamin, ja! ← Sola er ikke den viktigste kilden til vit D, men vi trenger sol for å nyttegjøre oss av vit D
Gjest Yoghurt Skrevet 13. september 2006 #23 Skrevet 13. september 2006 (endret) Jo, nå husker jeg, ved hjelp av sola produserer vi Vitamin D.. eller noe. Endret 13. september 2006 av Yoghurt
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #24 Skrevet 13. september 2006 eller så kan du kjøpe tine ekstra lett melk med vitamin D, så får du i deg litt ekstra. Men de hviote prikkene tror jeg må vokse ut, og det kan jo ta sitt tid
nea Skrevet 13. september 2006 #25 Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk høre av ei gammal vietnamesisk dame at de ble kalt negldiamanter. De var vist et gammelt tegn på at en skulle bli rik... Etter det syntes jeg de bare var fine.... Syntes dette var en koseligere forklaring en kalkmangel og nervesystem sjokk!
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #26 Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk høre av ei gammal vietnamesisk dame at de ble kalt negldiamanter. De var vist et gammelt tegn på at en skulle bli rik... Etter det syntes jeg de bare var fine.... Syntes dette var en koseligere forklaring en kalkmangel og nervesystem sjokk! ←
Gjest Yoghurt Skrevet 13. september 2006 #27 Skrevet 13. september 2006 meget koslig!!! Tweek: drikker bare Tine ekstra lett tror jeg gir opp, hehe men tusen takk for svar alle sammen, var bare interesrt i om det var en mulighet til å forbegygge dem da jeg ikke orker å bruke neglelakk og egentlig har ganske brae negler naturlig sett, minus disse flekkene, hehe. Kanskje det er fordi jeg drakk så lite melk i sommer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå