Gå til innhold

Reisebrev fra Malaysia


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Min kone og jeg var på tur til Malaysia i mars og vi var innom KL, Perhentian Island og Langkawi. Jeg har dessverre brukt lang tid på å lage reisebrevet (og det er ikke helt ferdig)....men her er det som er ferdig:

Langkawi: http://gardkarlsen.com/Malaysia_Langkawi.htm

Perhentian island: http://gardkarlsen.com/Malaysia_Perhentian_Island.htm

Reisebrevet fra KL kommer snart ;)

Håper reisebrevene kan være til nytte for andre. Kom gjerne med tilbakemelding eller kommentarer dersom det er noe som er feil eller noe dere savner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Vet du hva Gard.

Hjemmesiden din er jo en egen reise i seg selv.

Har ikke vært inne på den før i går,

men du vet virkelig hvordan du skal skrive så det blir interessant for andre å lese.

Og det var jo en del stoff der inne, og en haug med linker.

Så jeg startet vel rundt kl.20 i går kveld, og først nå er jeg ferdig.

Må si at Thailand aldri har vært av særlig interesse for meg (uvisst hvorfor).

Men etter å ha lest om dine opplevelser der,

har synet mitt snudd fullstendig.

Ellers så var jeg meget imponert over reisebrevene fra Florida og Maldivene.

2 steder jeg nå virkelig kan tenke meg å reise.

Helt fantastisk :sjarmor:

Og så må jeg få nevne at jeg syns det var lettere å lese de sidene hvor du har brukt skrifttypen comic sans (om det er denne du har brukt da).

Og til slutt en applaus for en flott side :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott hjemmeside Gard :) har væt innom den et par ganger og har faktisk fått god hjelp av det du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Jeg gjør mitt beste for å lage reisebrevene så underholdene som jeg kan og det erselvfølgelig en fin balanse mellom fakta og opplevelser/inntrykk. Jeg håper at reisebrevene kan være til nytte for de som skal til en plass jeg har vært...og til glede for de som bare har lyst å lese om forskjellige destinasjoner.

Thailand er et flott reisemål men dessverre har det ofte vært assosiert med prostitusjon og "gamle griser" som drar på tur dit. Men Thailand er et flott reisemål og kona og jeg skal dit i mai og vi skal til Bangkok og Samui med et par venner :)

Når det gjelder fonten...je, jeg pleide å bruke Comic i de gamle reisebrevene men det ble litt "useriøst"...så nå har jeg gått over til den mer voksne Verdana. Hvor lesbar den er vil varierer avhengig hvilken oppløsning du kjører på skjermen vil jeg tro.

Igjen...tusen takk for tilbakemeldingen. Det er slike tilbakemeldinger som gjør at jeg liker å legge ut reisebrevene. Som du ser i gjesteboken (se http://www.gardkarlsen.com/guestbook1 ) er det ganske mange andre også som har gitt meg positiv tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Jeg fikk virkelig :hjerter: (og stjerner) i øynene av hjemmesiden din!

Og griller i hodet... :sjarmor:

Særlig bildene fra Sør-Amerika var en drøm, har selv bodd i Peru i nesten to år, så dette var snadder for nostalgien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

*skriver svar før jeg har lest siden din*

Jeg har nettopp kommet hjem fra en to ukers tur til Thailand, Samui og Krabi (Raylei), og gleder meg til å lese om dine erfaringer.

Ellers var vi i 1997 på backpacker-tur i tre måneder i Sørøst-Asia og Perhentian Island var ett av stoppene våre. Vi bodde på den lille øya, og jeg husker den som et ekte paradis. Der tok vi dykkerlappen hos en nordmann som het Stein, som nettopp hadde startet dykkerskole. En flott opplevelse.

Jeg skal utforske sidene dine når jeg har god tid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke hadde en helt optimal tur til Langkawi. Du var kanskje litt uheldig med valg av strand? Jeg bodde omtrent ved Pantai Kok stranden i vest som var veldig bra mtp bading. Var også veldig rimelig.

Skal sies at dette var en noe øde lokasjon men prisene på taxi/leiebil var ikke avskrekkende ihvertfall da jeg var der for 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...