Gå til innhold

Mangel på sex :-(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Klara Klok

Jeg kikker innom sidene her av og til.............er ikke reggistrert bruker.

Er en dame i midten av 30-årene som ikke har noe partner.

Vil bare komme med en betraktning:

Jeg savner sex - dvs. det er vel mer nærheten/intimmiteten/sammspillet med en annen person jeg savner........... Jeg blir nesten sjuk noen ganger av misunnelse (ønskjer ikke noe vonde ting - vond sex) når jeg leser om HERLIGE orgasmmer, og sex og stillinger og nærhet Bli tatt på..............jeg drømmer og fantasserer.

Men - for meg blir det nok med dette - og det gjør meg så trist. P.g.a. nedverdigende oepplevelser tidligere..........både privat og i forbindelse med underlivs-sykdom så er dette temaet sååå sårt for meg............

Jeg griner meg i søvn magne gang............klarer liksom ikke å ha no tro på et god liv.

Vil bare si at dere er helldige dere........som klarer å leve et normalt liv - ha glede av sex. nærhet.........

Sett pris på det - gled dere over det - og ikke ta det som en sellføllge!

:(:) :cry: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til forumet.

Nå vet jo ikke jeg hva som er skjedd med deg tidligere, men jeg forstår det iallefall slik at dette er noe som du tydeligvis selv trenger tid for å bearbeide.

Men på det generelle plan, (for oss enslige), så blir ofte sex et ikke-tema. Og det er iallefall for mitt vedkommende, rimelig selvvalgt i perioder. Bedre det enn mange ONS som ikke gir "mere" enn en mulig orgasme. Og det klarer jeg forsåvidt fint å fikse selv.. Det med nærhet og kroppskontakt er det verre med, der ligger savnet. Jeg vet ikke om du har barn, men jeg hører ofte fra datteren min at mamma...nå klemmer du meg snart like flat som en pannekake...og Ja, jeg gjør nok ofte det. Mennesket trenger hudkontakt og det er veldig trist om du ikke har noen som du kan klemme på en gang i blandt. Venner kan være gode å ha..om ikke akkurat hudkontakt så iallefall en god klem.

Når det gjelder det seksuelle...så dukker nok mannen opp en dag, skal du se. Nå høres jeg ut som venninnene mine når de snakker til meg...yek!...men man må jo ikke gi opp tanken. Og da!!!...for det er jo Mannen..ikke sant, da får du noen som kan hjelpe deg og vise deg forståelse for det som har skjedd med deg tidligere.

Du må ikke gråte deg i søvn og være så lei deg for at du er singel. Halve Norge er singel...iallefall ikke langt unna. Du er ikke alene...det er poenget mitt. Jeg har vært alene i 3 år, og holder iallefall foreløpig humøret oppe. Jeg sier ikke at jeg ikke har det mega-kjipt til tider...men, jeg har innsett at slik er livet mitt for tiden, og da er det om å gjøre det aller beste utav situasjonen. Vi har mange fordeler også....tenk på dem når dagen er tung og natten er enda tyngre...hold hodet hevet...en vakker dag finner prinsene oss også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke enkelt dette nei.........

Hjelper nok ikke å tenke på at mange andre er single.........selv er jeg 39 og barnløs og singel. Wow - for en kombinasjon!!!!

Har fått mange blikk, spørsmål, kommentarer om både min singeltilværelse og min barnløshet.....

Idiotiske kommentarer som: "Er du lesbisk" "Når skal du ha barn da" "nå må du begynne du og...." "husk - du blir ikke yngre"........

Takk - skulle ønske jeg kunne svare dem på en litt "ondskapsfull" måte........ sparke tilbake liksom......

Men - ja, jeg savner en partner.......savner nærhet, ta på, være to......

Huff - livet er ikke bare enkelt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...