Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Eller i det minste vinterhumøret. Ingen matlyst, kvalm, sliten, og lei. Spiser pillene mine, får i meg mat, og håper jeg kommer meg mer i aktivitet denne høsten og vinteren. Det hjelper forhåpentligvis. Kan noen trøste meg med at det snart blir vår igjen?
Gjest Catwoman Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Her har det vært sommerlig temperatur og vær de siste dagene. Men istedet for å håpe at vinteren går fortest mulig, og telle ned til at det snart er vår igjen - så burde du prøve å finne postivie sider ved den mørke årstiden. For du finner helt sikkert noen. Noe som kan gjøre at vinteren blir en hyggeligere tid for deg
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jeg vet det er positive sider med vinteren (skal heldigvis på kurs), men kroppen min er ikke enig Eneste gangen jeg kan huske jeg hadde en ok vinter var når jeg var så nyforelsket at jeg knapt visste hva jeg het Men, 6 måneder går fort det!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Mange positive sider med vinteren! Lettere å sovne om kvelden når ikke lakenet klistrer seg til kroppen Dusjen om morran føles bedre når man ikke er like svett etterpå igjen Ingen fluer og mygg Slipper og sette meg inn i gloheit bil Bikkja er mer kosete.... og livligere og gladere (polarhund) Maten smaker bedre.....uten at jeg vet hvorfor Null pollen Sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå