Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt for hele serien (2 DVD-pakker) koster det ca. 35 dollar, dvs. ca drøye 280,- NOK, kan det virkelig stemme at det er så billig for alt? :overrasket:

Kan man stole på dette firmaet når de trekker fra VISA/bankkort? :forvirret:

Hvor mye ekstra blir det i toll/norske avgifter?

:roll:

Skrevet

Amazon er et seriøst nettsted, så ingen fare. Hvis du handler for over 200 norske kroner må du betale 25% moms pluss et gebyr på rundt 80 kroner.

Skrevet
Totalt for hele serien (2 DVD-pakker) koster det ca. 35 dollar, dvs. ca drøye 280,- NOK, kan det virkelig stemme at det er så billig for alt?  :overrasket:

Kan man stole på dette firmaet når de trekker fra VISA/bankkort?  :forvirret:

Hvor mye ekstra blir det i toll/norske avgifter?

:roll:

Det er vel ikke for hele serien da, bare for to sesonger? Men amazon kan du stole på ja, har handlet fra dem menge ganger.

Skrevet

Takk, men er det slik å forstå da at man bør bestille sesongene hver for seg for å slippe unna kostnadene?

Finnes de andre sesongene også på dvd? ;)

Skrevet

Det er bare to sesonger som er ute enda ser jeg, men de er sikkert i prosessen med å få ut de andre også. Kanskje det vil komme et par sesonger i året eller noe.

Du bør prøve å få hver bestilling under 200 kroner ja.

Skrevet
Det er bare to sesonger som er ute enda ser jeg, men de er sikkert i prosessen med å få ut de andre også. Kanskje det vil komme et par sesonger i året eller noe.

Du bør prøve å få hver bestilling under 200 kroner ja.

:ler::ler: Nok et eksempel på Duste-Norge:

Man har ikke lov til å kjøpe mer enn 1 Paracetpakke om gangen. Men det er lov til å gå inn og ut av butikken for å kjøpe 1 pakke 10 ganger. :roll::murvegg:

Man kan bestille 1 DVD fra USA tollfritt, men ikke to, Men man kan bestille 1 DVD 10 ganger, for å slippe unna toll. :klaske::murvegg:

Skrevet

Hvis man bestiller 1 DVD (en sesong) av denne serien fra dette nettstedet, slipper man da unna gebyret på kr. 80,- og momsen?

Skrevet

hva med platekompaniet? synes jeg kan huske jeg så det her for en stund siden på nettet... :)

Skrevet
:ler:  :ler: Nok et eksempel på Duste-Norge:

Man har ikke lov til å kjøpe mer enn 1 Paracetpakke om gangen. Men det er lov til å gå inn og ut av butikken for å kjøpe 1 pakke 10 ganger.  :roll:  :murvegg:

Man kan bestille 1 DVD fra USA tollfritt, men ikke to, Men man kan bestille 1 DVD 10 ganger, for å slippe unna toll.  :klaske:  :murvegg:

Joa, men så finnes det jo massevis av DVD-er som koster over 200 kroner. Og de fleste steder koster det dessuten mer i porto når man deler opp bestillingen. Uansett er ikke tollgrensen opprettet for å være tilpasset DVD-shopping.

Jeg er glad i Norge jeg. ;)

Skrevet

Dessuten kan amazon (både .co.uk og .com) merke forsendelsen din som gave - bare velg "mark as gift" ellerno når du fullfører orderen - og etter norsk lov kan man motta gaver fra utlandet til en verdi av 1000kr. Tror jeg. Sjekk toll.no.

Skrevet (endret)
hva med platekompaniet? synes jeg kan huske jeg så det her for en stund siden på nettet... :)

Som oftest er Platekompaniet veldig mye dyrere. Anbefaler også DeepDiscountDvd. Der er forresten første sesongen av The Nanny billigere enn på Amazon. ;) Kommer litt ann på fraktkostnadene osv selvsagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

jeg sa ikke noe om prisen, kun at jeg har sett dvdene der ;)

Skrevet
Amazon er et seriøst nettsted, så ingen fare. Hvis du handler for over 200 norske kroner må du betale 25% moms pluss et gebyr på rundt 80 kroner.

Er det stedet et bruktmarked? Jeg forsto ikke så mye av det....er det auksjon eller noe der?

Når man har bestilt, har de trukket av kontoen med en gang, eller gjør de det først når man har fått varen? :forvirret:

Skrevet
jeg sa ikke noe om prisen, kun at jeg har sett dvdene der ;)

Neida, det sa jeg heller ikke, ville bare opplyse om det. ;)

Skrevet
Er det stedet et bruktmarked? Jeg forsto ikke så mye av det....er det auksjon eller noe der?

Når man har bestilt, har de trukket av kontoen med en gang, eller gjør de det først når man har fått varen?  :forvirret:

Anyone?

Skrevet

Heisann!

Hele serien er på 13 DVDèr og koster 169,99 dollar

Du finner de HER

Skrevet
Anyone?

Amazon er ikke en brukbutikk, men de har en egen avdelig også for brukte varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...