Loevinna Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har gått på p-pillene Trionetta, brett med 21 piller (altså med pillefri uke). I går tok jeg siste pillen på brettet mitt, og idag er min 1. pillefri dag i følge det merket. Men saken er at jeg nå skal gå over til Yasmin. Og jeg syns legen min sa at jeg skulle begynne å ta første pillen av Yasmin med en gang jeg hadde tatt siste pille på brettet (altså uten å ha den pillefrie uken). Men så leser jeg i pakkevedlegget at: "Ved overgang fra andre kombinasjonspiller: du kan begynne med Yasmin 28 dagen etter at du har tatt den siste hormonfrie tabletten eller dagen etter det vanlige tablettoppholdet på 7 dager" Det blir jo det motsatte av hva legen min sa til meg! Noen som har vært bort i dette? Hva gjorde du? For jeg vet ikke om jeg skal følge det som står i vedlegget, eller om jeg skal gjøre det jeg syns å hugse legen sa til meg.....
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Er du i tvil, følg felleskatalogen. Så ofte leger husker feil så har jeg gitt opp å stole 100 % på de.
Gjest Lanyah Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg ville følgt det som sto i pakningsvedlegget. Legen kan som sagt ha husket feil...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå