Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg er skikkelig forkjølet, tredje dagen nå...Snørra renner, vondt i hodet, tett i hodet på en måte, høy puls, feber, hoster... Men nå har jeg begynt å få skikkelig vondt i kroppen også...Det verker, og jeg tåler ikke at noen tar på meg engang. Er det noe influensa ute og går nå?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 huff, stakkars deg da Høres ut som influensa ja....Da jeg hadde det sist klarte jeg så vidt å komme ut av senga uten å hylgrine.. det gjorde så vondt i muskler og ledd! Ibux hjalp meg gjennom det, men det tok en uke før jeg var frisk... God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jepp, jeg har hatt det samme som deg hele uka. Jeg tok fire paracet om dagen for å prøve å bli kvitt smertene i alle ledd, muskler, mage osv... Men i tillegg til det du nevner (feber osv.), så hadde jeg kvalme og diare. Diareen er ennå ikke borte... God bedring! Du blir nok bedre om noen dager!
¤ananas¤ Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 (hadde tenkt å skrive; "Jaja.. Sånn kan det gå.." (som en del andre steder i dag) Men fant ut at det kanskje ble litt drøyt..) Husk bare å ta det med til du er helt frisk! Ikke overanstreng deg på noen som helst måte. God bedring.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Her jeg bor (østlandet) er det veldig mange som er syke nå, med akkurat samme symptomer som de du har. Heldigvis ser det ut til at de fleste blir friske etter få dager, så hvis det er det samme så kan du trøste deg med at det ikke vil vare så lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå