Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #21 Skrevet 11. september 2006 Spiser masse av den med pepper! Den søte er også god. Den med jordbærhar jeg ikke sett ennå.
lillesky Skrevet 14. september 2006 #22 Skrevet 14. september 2006 De nye har ikke den gode overflaten som de gamle! Ble kjempe skuffet jeg...
Drua Skrevet 14. september 2006 #23 Skrevet 14. september 2006 Er på min andre pose nå, denne gang Pepper Lakris. Veldig god, men jeg liker ikke at de er så myke! De skal være stive utenpå synes jeg!
Gjest Fruktfat Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 De nye har ikke den gode overflaten som de gamle! Ble kjempe skuffet jeg... ← jeg og... kjøpte tilogmed 2 poser fordi jeg var så sikker på at den var god, men det som er best med IFA -nemlig overflaten- er jo borte...
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #25 Skrevet 14. september 2006 Har de ikke laget store IFA av den salte typen? Eller er det bare jeg som ikke har sett den. Det er jo litt rart, den synes jeg er best hvertfall. Og de var litt for myke også, så jeg holder meg til de "vanlige" jeg.
Arkana Skrevet 14. september 2006 #26 Skrevet 14. september 2006 Nå har jeg prøvd pepperlakris også (den er som den gamle IFA) og den var best.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. september 2006 #27 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes det er fint med nye smaker - dumt at de er uten sukker. Sukker vet jeg hva er - søtningsstoffene kan jeg dy meg for. Hadde ikke proppet meg hvis jeg var gravid.
Krista83 Skrevet 15. september 2006 #28 Skrevet 15. september 2006 Jeg kjøpte den med lakris og chilipepper i, må si at jeg heller kjøper vanlig ifa neste gang!
Leanne Skrevet 16. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 16. september 2006 Jeg synes det er fint med nye smaker - dumt at de er uten sukker. Sukker vet jeg hva er - søtningsstoffene kan jeg dy meg for. Hadde ikke proppet meg hvis jeg var gravid. ← Sukker klarer jeg meg uten, søtningsstoffer derimot er topp.. Har diabetes så da er det greit å slippe å sette insulin hver gang man putter noe i munnen..
Caboodle Skrevet 16. september 2006 #30 Skrevet 16. september 2006 Den med pepper var best, men jeg liker ikke at de kliner seg så fælt til tennene. Liker heller den vanlige, gamle best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå