Gå til innhold

Store IFA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det kommet STORE IFA i butikkene, sukkerfrie og myke... De er herlige!!!!

Nesten skummelt å oppdage sånne gode ting når man er gravid.. går ned en pose om dagen :sjenert:

Flere som har smakt disse, er det bare jeg som synes de er ubeskrivelig gode.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smakte den varianten med jordbær, helt ok. Likte derimot ikke at de var så myke. Vanlig er best!

Skrevet

Likte godt den med søt lakris, har ikke smak den andre.

Skrevet

Jeg hadde dilla på vanlig Ifa fra før. Har bare smakt den nye med søt lakris og den var supergod! Også så deilig at de er sukkerfrie, da slipper man å ha så dårlig samvittighet. :ler:

Skrevet

De med søt lakris er kjempegode! Har ikke smakt de andre, men jeg er ikke så begeistret for lakris i blanding med fruktsmaker.

Skrevet

fyttikatta disse var gode! men spsite 2 poster på en gang.. så ble mye promping på meg resten av dagen :sjenert:

Skrevet
fyttikatta disse var gode! men spsite 2 poster på en gang.. så ble mye promping på meg resten av dagen :sjenert:

:ler:

Godt det ikke bare er meg som hiver inn på med ifa.. :ler:

Skrevet
:ler:

Godt det ikke bare er meg som hiver inn på med ifa.. :ler:

jeg og ifa er blitt bestevenner :sjenert:

Skrevet

Har ikke sett dem i butikken, men tror jeg må kikke litt ekstra etter neste gang.

Vanlig Ifa spiser jeg sikkert tre esker i uken...

Skrevet
Har ikke sett dem i butikken, men tror jeg må kikke litt ekstra etter neste gang.

Vanlig Ifa spiser jeg sikkert tre esker i uken...

de store ifa er enda bedre! husk å prøv alle 3

Skrevet

Bare sånn til informasjon, så kan det føre til for høyt bloddtrykk om man spiser mye lakris mens man går gravid...

Skrevet

Jeg smakte dem for et par dager siden, og de var nyyydelige! Heldigvis kan jeg spise så masse drops jeg vil uten å se noe til den lakserende effekten. ;)

Skrevet
Jeg smakte dem for et par dager siden, og de var nyyydelige! Heldigvis kan jeg spise så masse drops jeg vil uten å se noe til den lakserende effekten. ;)

jeg får bare prumping jag.. sambo liker ikke at jeg spiser ifa :sjarmor:

Skrevet
Pepperen er god! :sikle:

enig! syns kansje den er best.. ikke helt sikker. den eller søt

Skrevet
jepp, pepper, jordbær og søt

Oki, takk. Pepper har jeg ikke sett så langt.

Skrevet
Oki, takk. Pepper har jeg ikke sett så langt.

de har den på narvesen!

Skrevet

Enig med deg. De er kjempegode! Og så synes jeg det er bra at de er uten sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...