Gjest Kardemomme Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Når jeg har mensen blør jeg som regel plagsomt mye. Bruker å renne fra meg i ett og magen verker, spesielt de 2-3 første dagene. Men denne "runden" med mensen har vært merkelig. Har nesten ikke blødd noen ting, men heller unormalt lite. Tror faktisk aldri jeg har blødd så lite før. Har vært plaga med lite jernlager, men blodprosenten er normal. Har noen av dere opplevd noe lignende?
Sukkersøta Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Ta deg en liten legesjekk med blodprøver og en gyn. undersøkelse Kanskje det beste.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 P-piller el, graviditet, eller rett og slett en av de pussige tingene som skjer iblandt. Jeg hadde nok sett det an en mens eller to til, eventuelt kuttet ut hormonprevensjon og tatt en graviditestest.
Gjest Kardemomme Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 P-piller el, graviditet, eller rett og slett en av de pussige tingene som skjer iblandt. Jeg hadde nok sett det an en mens eller to til, eventuelt kuttet ut hormonprevensjon og tatt en graviditestest. ← Er prøvere, så bruker ikke p-piller.
mee mee Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Når jeg har mensen blør jeg som regel plagsomt mye. Bruker å renne fra meg i ett og magen verker, spesielt de 2-3 første dagene. Men denne "runden" med mensen har vært merkelig. Har nesten ikke blødd noen ting, men heller unormalt lite. Tror faktisk aldri jeg har blødd så lite før. Har vært plaga med lite jernlager, men blodprosenten er normal. Har noen av dere opplevd noe lignende? ← samme skjedde med meg sist mensen.. må henge meg på å se på svarene.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Det samme skjedde med meg siste mens før jeg ble gravid...
Gjest Kardemomme Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 samme skjedde med meg sist mensen.. må henge meg på å se på svarene. ← Heng deg på du. Det samme skjedde med meg siste mens før jeg ble gravid... ← Oj, oj, oj...nå kribler det i magen av spenning gitt. Håper det samme kan skje med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå