Gå til innhold

småblødninger i en måned

Fremhevede innlegg

Gjest elisabeth22
Skrevet

Jeg har nå hatt småblødninger (innimellom noe som ligner på brun utflod mer enn blod) i snart en måned. Lurer på hva dette kan være. Er det sannsynligvis en infeksjon som jeg må til legen for? Jeg går på yasmin og har hørt det kan være vanlig å få småblødninger med disse pillene. Jeg har nå utsatt mensen i flere måneder pga ferie osv så jeg lurte på om det kan være derfor disse blødningene kommer. HAr opplevd noe lignende da jeg utsatte mensen over lengre tid for noen år siden, men da varte ikke småblødningene så lenge fordi jeg skulle ha "ordentlig" mensen og det gav seg etter mensperioden. Skal snart ha mensen igjen nå så får se hvordan det blir etter det. Hvis ikke jeg blør noe etter mensen nå så har dette kanskje bare kommet pga. utsetting av mensen? Har noen opplevd noe lignende?

Dette ble nok litt rotete skrevet, men håper noen skjønner :) Jeg har ikke gått til legen med en gang fordi jeg ikke har fått bytta fastlege til her jeg bor nå ennå, og bare det å komme igjennom på telefonen der er et stooort tålmodighetsprosjekt. Må jeg til lege med en gang eller kan jeg se hvordan det går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en gjennombruddsblødning ja. Ta en pillefri uke og se om det gir seg etter den.

Skrevet

samme skjedde med meg, etter 3 mnd sammenhengende uten mens begynte små blødningene. etter en pillefri uke kom "ordentlig" mens . og alt er ved normalen igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...