msplum Skrevet 13. mars 2008 #841 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei og hå Dette ser ut til å være en tråd for meg.... Jeg har vært særdeles sløv dette semesteret og ligger på etterskudd med ALT! Nå vet jeg ikke engang hvor jeg skal begynne...... *sukk* Valget står mellom organisasjonsteori, bedriftsøkonomi, etikk eller datakommunikasjon...... Like mye jippi alt sammen. Men, ok, jeg begynner med etikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. mars 2008 #842 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Her kommer rapporten om hjemmeeksamen, og det gikk ikke så bra desverre Fikk ikke bestått og jeg skjønner ingen verdens ting Men skal sende inn og få en begrunnelse på det, å så får jeg se om jeg orker å fortsette på studiet. Ettersom det er så mye negativt som skjer i livet mitt nå, så kjenner jeg nå at det tar på. Men jeg må få dette litt på avstand, så kan det hende at jeg er klar for ny fight om noen uker. Men nå er det ferie i 3 uker Uff så leit da! Skjønner godt du er skuffa jeg! Det er bra du har tre uker ferie nå da, så får jeg håpe du starter med nytt mot igjen etter det! Har selv jobbet ca 100% den siste uka, og merker jo godt at det er utrolig slitsomt. Det går jo utover skolen, og jeg har ikke åpnet en bok siden helga Jeg hadde aldri orket å jobbe så mye ved siden av skolen i lengden, så jeg synes du er kjempetøff Lykke til uansett da! Endret 13. mars 2008 av Adonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. mars 2008 #843 Del Skrevet 13. mars 2008 Jobber med å komme gjennom ukens pensum i dag.. Håper på å klare det før helga, men det ser egentlig litt håpløst ut! Sånn går det når man tar på seg altfor mye jobb Holdt på å sovne i forlesning idag også.. Jobbet virkelig i 45 min for å holde meg våken, hadde sett litt for dumt ut å sovne på føste rad Er merkelig, for forleseren var god og temaet temmelig interessant.. Men, nå er jeg klar for en lang ettermiddag med masse lesing! Tok meg nemlig et par timer i senga når jeg kom hjem, for kroppen var ikke helt med på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. mars 2008 #844 Del Skrevet 13. mars 2008 Så dumt å høre, bare meg selv. Det er bra at du spør etter en begrunnelse - kanskje du har bommet på oppgaven, rett og slett? En oppmuntrende klem sendes til deg. Unn deg ferie og slapp av til batteriene er ladet opp igjen. Jeg har ikke vært så mye i denne tråden, et litt sløvt semester må innrømmes. Men i dag har jeg sittet og jobbet med den ene innleveringsoppgaven min, og er nå så godt som ferdig med den. Har bare finpussen igjen. :-D Den ene boka jeg bruker som kildemateriale må returneres til biblioteket i morgen, så jeg ble sparket til å skrive i dag - noe som er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 27. mars 2008 #845 Del Skrevet 27. mars 2008 Idag blir det mye lesning på meg. Har satt av stort sett hele dagen til å bruke på skole. Merker det er hardt å komme igang etter en deilig påske med helt skolefri :-D Men idag kom jeg meg opp tidlig og er i godt gang med lesing og notatskriving. Mål for dagen: 1. Lese + notater tema 1 2. lese + notater tema 2 3. forberede meg til gruppeundervisning i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 30. mars 2008 #846 Del Skrevet 30. mars 2008 Mål for resten av dagen: Gjøre ferdig oppgaven (minus delen som omhandler forskningsartikkel) Lese og øve på prosedyrer tema 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. mars 2008 #847 Del Skrevet 30. mars 2008 I helga har jeg jobbet med en innleveringsoppgave i rettslære. Oppgaven var litt mer omfattende enn jeg hadde trodd, men når jeg komm skikkelig i gang var det veldig interessant å jobbe med. Oppgaven var en tidligere eksamensoppgave, så nå vet jeg litt mer hva som venter meg i mai. Ellers er det fortsatt en del pensum jeg henger igjen med, i kveld tror jeg ikke det blir noe mer jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjadama Skrevet 3. april 2008 #848 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) nå har jeg forsøkt å lese meg inn litt på denne tråden :bli inspirert! -det var planen, men nå bare skammer jeg meg. fristen på innlevering av skriftlig oppgave gikk ut for en halv time siden. og da det var en time igjen bare slapp jeg tastaturet. jeg startet så bra men så ble fristen utsatt, og jeg tenkte da tar jeg en pause. det gikk ikke lang tid før gløden døde. så nå har jeg en killer intro og deretter et par gode sider, en temmelig grei avsluttning på lager. men ikke noe til å fylle det side ant. som kreves... altså ikke noe å levere inn-men masse jobb.(bare ikke nok) så nå ga jeg opp helt. æsj-dette blir ikke noe gøy helg. lurer på hva jeg skal male halen min med når jeg kommer med den mellom beina på mandag. puh Endret 3. april 2008 av tjadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 16. april 2008 #849 Del Skrevet 16. april 2008 Oisann, her er det en stund siden folk har vist livstegn. Hvordan går det med studiene, dere? Snart eksamenstid på mange, tenker jeg. Jeg har min første eksamen neste måned. Jeg ligger halvveis bra an til den eksamen, har jeg følelsen av, men jeg har enda litt tid til lesing og øving. Andre og siste eksamen dette semesteret er helt i slutten av mai, og den ligger jeg svært godt an til. Vet ikke helt hva som venter meg, men jeg tror jeg kan klare det bra. Egentlig gleder jeg meg bare til den, og forberedelsene før den eksamen. *nerd* Håper det står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_86 Skrevet 19. april 2008 #850 Del Skrevet 19. april 2008 Fant denne tråden først idag, men fant ut at jeg må henge meg på. Idag har jeg, og to fra klassen, sittet i 6 timer og jobbe meg en gruppeoppgave i norsk. Den skal skrives på nynorsk, noe det er endel år siden noen av oss har gjort, men vi har da kommet godt i gang. I morgen skal vi møtes og gjøre den ferdig, samt se "Mio min Mio "på DVD (pensum i norsk) og se "Peter Pan" på teater (pensum i drama). Så føler at vi har vært veldig flinke denne helgen En deilig følelse igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 21. april 2008 #851 Del Skrevet 21. april 2008 Merker at det begynner å nærme seg eksamen ja. Har lyst til å være ute i det fine været, istedetfor å sitte her med bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. april 2008 #852 Del Skrevet 21. april 2008 Begynner å nærme seg eksamen nå ja, men først har jeg et par oppgaver igjen å levere Lyst til å være ute i det fine være jeg også ja, men prøver å tvinge meg selv til å sitte og lese. Tenker jeg skal ta med meg den bærbare pc'n min ut når det blir sol på balkongen vår. Så kan jeg jo kombinere litt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 5. mai 2008 #853 Del Skrevet 5. mai 2008 Tar opp denne tråden igjen jeg...nå lå den jammen godt gjemt Er grunnen at folk ikke leser pensum, eller at man ikke har tid til KG-surfing? I dag er planen min å lese 3 kapitler i immunologiboken. Da har jeg 4 kapitler igjen på leseplanen min denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. mai 2008 #854 Del Skrevet 5. mai 2008 For min del har det for en stor del vært at jeg ikke har lest pensum tror jeg, tviler sterkt på at KG tiden min er redusert hehe Men jeg har levert en oppgave i dag da, som egentlig har innleveringsfrist på onsdag, så jeg er litt fornøyd med meg selv også. Nå sitter jeg å repeterer ex.phil til kvalifiseringsprøven, å skille filosofer fra hverandre er jammen meg ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. mai 2008 #855 Del Skrevet 5. mai 2008 Huff... Jeg har engelskeksamen i morgen :gråte: Har ikke rukket å lese gjennom det jeg burde, og aner ikke hva jeg skal lese på. Satser egentlig på at jeg kan surre med til en ståkarakter, det er jo bare det jeg trenger. Jaja, det får gå som det går.. stikker innom med litt oppdatering i morgen All denne tida jeg bruker her inne hjelper vel ikke på.. KG- og facebookavhengig til de grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. august 2008 #856 Del Skrevet 17. august 2008 Alle sammen. Nå er det et nytt skoleår med nye muligheter. Jeg tenkte derfor det kunne være greit å vekke denne tråden til live igjen. I dag har jeg lest om historien, økonomien og lovsystemet til en stat jeg skal bli ekspert på. Det er kjempeinteressant. Har brukt 3 timer på det totalt og føler jeg har lært kjempemye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 17. august 2008 #857 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Nytt skoleår ja.. Klarte å stå på alle 6 eksamenene jeg hadde i vår og greier, men fikk 2 på engelsken da(som jeg skrev om for 2 innlegg siden), men det holdt for å komme inn på drømmestudiet Endret 17. august 2008 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 17. august 2008 #858 Del Skrevet 17. august 2008 Denne gangen tror jeg at jeg også skal henge meg på her! Jeg har vært flink og lest mye av neste semesters pensum allerede nå før skolestart. Har første forelesning i morgen, og føler meg så forberedt som jag kan få blitt. Dette semesteret er mine ambisjoner intet mindre enn å få A i alle tre temaer vi skal ha, alle på 10 stp. Grunnen til det er at jeg sist semester fikk B, B, A, og føler at haddet jeg bare jobbet enda litt hardere kunne jeg fått A over hele fjøla. det skal jeg klare nå. Jeg har lest halvparten av pensum alt, og gleder meg til å begynne med forelesninger og innleveringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #859 Del Skrevet 17. august 2008 Dette er nok en nyttig tråd, ja! Tenkte jeg skulle skryte litt av meg selv - har lest litt hver dag i tre dager på rad nå - og vi har bare hatt 1 forelesning i faget. Neste er i morgen, men foreleser tar 4 kapitler i ett jafs så det kreves arbeid for å komme a jour til timen! Jeg er ikke helt a jour, men tror jeg er kommet lenger enn mange andre på kurset. De har vel vært opptatt med "fadderuke og fyllasjuke" :O Men BIOBAS-pensumet krever en tidlig start tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 18. august 2008 #860 Del Skrevet 18. august 2008 Der var denne tråden ja! Jeg begynner ikke før på mandag, men er i gang med lesing. Utfordringen dette semestret er at to av lærebøkene er på engelsk. Jeg er ikke så god i engelsk fagspråk, så det går ganske sakte å lese når man må slå opp ord hele tiden. Men men, jeg får bare gjøre det beste ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå