Gjest Wolfmoon Skrevet 9. januar 2008 #721 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel jeg får vel strengt tatt erfaring med det dette semesteret. Skal ha eksamner tilsvarende 60 studiepoeng til sommeren Har ikke tatt det før, men regner med at det skal gå greit med tanke på hvor lite jeg egentlig har jobbet med studiene før. Det at jeg skal ta så mange studiepoeng gjør også at jeg henger meg på denne tråden her, mulig jeg vil komme til å trenge motivasjon etterhvert. Akkurat nå føler jeg ikke at jeg trenger det, fikk akkurat B på en eksamen Og det var høyeste karakter gitt på denne eksamen, og vi var bare fire som fikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 9. januar 2008 #722 Del Skrevet 9. januar 2008 Så flinke dere er! Henger meg på her om det er plass til meg også? Kunne trenge noen spark bak, i allefall nå som det er ferie.... Min plan for dagen: - Rydde i notatene som jeg har overført til den nye PC'n- Katalogisere det jeg trenger de første 8 ukene av semester- Lese gjennom notatene om respirasjonssystemetedit: listen ble ikke som jeg ville Så bra at flere henger seg på! :-D Hva studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 9. januar 2008 #723 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel jeg får vel strengt tatt erfaring med det dette semesteret. Skal ha eksamner tilsvarende 60 studiepoeng til sommeren Oi, det var mye på ett semester! Hvorfor skal du ta så mye på en gang? Selv har jeg vært i praksis idag, så det har ikke blitt noe lesing ennå! Egentlig litt deilig med et avbrekk fra eksamenslesninga.. Men utover kvelden skal jeg jobbe med statistikkoppgaver, og forhåpentligvis føle meg såpass trygg på det at jeg ikke treneger å bruke mer tid på den delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. januar 2008 #724 Del Skrevet 9. januar 2008 hehe. Skal ta opp igjen en eksamen tilsvarende 20 studiepoeng som jeg strøyk på i fjor. Så skal jeg ta 40 studiepoeng i tillegg bare for moro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skole-Anita Skrevet 9. januar 2008 #725 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Målene for imorgen blir: - Gjøre et kapittel til i Matematikk - Lese 45 sider i Geofag - Finne ut av hva jeg skal ha om før min muntlige presentasjon om 2 uker, eventuelt starte å skrive smått om emnet. - Gjøre et kapittel til i Matematikk - Lese 45 sider i Geofag - Finne ut av hva jeg skal ha om før min muntlige presentasjon om 2 uker, eventuelt starte å skrive smått om emnet. Fikk dessverre ikke gjort den siste. Det får jeg ta imorgen, som forresten blir en litt mer rolig dag Planene imorgen er ihvertfall: - Finne ut av hva jeg skal ha om før min muntlige presentasjon om 2 uker, eventuelt starte å skrive smått om emnet. - Gjøre enda et kapittel i matematikk Endret 9. januar 2008 av Skole-Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 10. januar 2008 #726 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk A på eksamen i relasjonsledelse! :juhu: Nå har jeg fått alle karakterer for forrige semester og endte opp med to A og en B på vitnemålet. Kan ikke si meg annet enn veldig fornøyd.. I dag dro jeg til skolen ti over sju på morgenen og kom hjem halv seks. Så nå er jeg sliten. Vi har hatt søkekurs til bacheloroppgaven også har vi endret problemstilling på bacheloroppgaven ørtentusenganger... nå er jeg mest sliten og frustrert, men vi kommer vel en vei... Fikk lest en artikkel på toget inn til Oslo og tenkte å pløye meg igjennom en til nå. Trenger bare å våkne litt først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 10. januar 2008 #727 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så mye med de fine karakterene Miss Ariel! ;D Nå har jeg lest 40 sider i markoboken om nasjonalregnskap og makroøkonomiske data. Har enda 10 sider igjen før jeg er ferdig med kapittelet, men det får vente til lørdagen. I morgen har jeg forelesning fra 9 til 13, først i makro og så i matematiske metoder. Jeg trodde dette skulle bli et rolig semester i forhold til det forrige, men etter å ha sett på timeplanen ser det ut til at det blir minst like mye å gjøre. ;( Jeg har 22 timer med forelesning hver uke og i tillegg er jeg hjelpelærer i et fag for førsteklasse som krever at jeg må bruke en del tid på forberedelser. Jeg vurderer å droppe å gå på forelesningene til de fagene som er mest teorietiske sånn så jeg får bedre tid til å sitte å jobbe for meg selv. Føler egentlig at jeg får mer ut av det, men så vet jeg ikke helt hvor lurt det er heller. ;l Men nok klaging... ;p Planen for i morgen og helgen: - Lese ferdig kap. 2 i makroboken - Lese ferdig kap. 11 i orgboken - Lese første og andre artikkel i org-kompendiumet Jeg vet ikke helt om jeg skal jobbe til helgen enda. Hvis jeg ikke skal det så blir det nok en del mer skolearbeid. Også må jeg finne tid til å pakke ut av kofferten etter juleferien. Den står fortsatt midt på stuegulvet selv om det snart er en uke siden jeg kom "hjem". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 10. januar 2008 #728 Del Skrevet 10. januar 2008 Bestod nakkeprøven i anatomi idag! Er utrolig lettet, for leste dag og natt på det de 3 siste dagene... I natt skal jeg lese på kjemi til prøven imorgen og på CPR til den prøven, også imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 11. januar 2008 #729 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Grattis med knallbra karakterer Miss Ariel Grattis med eksamene dine Ambivalent og lykke til med de store lese planene dine. Er enig i at du kan hvile litt på laubærene Wolfmoon. Takk for velkomst Adonia. Min plan for dagen: - Rydde i notatene som jeg har overført til den nye PC'n- Katalogisere det jeg trenger de første 8 ukene av semester- Lese gjennom notatene om respirasjonssystemet Fikk gjort det aller meste som planlagt, kanskje litt fordi at internetten falt ned og jeg har måttet klare meg uten et par dager - Ryddet i notatene som jeg overførte til den nye PC'n- Katalogiserte notatene mine for neste semester- Lese gjennom resp notatene mine (i allefall alle fra i fjor) Er på tur til hytta så blir nok ikke så mye lesing i helgen. Men jeg skal: - Lære meg å tolke EKG en gang for alle (pugging til hver eneste eksamen sitter ikke så lenge)- Lære alle de vanligste abnormale EKG'er, årsaker og behandling Endret 11. januar 2008 av Ebano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 11. januar 2008 #730 Del Skrevet 11. januar 2008 Og grattis med prøven Catgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 13. januar 2008 #731 Del Skrevet 13. januar 2008 Semesteroppgave bestått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. januar 2008 #732 Del Skrevet 13. januar 2008 Så flinke dere er! Blir veldig motivert av å lese alt dere har fått gjort. Sitter her og sliter med å komme i gang nå. Gratulerer med stått eksamen Ada! I dag har jeg lest igjennom 4 artikler i forbindelse med bacheloroppgaven og jeg fant ut at 3 av de er interessante. Nå er planen å fortsette å skrive notater til læringsmålene i innovasjon og entreprenørskap. Planer for kvelden: - Skrive notater til læringsmål 6 - Lese artikkel om kreativitetsbegrepet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skole-Anita Skrevet 14. januar 2008 #733 Del Skrevet 14. januar 2008 Da er jeg igang igjen etter en mildt sagt fortreffelig helg! Denne uken skal bli slitsom og jeg skal gjennomføre alt jeg setter opp, det er målsetningen! Planer for kvelden og for imorgen: - Lese et kapittel i kjemiboka - Gjøre to kapitler i matematikk - Lese til prøve, 100 sider, 2 ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. januar 2008 #734 Del Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer, Ada Blûe! Selv har jeg ikke fått gjort noe i helgen, jeg har blitt skikkelig forkjølet. Men jeg har lest ut nesten to pensumbøker til nå, så jeg ligger sånn sett litt greit an håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 14. januar 2008 #735 Del Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer med oppgaven Ada! Ikke bare du som sliter med å komme i gang Miss Ariel.... Flink du også Skole-Anita. Og god bedring Tabris. Skammer meg, har nesten ikke gjort noe som helst i helgen. Men det er vel lov til å ta litt ferie i ferien, eller??? Blir spreng-lesing fra jeg kommer hjem på onsdag. Er vel ingen av dere som vet om en web-side hvor jeg kan finne EKG'er å teste kunnskapen min på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skole-Anita Skrevet 15. januar 2008 #736 Del Skrevet 15. januar 2008 Planer for kvelden og for imorgen: - Lese et kapittel i kjemiboka - Gjøre to kapitler i matematikk - Lese til prøve, 100 sider, 2 ganger! Klarte alt sammen :kaffe: Planer for imorgen: - Gjøre et kapittel i matematikk - lese til prøve, 100 sider, to ganger Litt slappere dag imorgen, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #737 Del Skrevet 15. januar 2008 Klarte alt sammen :kaffe: Planer for imorgen: - Gjøre et kapittel i matematikk - lese til prøve, 100 sider, to ganger Litt slappere dag imorgen, deilig! Så flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 16. januar 2008 #738 Del Skrevet 16. januar 2008 Ferdig med eksamen på mandag Så deilig å være ferdig, tror det gikk veldig bra! Så nå skal jeg ta meg helt skolefri til skolen starter igjen om to uker DEILIG!!! Men dere er flinke jenter!! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 17. januar 2008 #739 Del Skrevet 17. januar 2008 Nyt ferien Adonia! Snart nytt semester på meg, men skal nyte resten av ferien først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. januar 2008 #740 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Nå har jeg lett og lett etter denne siden. Den har plutselig bare forsvunnet fra mine innlegg :klø: Men nå er jeg tilbake igjen Tror virkelig det er på tide at jeg kommer meg med her igjen, for nå er motivasjonen så borte vekk som den bare kan bli. Og det passer veldig, veldig dårlig. Nå har vi gruppeoppgave som skal leveres inn neste fredag og rett etter det begynner vi med hjemmeeksamen. I morgen og søndag skal jeg og ei på gruppa skrive ferdig vår del av gruppeoppgaven. Det skal nok gå greit Og neste uke må vi få satt sammen hele oppgaven, redigere og renskrive. Skal også gå greit....håper jeg da Men det værste er hjemmeeksamen. Jeg hater å skrive oppgaver og ikke har vi fått noe info om hvordan den skal skrives og ikke får vi nor ingo heller. Skal nemlig ikke skrives som en vanlig oppgave, men den skal snues på hodet. I tillegg må jeg jo skrive etter at jeg er ferdig på jobb, og da er man jo ikke særlig sliten Men jeg får bare prøve så godt jeg kan. Har bestemt meg for problemstilling og håper jeg får den godkjent og at jeg faktisk finner nok stoff om det Men jeg trenger virkelig et spark i rompa fremover Endret 18. januar 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå