Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 7. januar 2008 #701 Del Skrevet 7. januar 2008 Målene mine for imorgen : - Gjøre ferdig et kapittel i Matematikk - Lese ferdig et kapittel i Geofag + oppgaver - Skrive en rapport i Kjemi Håper virkelig jeg klarer disse. 2008 har begynt. Vurderer å bli medlem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2008 #702 Del Skrevet 8. januar 2008 Hopp inn, Anita. Jeg fikk lest ut historieboka i går, og leste også noe i natt da jeg la meg såpass tidlig at jeg våknet midt på natten uten å få sove igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 8. januar 2008 #703 Del Skrevet 8. januar 2008 Målene mine for imorgen : - Gjøre ferdig et kapittel i Matematikk - Lese ferdig et kapittel i Geofag + oppgaver - Skrive en rapport i Kjemi Håper virkelig jeg klarer disse. 2008 har begynt. Vurderer å bli medlem her Ja! Heng deg på :-D Idag er min plan å jobbe med statistikkoppgaver, håper på å ha fått litt mer oversikt over den delen av eksamen i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. januar 2008 #704 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk A på eksamen!! Får mest sansynlig resultatet på den andre eksamen jeg hadde i løpet av uken også. Gratuelerer med gode resultater Ada og Tabris!! Dere er fliiinke! I dag hadde jeg min første forelesning og jeg er superstressa. I det faget så har jeg eksamen 5. februar!! Og dumme nordli har ikke fått inn bøkene enda! Går det an?? Har fått kjøpt et artikkelhefte så skal begynne å lese på det nå snart, og skal bruke hele dagen i morgen på det for da har jeg ikke forelesning. Får jobbe på spreng frem mot eksamen i alle fall... Lykke til på eksamen Adonia. Hvilken dag har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. januar 2008 #705 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Velkommen Anita! Kjempe artig hvis vi blir flere. Forresten; hva studere du? Realfagsnerd som jeg er så ser det i hvert fall gøy ut etter fagene å dømme... Gratulerer Miss Ariel. Så flink du er! Blir spennende med neste resultat. Jeg venter på siste sensur som skal komme før helgen. Det er dog kun bestått/ ikke bestått - ikke så spennende, men spennende nok, siden det er første store selvstendige oppgave jeg har levert. Endret 8. januar 2008 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2008 #706 Del Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer med flott resultat Miss Ariel! Jeg venter fortsatt i spenning på det siste eksamensresultatet. Tror det kommer denne uken! Det er jo spennende likevel Ada Plan for kvelden: - Lese 2 kapittel i finanas - Få litt oversikt over pensum i statistikk og driftsregnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2008 #707 Del Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer, Miss Ariel! :-D Kan du låne bøkene på biblioteket, tror du? Hvis de allerede er utlånt, så kan de nok bestille dem inn fra andre bibliotek. Vi hadde også første forelesning i dag, og det virker veldig interessant. Jeg begynner ikke for fullt for neste uke, så jeg har en myk overgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. januar 2008 #708 Del Skrevet 8. januar 2008 Det har jeg ikke tenkt på Tabris! Kan jo sjekke ut det. Men foreleseren ble skikkelig sinna og gikk å kjeftet på de på norli så ser ut som om jeg får den i løpet av to dager i alle fall. I dag har jeg lest en artikkel om sosialt entreprenørskap. Kjempespennende! Skal prøve å lese ut en artikkel til også skal jeg printe ut forelesningsnotatene. I morgen skal jeg lese mer artikler og begynne å skrive notater. ---------------------------------------- Spennende å vente på karakter Ada og Marihan... Da virker det osm om alle tre får en karakter før helgen da Litt kjedelig med bestått/ikke bestått da Ada - hvis det hadde vært karakter er jeg sikker på at du hadde fått toppkarakter igjen! Er du i praksis om dagen? Er det spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 8. januar 2008 #709 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg henger meg på her jeg. Har vært her inne tidligere, men det begynner å bli lenge siden. Forrige semester gikk ikke helt sånn som jeg hadde håpet. Mye på grunn av at jeg tok på meg mer arbeid enn hva jeg var i stand til å gjøre og litt fordi motivasjonen ikke var helt på topp. Men da er det jo deilig med nytt år og nytt semester. ;D Har første forelesning med nytt fag i morgen, så det blir spennende. Har lest første kapittel i boken og tenkte å se litt på læringsmålene nå. plan over morgendagen: - Forelesning i organisasjon fra 8 til 14 - Lese andre kapittel i org - Lese første kapittel i makro - Kanskje skrive litt notater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. januar 2008 #710 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei Joje! Det er heldigvis aldri for sent å begynne på nytt! Det er det som er så fint med starten på et nytt semester! Fikk ikke lest noen flere artikler i dag og nå skal jeg trene litt før jeg drar til kjæresten. Men i morgen skal jeg legge inn en skikkelig innsats. Er egentlig fornøyd med å ha lest en siden jeg har vært så trøtt : p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2008 #711 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei hei Joje! Synes jeg kjente igjen flere av fagene du har.. Hva er det du studerer? Økonomi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 8. januar 2008 #712 Del Skrevet 8. januar 2008 Miss Ariel og marihan Jeg studerer økonomi ja. ,D Andre året på sivøk for å være nøyaktig. Hva studerer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2008 #713 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg studerer revisjon. Går første året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skole-Anita Skrevet 8. januar 2008 #714 Del Skrevet 8. januar 2008 Målene mine for imorgen : - Gjøre ferdig et kapittel i Matematikk - Lese ferdig et kapittel i Geofag + oppgaver - Skrive en rapport i Kjemi Håper virkelig jeg klarer disse. 2008 har begynt. Vurderer å bli medlem her Yes! Har stått på skikkelig idag og resultatet..: - Gjøre ferdig et kapittel i Matematikk - Lese ferdig et kapittel i Geofag + oppgaver - Skrive en rapport i Kjemi Og til dere som lurte på om jeg hadde realfag, ja det stemmer Målene for imorgen blir: - Gjøre et kapittel til i Matematikk - Lese 45 sider i Geofag - Finne ut av hva jeg skal ha om før min muntlige presentasjon om 2 uker, eventuelt starte å skrive smått om emnet. Dere får gratulere meg som ny bruker på kvinneguiden jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2008 #715 Del Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer Skole-Anita!! Synes du har vært veldig flink i kveld. Det er så godt når man får gjort det man har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 8. januar 2008 #716 Del Skrevet 8. januar 2008 Yes! Har stått på skikkelig idag og resultatet..: - Gjøre ferdig et kapittel i Matematikk - Lese ferdig et kapittel i Geofag + oppgaver - Skrive en rapport i Kjemi Og til dere som lurte på om jeg hadde realfag, ja det stemmer Målene for imorgen blir: - Gjøre et kapittel til i Matematikk - Lese 45 sider i Geofag - Finne ut av hva jeg skal ha om før min muntlige presentasjon om 2 uker, eventuelt starte å skrive smått om emnet. Dere får gratulere meg som ny bruker på kvinneguiden jenter Velkommer som ny bruker :banantroll: Jeg har vært på jobb idag, så føler ikke jeg har fått gjort så mye idag. Men jeg har i hvertfall fått jobbet med en god del statistikk oppgaver, mest eksamensoppgaver. Det er godt å kjenne at jeg begynner å få taket på statistikken, men jeg trenger nok i hvertfall å sette av en dag til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2008 #717 Del Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer og velkommen! :-D Trøtt som ei strømpe her selv, men skal på forelesning snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebano Skrevet 9. januar 2008 #718 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Så flinke dere er! Henger meg på her om det er plass til meg også? Kunne trenge noen spark bak, i allefall nå som det er ferie.... Min plan for dagen: - Rydde i notatene som jeg har overført til den nye PC'n- Katalogisere det jeg trenger de første 8 ukene av semester- Lese gjennom notatene om respirasjonssystemet edit: listen ble ikke som jeg ville Endret 9. januar 2008 av Ebano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. januar 2008 #719 Del Skrevet 9. januar 2008 Hittil i dag har jeg skrevet 2 sider på pc med notater og lest en engelsk artikkel "The world of the entrepeneur - a new perspective". Nå skal jeg lese en artikkel til om forretningsplaner på engelsk og skrive notater om dette. I morgen skal jeg på kurs om litteratursøk, referanser etc til bacheloroppgaven. Det er fra halv ni til kvart over elleve. Etterpå skal jeg og gruppen sette oss ned å jobbe med 2. proposal til bacheloroppgaven som skal leveres 18. januar og vi har masse å gjøre så regner med at det blir en lang dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 9. januar 2008 #720 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeez, fikk en C på en eksamen jeg faktisk var 100% overbevist på at jeg strøk på, da jeg kun svarte ordentlig på én av to deloppgaver... Helt utrolig! Jeg som hadde spart på notatene og var klar til å melde meg opp til ny eksamen... Feirings i kveld! Litt merkelig var det da at jeg også fikk C på den eksamen jeg følte jeg gjorde det steinbra på. Noe rart med systemet, eller bare meg.. Skal satse hardt dette semesteret, tar et par relativt vanskelige fag. Hadde første forelesning i dag, kjøpte noen bøker og meldte meg inn i en studiegruppe. Begynner strukturert lesing etter helga. Forresten, noen her som har erfaring med å ta flere enn 30 studiepoeng på et semester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå