Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Ble ikke ferdig til 19, men nå er jeg ferdig!! Veldig fornøyd med meg selv nå :)

Bra jobba! :klappe: Håper jeg rekker å bli ferdig med det jeg skulle lese i kveld før Lost.... 25 sider med litt halvtørt psykologistoff...på engelsk... Må henge i hvis jeg skal rekke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Så flinke alle er :klappe:

Jeg leser på investeringsanalyse og det er så tørt at jeg har ikke ord.... Merker at det koster litt å ikke ha laptopen åpen annet enn i pausene mine :ler:

Snøkule: Les så det skvetter etter! Dette klarer du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig! Gikk fortere enn jeg hadde forventet. Må innrømme at jeg glatt hoppet over 4 sider, men hadde skrevet oppgave om temaet før, så føler at jeg kan det veldig bra.

Nå blir det en tissepause før Lost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal henge meg på denne tråden!

Dette semesteret skal det skrives bacheloroppgave + at jeg skal ha fire eksamener med UTROLIG mye pensum (i forhold til hva jeg er vant til). Så det er bare å komme i gang...

Er allerede a jour i det ene faget, fag nr 2 skal jeg lese meg a jour til i dag.

Så da setter jeg i gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er jeg klar til nye 25 sider her hjemme før jeg beveger meg bort til lesesalen... Der hadde jeg planer om å komme litt på forskudd i pensumet i ett fag, og så begynne så smått på en oppgave som skal være ferdig om halvannen uke! Hadde egentlig vært mer koselig å trille en tur med sambo og babyen i dette fine været, men jeg kan nesten ikke begynne sånn så tidlig i semesteret... Eksamensangsten og panikken fra sist semester er friskt i minne, og jeg vil prøve å ha det litt bedre med meg selv når våren og nye eksamener nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal henge meg på denne tråden!

Dette semesteret skal det skrives bacheloroppgave + at jeg skal ha fire eksamener med UTROLIG mye pensum (i forhold til hva jeg er vant til). Så det er bare å komme i gang...

Er allerede a jour i det ene faget, fag nr 2 skal jeg lese meg a jour til i dag.

Så da setter jeg i gang...  :)

Ha en fin lesedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Snøkule: Hysterisk lesing rett før eksamen er ikke morsomt nei, bra du tar i et tak nå så tidlig, blir såå mye bedre før eksamen da. Melloncollie: Velkommen skal du være, bacheloroppgave er sikkert en god del arbeid, så da er det greit å få komme og få skryt når du har vært flink og lest/skrevet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker til termin... og før babyen kommer kan det nok lønne seg å være et stykke foran i pensum, men det meste jeg gjør om dagen er tungt.

Det er faktisk ikke så lett å streke under + skrive notater i halvveis liggestilling i sofaen, men legen sa jeg måtte salppe av :ler:

Ja ja, lykke til alle sammen! Og flott innsats så langt :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabana: Vet godt hvordan du har det! Hadde 4 eksamener klint inn rett før, under og rett etter termin sist jeg, og det var jammen ikke bare bare å sitte og lese i timesvis! Stå på, og lyke til med babyen!

Jeg fkk lest det jeg skulle i går, og i dag tenkte jeg å fortsette i samme stil og ligge noen kapitler foran forelesning! Så det blir vel ca 40 sider i dag da...det bør jo gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Da har jeg lest et helt kapittel *klappe seg selv på skulderen* Så er det bare ut og kjøpe middag, og hjem og lese videre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, klokka er jo over 22 allerede! Jeg hadde store planer om å få lest et kapittel i kveld, for sambo er på kompiskveld, og da går det an å få konsentrert seg her hjemme. Istedenfor måtte jeg slite meg helt ut på spinningsykkel, og sitter nå og koper i sofaen med KG i fanget... Nei...skal jeg ta meg sammen da tro? Ett kapittel. Iallefall begynne på det og se hvor langt jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ingen vei... :sur:

Hver eneste gang jeg prøver å lese så blir det så vilt leven i magen at jeg bare må legge meg ned. Er det ikke det så er det andre ting som kommer i veien...

Har på følelsen at dette semesteret ikke kommer til å gå :sjenert:

Får se om det ikke bedrer seg når tulla kommer til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vill være med her. Jeg var utrolig dårlig på å lese forrige semester, bare flaks med de karakterene jeg fikk. Men dette semestre skal jeg være flink. Har nettopp lest 80 sider om IA. Må virkelig lese for å henge med her :)

Hva studerer dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi nesten inne på det samme, Shabana. Jeg studerer KRL.

I dag har jeg valgt å bli hjemme fra forelesning, har stått opp tidlig og skal bruke dagen på lesing. Kan være en hjelpende tråd, dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Halloen folkens!

Hvordan går det med lesingen?

Her har det blitt veldig lite lesing den siste tiden, men nå skal jeg skjerpe meg! Er nettopp ferdig med 4 uker i praksis + en uke som vikar. Nå er det virkelig på tide at jeg setter i gang med praksisoppgaven for den skal inn allerede på fredag (og jeg har ikke begynt engang :overrasket: )

Denne uken reiser samboeren min på jobb og blir borte i 4 uker, og da er det mye lettere å sette seg ned å lese. Så nå begraver jeg meg i bøkene en måneds tid og satser på at jeg får tatt igjen alt det jeg har forsømt :lese:

Endret av Dizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte opp en leseplan for en stund siden, og klarer faktisk å følge den ganske bra... men det blir aldri 100% :sur:

Sliter med å komme meg opp på morgenen jeg! Har så utrolig lite forelesninger i år, så er veldig overlatt til oss selv.. og har dårlig disiplin på å stå opp altså. Men, må skjerpe meg på den!

Bacheloroppgava går det bra med, der følger vi planen veldig godt. Hjelper når man står ansvarlig ovenfor en gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer på deltid, så vi har ca 2 dager i mnd med forelesning. Det krever en del selvdisiplin...noe jeg virkelig må skjerpe meg på. Men er virkelig innstilt på å lese nå, så tror at det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...