Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest ferdig enda et kapittel! :danse:

Kom igjen jenter! Nå skal det leses. :pisk:

:vin: og :sjokolade: til alle som leser ikveld. Så kan dere legge dere med god samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den dessverre aldri, men tvinger meg selv til å sitte her likevel. Føler meg ganske udisiplinert, men samtidig littegrann disiplinert, jeg kunne jo blåst i hele oppgaven! Og nå mangler jeg bare litt over en side. 1 2 3 sett i gang!

Lykke til!

Prøv å fortell deg selv at om du står på nå, så vil du kunne gjøre mer av det du liker å gjøre senere ikveld. Det fungerer hvertfall på meg: først gjør jeg noe jeg liker, og når jeg har gjort det en times tid, så setter jeg meg ved boka, den grufulle boka jeg hater, og forteller meg selv at hvis jeg blir ferdig, så kan jeg gjøre det jeg liker senere, og hvis ikke.. blir det ikke noe gøy på meg.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er flink! Oppgaven må leveres innen midnatt, og jeg har under en side igjen! Klart, jeg kunne vært flink og vært ferdig med dette forrige uke, men jeg er og blir et skippertaksmenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin: og :sjokolade: til trixis.

Ingen flere som har vært flinke ikveld? Nå er vi alle sammen en uke nærmere eksamen!

Ikke si sånn da :sukk:

Har hengt etter hele semesteret grunnet kyssesyken (heldigvis var jeg bare syk i 3-4 uker) og merker at jeg har gått glipp av mye, har jo ikke akkurat tid til å ta igjen noe heller..

Har semesterprøve i morgen, som heldigvis bare kan telle positivt, så er ikke stressa, men kanskje jeg burde være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karense får også :vin: og :sjokolade:

Huff, var ikke meningen å stresse folk, prøvde bare å gi et lite spark bak. Men imorgen begynner en ny uke, med nye lesemuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg har ikke gjort så mye som jeg håpet på denne søndagen, men har vært litt flink :) Blir kanskje ikke sjokolade på meg, men jeg skal ihverfall smøre meg et knekkebrød :ler:

I morgen klokka ni har jeg leseavtale med to venninner på skolen, og da skal det bli gjort mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin: og :sjokolade: til trixis.

Ingen flere som har vært flinke ikveld? Nå er vi alle sammen en uke nærmere eksamen!

Å huff! :( jeg har ikke gjort noe som helst idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig levert oppgaven, 20 minutter før innleveringen stenger. Noen som sa ute i siste liten? Huff og huff...

Da er det bare å benke seg til med neste oppgave i morgen, bare synd jeg må få levert den senest torsdag. Jaja, hva hadde livet vært uten oppgaver å skrive?

Dette klarer vi, jenter :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det motivasjon å finne! :jepp: Synes dere er flinke, jeg!

Jeg har lest 2 kapitler i ett av fire fag. Skal lese minst ett kapittel til i kveld, helst to. I dette faget er det faktisk nøyaktig én måned til eksamen i dag! :redd:

Men nå skal jeg stresse meg ned med en tur på treningssenteret, og etterpå lage en næringsrik middag med laks, poteter og grønnsaker ;)

Plan for i kveld:

- Lese kap. 15 (fag 1)

- Lese kap. 18 (fag 1)

- Lese kap. 35 (fag 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med en av to eksamener som skal inn denne uka. I tillegg har jeg kommet meg igjennom ørtogførti sider i ett nytt emne vi starter opp med i morra.. Phu..

Men vi er flinke, jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne trengt et ordentlig spark nå, går altfor trengt framover i dag, har kun lest et kapittel og skrevet notater.. på godt over tre timer. Alt annet enn å lese er fristende. Men, jeg er i dårlig form, sykdommen prøver å ta over meg, så jeg bruker kreftene på å kjempe imot.

*nikke og være enig med seg selv at det var en god unnskyldning*

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spark, spark, spark*

Håper det hjalp ;)

Thanks, nå må jeg nesten lese når noen tok seg bryet med å sparke meg i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...