Gjest Cinzano Asti Skrevet 15. september 2008 #901 Del Skrevet 15. september 2008 I morgen, mandag: Forelesning (morgen/formiddag), lang pause (med mye caffe latte! ) og så på ettermiddagen/kvelden: Jobbe med første 1/4 av et svært stor og vanskelig kapittel (det verste til eksamen!). Men, med flere latte, iTunes på laptopen og noen avbrekk med nettsurfing av og til, tror jeg dagen i morgen går greit. Jeg håper motivasjonen er til stede! Noen små forandringer i planene . Jeg gikk ikke på forelesning (ehm..), men i stedet jobbet jeg effektiv frem til klokken halv 2. Nå har jeg hatt en lang luksuslunsj og skal snart sette i gang med lesingen igjen. Regner med noen timer med effektiv jobbing. Motivasjonen er svært bra i dag, og det må jo benyttes! Go' mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. september 2008 #902 Del Skrevet 15. september 2008 Noen små forandringer i planene . Jeg gikk ikke på forelesning (ehm..), men i stedet jobbet jeg effektiv frem til klokken halv 2. Nå har jeg hatt en lang luksuslunsj og skal snart sette i gang med lesingen igjen. Regner med noen timer med effektiv jobbing. Motivasjonen er svært bra i dag, og det må jo benyttes! Go' mandag! Noen ganger kan det være like greit å lese stoffet selv Ikke alle forelesere er like inspirerende å høre på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 15. september 2008 #903 Del Skrevet 15. september 2008 Satt på skolen fram til kvart over ni i kveld og gjorde ferdig innleveringen i matematikk. Det tok sin tid, men glad for å være ferdig. Innleveringsfristen er ikke før til slutten av uka, men siden jeg skal hjem i morgen ville jeg helst få den unnagjort nå. Så nå kan jeg reise hjem med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 15. september 2008 #904 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde sene forelesninger i dag, men prioriterte trening før. Så skulle jeg lese etter forelesningene, men vi fant ut at vi skulle drikke øl i stedet Så ble det en tur på kafé, og nå sitter jeg og skal lese gjennom noen kopier før jeg legger meg. Jaja. Det er ikke SÅ lenge til eksamen, men vanskelig å si nei til å være med på sosiale ting for å lese. Hadde planer om å bruke hele ettermiddagen/kvelden i morgen, men nå ser det ut til at det blir tivoli i stedet. Får vel lest noen timer forhåpentligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 25. september 2008 #905 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvor lenge er det til du har eksamen, Fru Luna? --- Jeg har eksamen neste uke! Egentlig har jeg en svært god følelse og det skal også blir deilig å få det unnagjort, men samtidig surrer det rundt hundre stresstanker i hodet mitt. Jeg prøver å minne meg selv på hvor mye jeg har jobbet med pensum og hvor mye jeg egentlig kan, men likevel er det vanskelig å slå seg til ro med det. Sikkert mange av dere som vet hva jeg mener... Jeg gleder meg til neste fredag ettermiddag! Forhåpentligvis ler jeg godt av hvor mye jeg stresset disse dagene! Hvordan står det til med dere? Endret 25. september 2008 av Cinzano Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. september 2008 #906 Del Skrevet 27. september 2008 ENDELIG ferdig med de dumme innsendingsoppgavene! Har egentlig vært klar til å sende dem i inn flere uker, har bare trengt litt stille alenetid for å gå over alle oppgavene skikkelig og være sikker på svarene mine. Har ikke vært lett med en baby som aldri sover mer enn 45 min av gangen på dagtid. Nå skal jeg sette meg ned og lage leseplan over det neste kurset, og bli enig med mannen om en eller to faste dager i uken hvor jeg får tid til å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 27. september 2008 #907 Del Skrevet 27. september 2008 Så imponerende at du takler både studier og en liten gutt på fire måneder, Kara W! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 27. september 2008 #908 Del Skrevet 27. september 2008 Hvor lenge er det til du har eksamen, Fru Luna? --- Jeg har tre eksamener i midten av november, og så to i midten av desember. Er altså en stund til fortsatt, men det er fire forskjellige fag og en del å sette seg inn i (både teori og praksis). Ønsker deg lykke til i innspurten! -------------------------- I dag har jeg lest det som sto på planen. I morgen tar jeg meg lesefri for å gjøre andre ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 27. september 2008 #909 Del Skrevet 27. september 2008 Hei dere flittige medstudiner Nå har jeg tatt meg lesefri for kvelden, men sitter for tiden med 2 eksamener som skal inn om 2,5 uke :s Så denne tiden må jeg være flittig, strukturert og enda mer flittig.. Hm. Ja, ja noen sånne skritt på veien må jo tas med for å komme over den fine og ettertraktede målstreken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ley87 Skrevet 28. september 2008 #910 Del Skrevet 28. september 2008 Oj! Kjekk tråd. Jeg henger meg på også! Skal prøve å få lest kap 10 i alle fall i løpet av i dag og i morgen. Kanskje jeg klarer et helt kapittel i dag? Det er så tungt...men godt å ha en liten motivasjonstråd her :D Vi er flinke folkens! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 29. september 2008 #911 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg fant ingen "jeg sto på prøven jeg var 100% sikker jeg skulle stryke på" tråd så jeg poster det her om ingen har noe i mot det:) Jeg hadde vært syk i en uke og omtrent ikke sovet pga det men prøven var obligatorisk(man stryker faget om man ikke kom) og jeg satt i svime under hele greia. Var sikker på stryk og i dag fikk vi den tilbake. Og jeg fikk sjokk! Jeg strøk ikke, langt ifra faktisk! WHOA! Og jeg er ikke den typen som sier "det gikk så dårlig" når jeg vet det egentlig gikk greit. Jeg var 100% sikker på å stryke, ingen tvil. Så nå er jeg glad! *klapper for meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 29. september 2008 #912 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg fant ingen "jeg sto på prøven jeg var 100% sikker jeg skulle stryke på" tråd så jeg poster det her om ingen har noe i mot det:) Jeg hadde vært syk i en uke og omtrent ikke sovet pga det men prøven var obligatorisk(man stryker faget om man ikke kom) og jeg satt i svime under hele greia. Var sikker på stryk og i dag fikk vi den tilbake. Og jeg fikk sjokk! Jeg strøk ikke, langt ifra faktisk! WHOA! Og jeg er ikke den typen som sier "det gikk så dårlig" når jeg vet det egentlig gikk greit. Jeg var 100% sikker på å stryke, ingen tvil. Så nå er jeg glad! *klapper for meg selv* Jippi! Jeg klapper også for deg. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. september 2008 #913 Del Skrevet 29. september 2008 Grattulerer så mye LanaLane Så utrolig gøy å oppdage at noe kunnskap har sneket seg inn i skallen, selv uten nilesing uken før eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 2. oktober 2008 #914 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg fant ingen "jeg sto på prøven jeg var 100% sikker jeg skulle stryke på" tråd så jeg poster det her om ingen har noe i mot det:) Gratulerer! Det kan jeg tenke var en herlig følelse! --- Jeg har eksamen i morgen! *gulp* Akkurat nå er nervene i høyspenn, men jeg håper jeg får samlet tankene mine i morgen. Jeg friket ut i morges da jeg plutselig ikke husket forskjell på de ulike blødningene i hjernen, men regner med det kun er nervøsiteten, siden det før satt som en ryggmargsrefleks. Håper det står bra til med dere! Jeg titter innom i morgen etter eksamen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 2. oktober 2008 #915 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer! Det kan jeg tenke var en herlig følelse! --- Jeg har eksamen i morgen! *gulp* Akkurat nå er nervene i høyspenn, men jeg håper jeg får samlet tankene mine i morgen. Jeg friket ut i morges da jeg plutselig ikke husket forskjell på de ulike blødningene i hjernen, men regner med det kun er nervøsiteten, siden det før satt som en ryggmargsrefleks. Håper det står bra til med dere! Jeg titter innom i morgen etter eksamen . Lykke til! Du klarer det nok, pleier å være nervene som tester deg. Si fra hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile85 Skrevet 2. oktober 2008 #916 Del Skrevet 2. oktober 2008 For en genial tråd her vil jeg også være med! Har et pensum som føles helt overveldende....... Men skal nok klare det Stå på folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 3. oktober 2008 #917 Del Skrevet 3. oktober 2008 Uff, jeg har blitt så sløv på lesinga! Leser mest i de fagene JEG synes er interessante, og mindre i de jeg burde lese mest på, fordi jeg ikke kan de Men nå har jeg lest et kapittel vi skal ha forelesning til i neste uke, så litt fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 3. oktober 2008 #918 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det gikk BRA! Det blir spennende når sensuren faller, men jeg har en god følelse. Jeg har uansett gjort mitt beste! Nå blir det feiring med nyinnkjøpt kjole, rosevin og gode studievenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. oktober 2008 #919 Del Skrevet 3. oktober 2008 Må bare si at så langt denne uken har jeg lest to kapitler og løst oppgavene til en av dem. Jeg har funnet ut at jeg må lese minimum et kapitel i uken for å bli ferdig til eksamen, så alt over det er bonus. Gratulerer Cinzano Asti! Lykke til med sensuren. Så deilig å ha gode veninner å feire sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 5. oktober 2008 #920 Del Skrevet 5. oktober 2008 Idag har jeg lest masse! -Jobbet gjennom to kapitler i psykologihistorie -Sett over tema til morgendagens ex.phil forelesning..Foreløpig hater jeg beta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå