Gjest Ada Blûe Skrevet 4. januar 2008 #681 Del Skrevet 4. januar 2008 Lykke til med oppgaveskriving, mrs. bond, og god bedring. --- Jeg har ikke vært særlig produktiv de siste to dagene, men jeg merker jeg trenger litt hvile før jeg setter i gang med praksis. Jeg tror det kan bli noen harde uker. Jeg må prestere bra når jeg er på jobb og i tillegg bruker mye av tiden hjemme, etter jobb, til å lese teori. Men det blir gøy! Har planer om å lese ut en praksis- veiledningsbok før jeg lager middag. God helg, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 4. januar 2008 #682 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk A på anatomi, fysiologi og biokjemi -eksamen!! Jeg er storfornøyd. Visste at jeg gjorde det bra, men turte ikke håpe på toppkarakter likevel. Men jeg klarte det!! Happy day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 4. januar 2008 #683 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer med kjempebra karakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. januar 2008 #684 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så mye, Ada Blûe - vel fortjent! Jeg fikk forresten B i Ex.Phil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 4. januar 2008 #685 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for gratulasjoner, jenter, og gratulerer til deg også Tabris! Bra jobbet! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. januar 2008 #686 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk A på anatomi, fysiologi og biokjemi -eksamen!! Jeg er storfornøyd. Visste at jeg gjorde det bra, men turte ikke håpe på toppkarakter likevel. Men jeg klarte det!! Happy day! Gratulerer så mye, Ada Blûe - vel fortjent! Jeg fikk forresten B i Ex.Phil! Ååå så bra jenter det må jeg hoppe litt for!! :hoppe: Er så deilig å få bra karakterer når man virkelig har jobbet hardt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. januar 2008 #687 Del Skrevet 5. januar 2008 Her er det forresten hardkjør om dagen, prøver å lese så mye som mulig denne uka! Det går i anatomi nå den siste tiden før eksamen, føler det er det som er mest pugg og detaljer å få tak i. 9 dager igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. januar 2008 #688 Del Skrevet 5. januar 2008 Lykke til, Adonia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. januar 2008 #689 Del Skrevet 5. januar 2008 Føler du at det meste er på plass, Adonia? Lykke til med lesingen videre. Leser du noe sammen med guppen din også eller mest alene? --- Nå skal jeg lese/skrive ferdig om det jeg begynte på før nyttår. Så kan jeg krysse av en ting til på to-do listen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. januar 2008 #690 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk B i alle fagene mine dette semesteret! Det er jeg absolut fornøyd med, siden det ikke var alt av det jeg leste som jeg syntes var like interessants om forrige semester. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. januar 2008 #691 Del Skrevet 5. januar 2008 Åååå, så flott, Tabris!! Gratulerer masse! Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. januar 2008 #692 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Mål for kvelden: 1. Skrive ferdig om sirkulasjon (begge bøkene) 2. Lese resten av praksis-boken 3. Lage praksisperm Endret 5. januar 2008 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. januar 2008 #693 Del Skrevet 5. januar 2008 Lykke til og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. januar 2008 #694 Del Skrevet 5. januar 2008 Lykke til, Adonia! takk :-D Føler du at det meste er på plass, Adonia? Lykke til med lesingen videre. Leser du noe sammen med guppen din også eller mest alene? Repeterer jo nå, og merker at jeg husker en god del - men det er så mye smådetaljer som er lett å glemme. F.eks alle ulike hormoner (hvor de produsers og hva de gjør..) Leser forresten menneskekroppen nå, og liker den boka veldig godt! I tillegg er det de andre delene av eksamen, som jeg føler jeg har lest endel på - men som jeg sikkert også burde se mer på (psykologi, etikk, samfunnsmedisin osv..) Jeg har bare lest alene til nå. Men jeg har tenkt til å sette av et par dager til statistikk regning - og da er det mulig jeg allierer meg med noen. Godt det fortsatt er over en uke igjen, for jeg føler meg ikke klar til eksamen ennå! Målene mine for resten av helgen: 1. repetere kapittel om muskelsystemet (nesten ferdig) 2. repetere respirasjonssystemet 3. repetere nyrene og urinveiene GOD HELG alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 6. januar 2008 #695 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg var flink i går :-D Målene mine for resten av helgen: 1. repetere kapittel om muskelsystemet (nesten ferdig) 2. repetere respirasjonssystemet 3. repetere nyrene og urinveiene Legger til et ekstra mål 4. Jobbe meg gjennom 2 eksamensoppgaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 6. januar 2008 #696 Del Skrevet 6. januar 2008 Så flink du er, Adonia. Du har vel tilfeldigvis ikke en link til noen eksamensoppgaver som dere har i anatomi. Hadde vært kjempe artig å se hvordan eksamen er på medisin. Har du mye annet gjøre for tiden, i tillegg til eksamenlesingen, eller? --- Mine planer for resten av dagen: > Skrive mål og forventninger for praksis > Gå gjennom evalueringsskjema m/veiledning > Skrive om resten av sirkulasjon (jeg blir aldri ferdig med det ) > Sotere noen papirer. Akkurat nå flyter det litt på skrivebordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 6. januar 2008 #697 Del Skrevet 6. januar 2008 Så flink du er, Adonia. Du har vel tilfeldigvis ikke en link til noen eksamensoppgaver som dere har i anatomi. Hadde vært kjempe artig å se hvordan eksamen er på medisin. Har du mye annet gjøre for tiden, i tillegg til eksamenlesingen, eller? --- Mine planer for resten av dagen: > Skrive mål og forventninger for praksis > Gå gjennom evalueringsskjema m/veiledning > Skrive om resten av sirkulasjon (jeg blir aldri ferdig med det ) > Sotere noen papirer. Akkurat nå flyter det litt på skrivebordet... det har jeg vettu:For 1. semester Men som du ser så er det jo bare en del av eksamen som er anatomi da! Hvilke temaer er det dere skal ha dette semesteret? har ikke så mye annet jeg må gjøre, bare en dag på jobb og en dag i praksis. Men er jo alltids veldig mye annet jeg har lyst til å gjøre da! Men sålangt har jeg vært flink til å få lest mest mulig denne uka! Bare en uke igjen nå, det skal bli deilig med litt fri :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 6. januar 2008 #698 Del Skrevet 6. januar 2008 Målene mine for resten av helgen: 1. repetere kapittel om muskelsystemet 2. repetere respirasjonssystemet 3. repetere nyrene og urinveiene 4. Jobbe meg gjennom 2 eksamensoppgaver Gjennomført Kommer til å sitte enda litt mer oppe med noen oppgaver .. Er ikke det spor trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. januar 2008 #699 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) I morgen tar jeg fatt på mitt andre semester i økonomi.. Satser på å bli litt flinkere dette halvåret.. Mål for dette semestret: -Lese pensum til hver forelesning -Jobbe med oppgaver til stoffet etter hver forelesning -Bruke fritimene mellom forelesninger til noe fornuftig -Få B i alle fag Endret 7. januar 2008 av marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2008 #700 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er hjemme og leser i dag, har som mål å lese ferdig den ene historieboka slik at jeg kan begynne å jobbe med forelesningsplanen senere i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå