Gjest Ada Blûe Skrevet 28. desember 2007 #661 Del Skrevet 28. desember 2007 Stiv nakke er ubehagelig, håper det snart går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. desember 2007 #662 Del Skrevet 28. desember 2007 Takk. Ja, det er forferdelig. Men det virker som om hovedknuten ligger i skulderen, også sprer det seg utover nakken, overarmen og nedover ryggen. Svelger på piller og får ikke sove fordi det er vondt å liggge... *sutre* Men jeg har bestilt de fleste pensumbøkene, semesterregistrert meg og betalt semesteravgift. Nå venter jeg på den siste karakteren som skal komme 3. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. desember 2007 #663 Del Skrevet 28. desember 2007 Huff, jeg føler med deg. Håper det har gitt seg innen studiene startet opp igjen. Spennende å få karakterer. Jeg får ikke min første før den 4. januar. Det er den jeg er mest spent på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 29. desember 2007 #664 Del Skrevet 29. desember 2007 1. Lese/skrive om E.E. (tre kapitler) 2. Fornye lån på bibsys 3. Sem.registrere meg og betale sem. avgift. 4. Lage ny plan for morgendagen. Vel, jeg kan ikke skryte av at jeg klarte målene for i går. Jeg er riktignok snart ferdig med lesingen og har laget ny plan, men dette går treeeeeigt! Så; målene for i går blir nok overført til dagen i dag også . Dette er pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. desember 2007 #665 Del Skrevet 29. desember 2007 Husk å ta deg ferie også, Ada Blûe, så du ikke faller sammen midt i neste semester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 29. desember 2007 #666 Del Skrevet 29. desember 2007 Takk for omtanken, Tabris . Det ser kanskje litt rart ut at jeg "stresser" i ferier, men faktum er at jeg stresser mer hvis jeg ikke ligger noen hoder foran hele tiden. Jeg lå foran med alt hele høstsemesteret og derfor slapp jeg rimlig lett unna i eksamensperioden når de andre satt oppe 20 timer i døgnet og prøvde å forstå pensumet. Jeg har nok arvet perfeksjonsistgenet fra min kjære far og merker jeg at det er noe jeg ikke kan får jeg helt hetta. Leser jeg ikke, blir jeg stresset. Litt strevsomt, men siden det meste er interessant, er det ikke så stress å lese. Vel, akkurat nå har jeg ikke den største motivasjonen for å lese, men jeg vet godt at jeg komme til å angre utover våren hvis jeg ikke leser nå... Jeg skal ut i praksis 8 uker i januar/februar og da trenger jeg en del kunnskap, det er det jeg leser mest til nå. Svært så interessant . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 1. januar 2008 #667 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år, jenter! Det har vært kjempe koselig og inspirerende å ta del i fellesskapet i denne tråden. Måtte det fortsette inn i det nye året. Lykke til alle sammen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 2. januar 2008 #668 Del Skrevet 2. januar 2008 Hverdag igjen . Det er deilig med ferie, men jammen skal det bli godt å komme tilbake til normal tilværelse og inn i det gode lesemønsteret igjen. Hadde flere mål for ferien, men har kun rukket to punkt på listen. Men jeg er i godt i gang i dag - jobber for tiden med temaet sirkulasjon på det grunnleggende nivå (samt vektlagt sirkulasjon hos eldre). Svært så interessant! Planen for dagen: 1. Ferdig sirkulasjon fra begge bøkene. 2. Gjøre ferdig noen mailer, skjermaer ++ Til fredag faller sensuren på første eksamen min. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. januar 2008 #669 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår, ja! Jeg har lest jevnt og trutt i den ene historieboka mi, men skal sette meg til fra og i morgen av, tenkte jeg. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lorelai80_* Skrevet 2. januar 2008 #670 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt år alle sammen. Snart braker det løs igjen. Satser på å få til en god start dette semesteret og. Nå skal jeg ta et fullt semester, så det blir ganske mye mer jobbing enn høstsemesteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 3. januar 2008 #671 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser at foreleseren har lagt ut forelesningen på internett. Lurer litt på om jeg skal skrive den ut i tillegg til mine egne notater, eller om jeg bare skal skrive egne notater. Hva gjør dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ebano_* Skrevet 3. januar 2008 #672 Del Skrevet 3. januar 2008 Huff, ser at nesten alle har vært flinkere enn meg i ferien.... Men nå sitter jeg her med Kumar & Clark og skal lese i 3 timer!! Fy på meg som har vært lat hele ferien, og ROS til dere alle som er så flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2008 #673 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser at foreleseren har lagt ut forelesningen på internett. Lurer litt på om jeg skal skrive den ut i tillegg til mine egne notater, eller om jeg bare skal skrive egne notater. Hva gjør dere?? Jeg skriver ut forelesningen og tar tilleggsnotater under selve forelesningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ebano_* Skrevet 3. januar 2008 #674 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg skriver ut forelesningen og tar tilleggsnotater under selve forelesningen. Samme her. Hender også at jeg legger til/ender power point presantasjoen til foreleseren dersom de er tilgjenngelig. Synes det er lettes å ha alt samlet på pc'n før eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. januar 2008 #675 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg skriver ut forelesningen og tar tilleggsnotater under selve forelesningen. Det samme gjør jeg. Jeg skriver ut forelesninger med støtteark slik at jeg får notatene og forelesningene på ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. januar 2008 #676 Del Skrevet 3. januar 2008 Forresten, jeg besto medikamentregningen!! Jeg er kjempe fornøyd - særlig siden statistikken viser at 65% strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2008 #677 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer! :-D Såh, jenter - er dere klare for et nytt semester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. januar 2008 #678 Del Skrevet 3. januar 2008 JAAAAAAAA! Jeg har tittet på timeplanen for semesteret og det ser spennende ut. Først og fremst nå ser jeg frem til 8 uker praksis som begynner til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2008 #679 Del Skrevet 3. januar 2008 Åh, spennende med praksis! Vet du hva du skal gjøre? Min timeplan ser også spennende ut, med antikk, middelalder og renessansehistorie - pluss et eget fag om fascismen og nazismen i Europa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. januar 2008 #680 Del Skrevet 3. januar 2008 Herregud, tilbake til oppgaveskriving, men jeg er helt utrolig forkjølet. Ikke noe gøy å lese med en rennene nese og kløende øyene. Aaaaaargh. Og fristene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå