Gjest Ada Blûe Skrevet 16. desember 2007 #641 Del Skrevet 16. desember 2007 Satt med skriving til klokken 6 i dag . Men det var ikke sånn stress- skriving, jeg bare fikk masse tanker plutselig og kom over noen bra artikler. Jeg har enda noen hundre ord igjen, på den delen av oppgaven som er litt tricky. Jaja... *jobbe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. desember 2007 #642 Del Skrevet 16. desember 2007 I morgen har jeg eksamen igjen! Siste eksamen :D I dag har jeg vært på skolen og gått igjennom pensum sammen med noen andre. Følte at jeg ikke fikk altfor mye ut av det, men alt er jo bedre enn ingenting. Nå skal jeg lage meg litt oppkvikkendes te også skal jeg lese lese lese... Eksamen begynner ikke før 2 i morgen så skal stå opp tidlig å utnytte hele den dagen å! 20 siden på 4 timer hørtes ganske mye ut! På eksamen jeg hadde på torsdag skrev jeg 12 sider på en 3 timers eksamen og følte at det var mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 16. desember 2007 #643 Del Skrevet 16. desember 2007 Så flink du er, Miss Ariel! :-D Tenker det skal bli deilig å være ferdig med alt i morgen?! Jeg skal sende deg en tanke klokken 14 i morgen. Håper du titter innom og forteller hvordan det gikk ikke så lenge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 17. desember 2007 #644 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har satt med med laptopen og bøkene i natt også. Vel, det blir vel ikke like sent som i går natt (da jeg ikke var i seng før over kl. 7), men jeg har enda litt igjen. Null stress egentlig, jeg bare kontrollsjekker. Dvs. jeg har lest gjennom besvarelsen tjue ganger det siste døgnet. Forandret litt på setninger, rettet ordfeil, delt inn i hensiktsmessige avsnitt og gjort den mindre stykket opp som den har vært til nå. Helt fornøyd blir jeg aldri, jeg kjenner meg selv såpass godt til å si det, men likevel føler jeg meg rimelig sikker på at denne blir bestått. Problemet NÅ er at jeg har for mange ord. Det er nemlig ganske strengt på denne oppgaven. Kjedelig, for jeg finner ikke noe jeg kan kutte ned på. Har prøvd å skrive så konsist at jeg får sagt mye på få ord. Jaja... Det skal bli deilig å få levert besvarelsen i morgen, selv om jeg ikke kan ligge på latsiden av den grunn. Fre formiddagen i morgen tom. onsdagskvelden skal det jobbes på høygir for å klare siste eksamen! *tilbake til arbeid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. desember 2007 #645 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Så flinke alle her, jeg er en nattmenneske nå og til onsdag, prøver å få mest mulig gjort av oppgaven før jul, så jeg kunne ha noe mer ordentlig å fortsette med i januar. Det verste er å starte å tvile på temaet da oppgaven er nesten ferdig /tvinge meg selv til å åpne boken igjen. Ugh... Endret 17. desember 2007 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. desember 2007 #646 Del Skrevet 17. desember 2007 Så flink du er med den oppgaven Ada!! Blir helt imponert jeg Jeg er nok hjemme igjen i sju tiden i kveld så skal komme med en oppdatering på hvordan det gikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 17. desember 2007 #647 Del Skrevet 17. desember 2007 *spent på å høre fra Miss Ariel* Det verste er å starte å tvile på temaet da oppgaven er nesten ferdig Huff, den kjenner jeg igjen, mrs bond . Lykke til videre med oppgaven. Kan jeg spørre om hva du studerer? --- Eksamen levert . Føles godt å styrke den fra listen min. Sånn rent studie-messig står det kun èn ting i igjen på to-do-listen min. Bare få dager igjen nå til jeg er ferdig med alt. Gjør jeg det bra på alle tre eksamene skal jeg være evig stolt. Jeg kommer snart tilbake på mål for kvelden. (Det hjelper å skrive de ned her i all offentlighet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. desember 2007 #648 Del Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer med levert eksamen Ada!! Eksamen gikk braaaa!! Deilig følelse! Skrev 16 sider så regner med at jeg fikk med det meste. Igjen så følte jeg at jeg kunne vært enda bedre på noen detaljer, men når det er drøfte/diskusjonsoppgaver så vet jeg ikke hvor nøye det er om man har glemt noen få små ting. Gjorde en skikkelig bommert jeg først merket da jeg leste igjennom kopien på vei hjem. Jeg skrev om nyhumanismen, men så klarte jeg å skrive humanpsykologi. Jeg hadde skrevet om humanpsykologien først så da hadde jeg vist det ordet oppe i hodet siden de var så like. Det var jo bare skrivefeil men det vet jo ikke sensor. Heldigvis så skrev jeg riktig ord senere også skrev jeg tydelig ned hvilken tidsepoke jeg snakket om alt slikt så håper sensor skjønner at jeg bare gjorde en liten bommert... Nå tar jeg ferie fra pensum Håper alle kommer med oppdateringen når dere får karakterene. Jeg er i hvertfall veldig spent på hva alle her ha fått (og ikke minst på hva jeg har fått) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 17. desember 2007 #649 Del Skrevet 17. desember 2007 Så flinke dere er Må være deilig å være ferdig med eksamen, men ikke minst å føle at det gikk bra! Får håpe den lille feilen ikke hadde noe å si Miss Ariel.. jeg begynner å bli litt små stressa med tanke på min eksamen. Så skal lese gjennom et kapittel + notater før jeg legger meg i kveld! kveldens tema er stress og mestring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 17. desember 2007 #650 Del Skrevet 17. desember 2007 Hm, fikk to av eksamensresultatene mine i dag, fikk B på en eksamen jeg trodde jeg gjorde det ganske dårlig på, og C på en hjemmeoppgave jeg trodde jeg gjorde det rimelig bra på... Kjipt.. Jobbet i 60+ timer med den oppgaven, gjorde alt veileder sa, skjønner ikke helt hva jeg skulle gjort bedre... Lykke til alle dere som er så flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. desember 2007 #651 Del Skrevet 18. desember 2007 B og C er slett ikke karakterer å skimse over, men jeg forstår at du reagerer på C'en når du la såpass innsats i oppgaven. Du kan jo ta kontakt med veileder/foreleser og be om en begrunnelse på karakteren? Så får du kanskje også noen tips du kan ta med deg til nesten oppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. desember 2007 #652 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil gjort som Tabris skrev, Ambivalent . Det er greit å få en begrunnelse på hvorfor du fikk den karakteren du fikk. Særlig hvis man selv tror man har gjort alt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. desember 2007 #653 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Får ikke en lengre tilbakemelding på karakteren uansett hvis det er skriftlig oppgave en bare leverer inn? Det fikk vi, selv om det tok litt tid av og til Endret 19. desember 2007 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 23. desember 2007 #654 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er deilig å være ferdig med alle eksamener og stress. De siste to dagene har jeg ikke ofret studiene en eneste tanke. Herlig :-D. ...Men; jeg har en laaang pensumliste/leseplan lagret på pcen. Jeg har planer om å få gjort alt på listen innen januar, dvs. julen samt halve tiden jeg er i praksis. Det er flere forelesninger jeg ikke har vært på/jobbet med i ettertid dette semesteret (fordi jeg har vært mest fokusert på to fag) som jeg må ta igjen. Jeg jobber i julen. Egentlig greit, siden jeg der finner gratis konsulenthjelp og masse lesestoff . I tillegg får jeg brukt noen nylærte prosedyrer og kunnskaper. Håper alle dere får en fin jul, og får tid til å gjøre det dere har lyst til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente 18_* Skrevet 26. desember 2007 #655 Del Skrevet 26. desember 2007 Huff og huff Enda en dag med julemat, tv, film, data og besøk fra venner. Nå er det på tide å hive seg over skoleplanene å jobbe som en gærning Må bare skrive det her inne, så jeg kanskje får litt motivasjon for det er det dårlig med for tiden... Skal skrive alt jeg har gjort imorgen her inne, så spark/skryt av meg imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 27. desember 2007 #656 Del Skrevet 27. desember 2007 Huff og huff Enda en dag med julemat, tv, film, data og besøk fra venner. Nå er det på tide å hive seg over skoleplanene å jobbe som en gærning Må bare skrive det her inne, så jeg kanskje får litt motivasjon for det er det dårlig med for tiden... Skal skrive alt jeg har gjort imorgen her inne, så spark/skryt av meg imorgen Et lite spark i rumpa fra meg Har du eksamen snart? Du er ikke den eneste som burde lese i julen. Men det er jammen meg ikke lett med alt annet som skal skje også. Jeg prøver å lese noen timer på formiddagen, og på kvelden etter jeg har kommet hjem igjen. Men har ikke altfor høye mål disse dagene da, må jo kose seg i jula også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. desember 2007 #657 Del Skrevet 27. desember 2007 Å lese på ferien er helt umulig. Jeg har og to bøker i vesken.. der har de vært helt siden 21. desember og de kommer ikke ut før 2008, det er jeg ganske sikker på. En kan bare ikke konsentrere da en er så mett at en ikke kan ligge lenger på ryggen, men må være på siden fordi det er mindre vondt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. desember 2007 #658 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har lest 4 sider de siste dagene, mens planen egentlig var flere kapitler. Merker jeg ikke har så mye overskudd til studier etter en intenst høstsemester. Målene står likevel fast (jf. til målene som er satt og skal være ferdig innen januar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. desember 2007 #659 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Plan 28.desember: 1. Lese/skrive om E.E. (tre kapitler) 2. Fornye lån på bibsys 3. Sem.registrere meg og betale sem. avgift. 4. Lage ny plan for morgendagen. Endret 28. desember 2007 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. desember 2007 #660 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har tatt ferie, må jeg innrømme. Jeg leste en del før jul, på bussen fra og til jobb. Men nå har jeg tatt helt ferie - det trenger jeg. I tillegg har jeg stivnet fullstendig i nakke og skuldre, så jeg kan ikke sitte i ro. (Jeg sitter her og danser og trimmer mens jeg skriver ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå