Gjest Ada Blûe Skrevet 8. desember 2007 #601 Del Skrevet 8. desember 2007 Sender over mange lykke- tanker, Tabris. Kjenner jeg deg rett klarer du det strålende bra. Er det siste før jul, eller? Jeg går så i surr i alle som skal ha eksamen fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. desember 2007 #602 Del Skrevet 8. desember 2007 Jepp, siste før jul! Og takk for tilliten! :-D Du har eksamen sent i år, forsto jeg? 20. desember?! Hvordan ligger du an for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. desember 2007 #603 Del Skrevet 8. desember 2007 Lykke til Tabris!!! I dag har jeg skevet 7 sider notater på pc i revenue. I morgen skal jeg printe de ut og lese igjennom. Også skal jeg jobbe videre med pensum. I morgen blir det i hovedsak forelesnngsnotater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 9. desember 2007 #604 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg har begynt å repetere til eksamen, kjenner at det er litt tungt for jeg har jo lest alt før.. men må jo bare gjøre det for å kunne få med meg alle detaljer jeg trenger. gleder meg til nytt pensum og nytt semester jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. desember 2007 #605 Del Skrevet 9. desember 2007 Dere er flinke som jobber masse i helgen! :-D Jeg gleder meg også til nytt semester og nytt pensum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. desember 2007 #606 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg starter på bachelor oppgaven neste semester. Gruer meg egentlig mer enn jeg gleder meg :gråte: Drømte foresten at jeg fikk A på eksamen i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. desember 2007 #607 Del Skrevet 9. desember 2007 Får håpe du er sanndrømt! :-D Det er fortsatt et år igjen til jeg skal begynne på bacheloroppgaven, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. desember 2007 #608 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har en til tirsdag (11.des), den andre 17.des og den siste 20. des., Tabris. Hvilken bok/bøker leser du i Anaromi/fysiologi, Adonia? Menneskets fysiologi? Jeg har fått låne den av samboeren min. På litteraturlisten vår står Wyllers Friske og syke menneske, men jeg likte ikke boken. Leser også Menneskekroppen, som er skrevet av samme forfattere som Mennekets fys., men litt enklere skrevet - så jeg tyr til den av og til. I dag har jeg terpet på endokrinologi. Spennende! Må- repetere- listen min jeg skrev før helgen har heldigvis blitt mindre, men jeg blir nok sittende og repetere det vanskeligste i morgen - dagen før dagen - kan jeg tenke... Er det rett etter jul du har eksamen, Adonia? Flink du har vært i dag, Miss Ariel. Flinke jenta! Ha en fin uke, jenter! Snaaaaart jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 9. desember 2007 #609 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har en til tirsdag (11.des), den andre 17.des og den siste 20. des., Tabris. Hvilken bok/bøker leser du i Anaromi/fysiologi, Adonia? Menneskets fysiologi? Jeg har fått låne den av samboeren min. På litteraturlisten vår står Wyllers Friske og syke menneske, men jeg likte ikke boken. Leser også Menneskekroppen, som er skrevet av samme forfattere som Mennekets fys., men litt enklere skrevet - så jeg tyr til den av og til. Vi kunne velge mellom menneskekroppen og en bok som heter human biology (av starr) dette semesteret. Jeg valgte den siste selv om den er på engelsk for den er mye mindre omfattende enn menneskekroppen. Men den dekker det vi skal kunne dette semesteret (som ikke er så altfor mye siden vi har mange andre temaer enn humanbiologi også). Tenkte jeg kanskje skulle låne menneskekroppen etterhvert også, synes den så veldig greit ut.. :-D Jeg har eksamen midt i januar jeg.. Så foreløpig god tid føler du at du har god oversikt nå Ada Blue? Lykke til med siste innspurt i eksamenslesingen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. desember 2007 #610 Del Skrevet 9. desember 2007 I dag har jeg fått gjort så altfor lite. Har skrevet ut en del notater og lest igjennom alle og streket. Nå skal jeg legge meg å tenkte å lese igjennom RM notatene en gang til før jeg sovner. Føler meg stresset nå Har vel egentlig ingen grunn men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 10. desember 2007 #611 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg prøver å legge inn innlegget på nytt; KG streiket visst isted... Adonia: Jeg føler jeg har rimelig grei oversikt, ja, men likevel vet jeg at det er flere detaljer jeg kanskje burde se litt nærmere på. Jeg har en lei tendens til å glemme/rote sammen latinske ord, men heldigvis er ikke alle de obligatoriske for oss. Der synes jeg svært synd på dere . Men jeg prøver å lære med de likevel; jeg skal jo tross alt skjønne hva du snakker om på visitten, Adonia . Vi har forresten hatt en kjempe flott foreleser. Kunnskap til tusen og en fin evne til å lære og få oss med. Dessuten har han vært svært klar på hva som er vesentlig og hva som er mindre vestentlig. Miss Ariel: Kjipt at du er stresset. Hvis det er noe trøst, så kan jeg si at du definitivt ikke er alene, nå i disse eksamenstider. Men du er jo så flink. Ha en fin mandag, dere Jeg skal bruke dagen godt og legge meg tidelig. Eksamen om 24 timer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. desember 2007 #612 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg er ferdiiiig! :juhu: Nå er det bare deltidsjobb og ferie frem til januar. Lykke til med siste innspurten, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 10. desember 2007 #613 Del Skrevet 10. desember 2007 Så herlig, Tabris :juhu: ...Jeg sitter på studentweb og venter på praksisplass. Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. desember 2007 #614 Del Skrevet 11. desember 2007 ....Venter fortsatt på praksisplass...Arg! De er så sene! *oppgitt* Eksamen kl. 9 Rapport kommer senere. Jeg kommer til å være så glad det er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. desember 2007 #615 Del Skrevet 11. desember 2007 Lykke til med eksamen Ada!! Gleder meg til å høre hvordan det er gått! Så heldig du er som har ferie nå Tabris!! Håper eksamen gikk bra Jeg har eksamen om 2 dager og sitter og leser som bare det nå. Har pause nå da... det trengs det også Håper eksamen går bra! Har jo så lyst til å gjøre det bra, men har liksom en dårlig følelse. Nå skal jeg skrive litt mer notater også er det bare å repetere igjen og igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. desember 2007 #616 Del Skrevet 11. desember 2007 Åååååååååå, eksamen gikk kjempe bra! Det føles deilig å være ferdig. Jeg hadde forberedt meg på flere vanskelige spørmål, så ble derfor lettet da jeg så oppgavearket. Jeg scoret nok dessverre ikke fullt på alle, men jeg håper at jeg totalt fikk vist mye kunnskap. Slet litt med å få med alle detaljene i nedbrytning og absorspasjon av fett. Det høres kanskje lett ut, men egentlig er det en ganske komplisert prosess med mange detaljer. Ikke sant, Adonia? Jeg er fornøyd med mitt eget resultat uansett hva jeg får på eksamen (A-F) :-D. Jeg skal kose meg med gløgg og oppgaveskriving i kveld. Jeg skriver en interessant oppgave, så det er egentlig bare morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. desember 2007 #617 Del Skrevet 11. desember 2007 Så flott, Ada Blûe! Gratulerer med vel bestått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. desember 2007 #618 Del Skrevet 11. desember 2007 ....Venter fortsatt på praksisplass... Nå har jeg funnet plassen min. Jeg er kjempe fornøyd. Heldigvis ikke langt unna og (etter kjapp googling) virker svært bra. Jeg gleder meg sååå til praksis; det er det beste med hele studiet. Og få være out there og møte mennesker. Toppers! For en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. desember 2007 #619 Del Skrevet 11. desember 2007 Så flott, Ada Blûe! Gratulerer med vel bestått eksamen! - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 12. desember 2007 #620 Del Skrevet 12. desember 2007 Åååååååååå, eksamen gikk kjempe bra! Det føles deilig å være ferdig. Jeg hadde forberedt meg på flere vanskelige spørmål, så ble derfor lettet da jeg så oppgavearket. Jeg scoret nok dessverre ikke fullt på alle, men jeg håper at jeg totalt fikk vist mye kunnskap. Slet litt med å få med alle detaljene i nedbrytning og absorspasjon av fett. Det høres kanskje lett ut, men egentlig er det en ganske komplisert prosess med mange detaljer. Ikke sant, Adonia? Jeg er fornøyd med mitt eget resultat uansett hva jeg får på eksamen (A-F) :-D. Jeg skal kose meg med gløgg og oppgaveskriving i kveld. Jeg skriver en interessant oppgave, så det er egentlig bare morsomt. ja, det er temmelig komplisert det så utrolig bra at eksamen gikk så bra du får sikkert en god karakter, og det har du virkelig fortjent du som har jobbet så mye med skolen i høst! så flink du er! du burde virkelig glede deg til praksis ja :-D jeg har vært på det igjen idag og det er så utrolig gøy.. sitter igjen med en god følelse idag, følte jeg fikk det til bra! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå