Midna Skrevet 3. oktober 2007 #561 Del Skrevet 3. oktober 2007 Håper oppgaven gikk bra Tabris! Er vel deilig å være ferdig nå? I dag har jeg skrevet litt mer på oppgaven. Skulle egentlig vært på skolen og jobbet med oppgaven sammen med en annen på gruppa + at vi skulle jobbe med læringsmål. Men så måtte hun jobbe og da ble det ikke noe av. Men i morgen da skal vi møtes! Så da blir vi forhåpentligvis enda mer klokere på oppgaven, og jeg får kanskje begynt med læringsmål til blokk 3? Har en og en halv uke på meg til å gjøre de ferdige. Burde absolutt klare det. Er foresten halveis med artikler til blokk 4 også, så er da absolutt godt på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. oktober 2007 #562 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, eksamen er levert i dag, jeg ble fornøyd og nå slapper jeg av med et glass whisky. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. oktober 2007 #563 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er jeg litt stolt av meg selv! Har sittet på skolen fra ni titl halv to og jobbet med oppgave. Nå har jeg kommet hjem og har jobbet i rundt en og en halv time med å lage aktivitetsplan for prosjektet som vi har funnet på for hotellet i caset. Har tegnet og streket og lagd 3 versjoner på a3 ark for hånd og nå er jeg fornøyd. Dette er bare en skisse som vi skal vise frem i veiledningstimen i morgen slik at vi vet om vi er på rett spor og kan jobbe videre ut i fra det. Er stressa pga den oppgaven. Har liksom stått litt stille, men føler at vi er på vei nå! Har faktisk fått skrevet ganske mye så er ikke så ille som jeg tror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. oktober 2007 #564 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan går det med alle sammen? Jeg fikk levert den første innlevereingsoppgaven i går, noe som betydde at jeg fikk en ny en. Skal skrive max tre sider på den, men tre sider er mye når man synes at stoffet er litt vanskelig Men har en hel måned på meg da, så det skal nok gå bra I dag skal jeg prøve å lese ut et kapittel på 20 sider, men boka er så svær med stooore sider, så jeg får se om jeg orker. God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. oktober 2007 #565 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ble ferdig med kapitlet Å så har jeg fått begynt litt på oppgaven. Men det ene spørsmålet forstår jeg ikke helt. Men nå har jeg fått diskutert det med min kjære, og tror jeg nå skal få ned noen få ord Endret 12. oktober 2007 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 22. oktober 2007 #566 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg tok en liten pause fra tråden, men nå er jeg tilbake - godt motivert igjen. Det hjelper å lese at dere andre står på også. Flinke, flinke jenter! --- Jeg har heldigvis i en grei uke nå. Nesten ikke noe jeg må gå på og dermed kan jeg legge opp det meste etter hva jeg trenger å jobbe med. Kun 7 uker til 1. eksamen og kun 8 uker til 2. eksamen. PUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messy Skrevet 22. oktober 2007 #567 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har gjort ferdig ex.phil beta oppgaven min idag, og den er innlevert og alt! Deilig å være ferdig med språktolkning og argumentasjonsanalye! *pakke vekk boken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 25. oktober 2007 #568 Del Skrevet 25. oktober 2007 aiaiai jeg må henge meg på her igjen., sliter med motivasjonen for tiden. går veldig greit å være i forelesninger og kurs på skolen. men det blir LITE lesing utenom kan ikke skylde på vanskelig tema heller (har om forplantningsorganene, menstrasjon, prevensjonsmidler osv denne uka) så i kveld skal jeg komme meg gjennom ukens kapittel. klarer jeg det skal jeg belønne meg selv med kakao og en episode av greys anatomy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. oktober 2007 #569 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er ikke bare du som har lite motivasjon Adonia. Jeg har hatt en utrolig slapp periode på over ei uke nå! Så nå i kveld må jeg nesten få lest noen sider så jeg kommer i gang igjen. Men det er ikke så lett å sette seg ned å lese når man først kommer hjem fra jobb klokka 18.00. Men kommer innom med en oppsummering etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. oktober 2007 #570 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da har jeg fått lest noen sider. Har ikke fått lest mange, men det var heller ikke meningen. Jeg har i alle fall kommet i gang igjen Det jeg leser nå er kjempetungt stoff i forhold til det jeg har lest før. Bruker nesten halvparten av tiden på å slå opp fremmedord. Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bruke så mye "fancy-smancy" ord, når man kan bruke ord som alle kan! Men,men. Det var egentlig deilig å komme igang med lesingen igjen. Men nå må jeg gjøre litt stæsj til jobben i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 25. oktober 2007 #571 Del Skrevet 25. oktober 2007 aiaiai jeg må henge meg på her igjen., sliter med motivasjonen for tiden. går veldig greit å være i forelesninger og kurs på skolen. men det blir LITE lesing utenom kan ikke skylde på vanskelig tema heller (har om forplantningsorganene, menstrasjon, prevensjonsmidler osv denne uka) så i kveld skal jeg komme meg gjennom ukens kapittel. klarer jeg det skal jeg belønne meg selv med kakao og en episode av greys anatomy! ble ikke helt ferdig.. men kom gjennom det tyngste stoffet, og har bare et par sider igjen til i morgen! så er ganske fornøyd likevel! nå er jeg i hvertfall i gang med lesinga igjen.. bare meg selv: vi får prøve å oppmuntre hverandre. men jeg skjønner velidig godt at du ikke orker å lese på mye etter en full dag på jobb. jeg vet selv hvor sliten jeg er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. oktober 2007 #572 Del Skrevet 26. oktober 2007 Her er det lenge siden jeg har vært! Jeg sjangler meg litt halveis gjennom dette semesteret, føler jeg. Har vært på de fleste forelesningene og leser (u)jevnt og trutt, men ikke så mye som jeg hadde satset på. Driver og jobber med oppgavene i historie for tiden, hadde håpet å bli ferdig med dem i oktober slik at jeg kunne fokusere på eksamenslesing i november. Fikk forresten B på hjemmeeksamen i Ex.Phil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. oktober 2007 #573 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gratulerer med B på hjemmeeksamen! Adonia: er enig i at vi får oppmuntre hverandre. Det hjelper det I dag etter jobb har jeg fått lest 6 sider. Høres ikke så mye ut, men boka er svær, store sider med masse tekst. Og i tillegg er det litt tungt stoff. Men er faktisk fornøyd med bare de 6 sidene i kveld. Skal få lest en del mer i helgen når jeg drar til svigers på landet Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 26. november 2007 #574 Del Skrevet 26. november 2007 2 uker til første eksamen. Det blir noen intensive dager. Mål for morgendagen: Ferdig med bind 5 og 4. + 1 time medikamentregning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. november 2007 #575 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tenkte faktisk på denne tråden i dag. Jeg har min andre eksamen i morgen, så har lest i hele dag. Nå skal jeg gå og legge meg og stå opp tidlig og lese litt til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lorelai80_* Skrevet 27. november 2007 #576 Del Skrevet 27. november 2007 Skal bare ha en eksamen, men den nærmer seg med stormskritt. Neste semester blir ganske mye verre ja Lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. november 2007 #577 Del Skrevet 28. november 2007 Jobbet effektivt i dag, men har omprioritert litt på listen min før eksamen... I morgen: Jobbe videre med bind 4 i AFB. Det er det jeg trenger å bruke mest tid på. Skal være effektiv i morgen også, samt jobbe med litt skriving av artikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2007 #578 Del Skrevet 29. november 2007 I morgen skal jeg levere den siste oppgaven min, så den må jeg skrive ferdig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happy_85 Skrevet 29. november 2007 #579 Del Skrevet 29. november 2007 jeg har eksamen på mandag i matte 1mx.. har nesten 3 kapitler igjen og har ikke fått repetert noe Jeg kunne trengkt spark i rompa for lenge siden.. Men leser som privatist så veldig vanskelig å motivere seg.. Men jeg får ni pugge de siste dagene.. og skjønner ikke grafer på kalkulatoren:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2007 #580 Del Skrevet 29. november 2007 Ferdig med opppgaven! :-D Puh! happy 85: *sparke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå