Tabris Skrevet 29. august 2007 #401 Del Skrevet 29. august 2007 Menssmerter, PMS og råttent humør. En dag hvor jeg helst bare vil ligge under pleddet og spille Playstation 2 - men jeg skal avgårde på jobb og forelesning. Blir borte i åtte timer... :( *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 29. august 2007 #402 Del Skrevet 29. august 2007 Menssmerter, PMS og råttent humør. En dag hvor jeg helst bare vil ligge under pleddet og spille Playstation 2 - men jeg skal avgårde på jobb og forelesning. Blir borte i åtte timer... :( *sutre* det er lov å sutre litt da! natt til tirdag lå jeg og hatet hele verden for jeg hadde så utrolig vondt! hater menssmerter!! idag har jeg hatt lang dag på skolen! først 4 timer forelesning i strekk. med ikke så altfor spennende tema (etikk osv..) ble det ganske tungt å konsentrere seg så lenge. etter forelesningen var det rett til legekontoret der vi skal ha praksis. vi var 8 elever som skal være med to ulike leger. idag fikk vi bare info, men høres utrolig gøy og spennende ut! gleder meg vi skal ikke så mye i praksis ennå da, kun noen enkeltdager før jul! vondt i hodet nå, men har mål for kvelden å få lest en god del om muskler og sjelettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. august 2007 #403 Del Skrevet 29. august 2007 Takk for trøst, Adonia. Wow, dere er flinke som leser etter lange dager på skolen også! Har nettopp kommet hjem og kjenner jeg er sliten nå. I morgen blir det fra åtte til fire. To timer Nyere Historie, to timer pause, to timer kollokvie i Ex.Phil og to timer Ex.Phil. (Og det er to intense timer!) Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 29. august 2007 #404 Del Skrevet 29. august 2007 Menssmerter, PMS og råttent humør. En dag hvor jeg helst bare vil ligge under pleddet og spille Playstation 2 - men jeg skal avgårde på jobb og forelesning. Blir borte i åtte timer... :( *sutre* Sånne dager er P-Y-T-O-N. idag har jeg hatt lang dag på skolen! først 4 timer forelesning i strekk. med ikke så altfor spennende tema (etikk osv..) ble det ganske tungt å konsentrere seg så lenge. etter forelesningen var det rett til legekontoret der vi skal ha praksis. vi var 8 elever som skal være med to ulike leger. idag fikk vi bare info, men høres utrolig gøy og spennende ut! gleder meg vi skal ikke så mye i praksis ennå da, kun noen enkeltdager før jul! Så flott! Det blir sikkert spennnende. --- Jobbet med ei studie- venninne i dag. Fikk gjort en del, men det ble litt utenom snakk også . Planen for i kveld er å jobbe med anatomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. august 2007 #405 Del Skrevet 29. august 2007 Så flinke dere er! I dag har jeg vært på skolen fra ti til tre og diskutert deler av pensum med to skole veninner. Kom ikke noe lenger i pensum ofrid vi diskuterte ting jeg allerede hadde lest, men har fått en mye bedre forståelse for det. Akkurat nå må jeg få ned mer stoff til semesteroppgaven. Føler at jeg sitter litt fast nå, men det må være klart til vi skal møtes på skolen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 2. september 2007 #406 Del Skrevet 2. september 2007 Det går greit med studier for tiden . Jeg ligger forholdsvis greit an, men kunne sikkert stått litt mer på den siste uken. Har noen mål for uken som kommer, og jeg tror det lar seg gjøre. I morgen har jeg en avtale med ei studievenninne, greit å ha noen å lese sammen med. Det er sent, men jeg tror jeg bevilger meg 15 minutter til for å bli ferdig med et del-kapittel. Jeg håper jeg våkner opp med ny giv i morgen :-D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. september 2007 #407 Del Skrevet 3. september 2007 Var rolig uke her også. Leste et kapittel etter forelesning på fredag, ellers har jeg forberedt meg til forelesningene men det er også alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. september 2007 #408 Del Skrevet 3. september 2007 Nådde målet mitt for forrige uke. Målet var å bli ferdig med alt pensum i blokk 1 i det ene faget. Plan for i dag: 1) Lese pensum i faget sales and revenue management til i morgen. (det gjorde jeg i går kveld så den er allerede i boks) 2) Lese en artikkel vi muligens kan bruke i semesteroppgaven i "REL". 3) Skrive stikkord til læringsmål 1-3 i "REL". Jeg har fri i hele dag så planen er å få gjort enda mer på de læringsmålene. Er 10 til sammen, og jo fortere jeg blir ferdig jo fortere får jeg begynt på pensum til blokk 2. Er jo forsåvidt ferdig med pensum til blokk 1 og kunne bevegd meg videre, men ønsker å gjøre det ordentlig når jeg først gjør det og det blir mye enklere å lese ti leksamen når jeg har ordentlige notater til alle temaer vi har fått. Ha en fin uke dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. september 2007 #409 Del Skrevet 3. september 2007 Stå på Miss Ariel . Ha en fin uke du også. Mine mål for dagen er å bli helt ferdig med gruppenotat til studiegruppen, samt jobbe ferdig med kapittel 3 i AFB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 3. september 2007 #410 Del Skrevet 3. september 2007 jeg er flink student for tiden :lese: fikk lest en god del i helga også, for det var lite som skjedde på lørdag og søndag (og kjæresten var temmelig opptatt med sin nye ps3 ). men vi har mye pensum, så det er bare å fortsette i samme tempo.. kjenner jeg blir litt irritert på flere av de jeg studerer sammen med - de har begynt å stresse allerede. maser om at de føler de ikke har lest nok, at alle andre kan mer enn dem osv.. vi har jo bare gått 2 uker på skolen jo.. ønsker alle en fin uke med mye motivasjon til studiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. september 2007 #411 Del Skrevet 3. september 2007 Nå har jeg nådd dagens mål, men får se om jeg får til litt til : ) Adonia: føler at de på studiet ditt er motsatt av de på studiet mitt. I klassen min er det slik at folk ikke gidder å åpne bøkene en gang. Føler meg skikkelig nerd som sitter og leser og leser. Men enig med deg, ingen grunn til å stresse heller. Jeg leser fordi jeg syntes studiet er spennende, og fordi jeg ikke orker å ta store skippertak før eksamen. Også bra karakterer da... Hva studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. september 2007 #412 Del Skrevet 3. september 2007 Motivasjon på topp! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 3. september 2007 #413 Del Skrevet 3. september 2007 Nå har jeg nådd dagens mål, men får se om jeg får til litt til : ) Adonia: føler at de på studiet ditt er motsatt av de på studiet mitt. I klassen min er det slik at folk ikke gidder å åpne bøkene en gang. Føler meg skikkelig nerd som sitter og leser og leser. Men enig med deg, ingen grunn til å stresse heller. Jeg leser fordi jeg syntes studiet er spennende, og fordi jeg ikke orker å ta store skippertak før eksamen. Også bra karakterer da... Hva studerer du? jeg studerer medisin (1 semester) jeg. hva med deg? blir stressa før eksamen jeg også da, men tenker hvis de i klassen skal fortsette sånn kommer de jo til å få sammenbrudd før den i det hele tatt nærmer seg! skal lese et par timer i kveld også. Blir hjertet og sirkulasjonssystemet som tema i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. september 2007 #414 Del Skrevet 3. september 2007 Ferdig med første dag på videreutdanningen! Tror det kommer til å bli et knallhardt år, men også interresant Akkurat nå er motivasjonen på plass faktisk. Så jobben nå i kveld er å få printet ut pensumlista, lese gjennom notater som er lagt ut på nett og se litt på Fronter. Og i morgen er det først på jobb å så ut og shoppe bøker Nå er jeg i alle fall i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. september 2007 #415 Del Skrevet 3. september 2007 Spennende med medisin da! Er det veldig tungt? Tihi, ja hvis man er så stresset etter 2 uker da ligger man vel brått med hjerteinfarkt eller liknende før man i det hele tatt får tatt eksamen! Jeg studerer siste året på bachelorgraden i hotell- og relasjonsledelse. Litt spesielt og ingen skjønner helt hva jeg skal bli, men jeg syntes det er kjempespennende i det minste! Jobber på hotell ved siden av og føler det er det jeg vil jobbe videre med i alle fall... Men om det blir master eller ikke, det vet jeg ikke! Ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 4. september 2007 #416 Del Skrevet 4. september 2007 Kos deg med sirkulasjonssystemet, Adonia! Lykke til med studiet, Bare meg selv. --- Jeg er blitt syk, men heldigvis ikks så ille at jeg ikke klarar å gå på forelesninger eller jobbe med fag hjemme. Knasker halslinser og drikker varm te, så vi får håpe det gir seg etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ebano som skal skjerpe seg nå Skrevet 4. september 2007 #417 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg burde virkelig ha lest til kirurgi eksamen nå, men jeg altfor lat. Eksamen på fredag....men har lest en del gjennom termen så har rimelig god kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 4. september 2007 #418 Del Skrevet 4. september 2007 Muntlig eller skriftelig? Masse lykke til på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ebano_* Skrevet 4. september 2007 #419 Del Skrevet 4. september 2007 Muntlig eller skriftelig? Masse lykke til på fredag. Muntlig, long case med eksaminering av virkelige pasienter, deretter presantasjon pasienten og forsvar av min diagnose og behadling ovenfor 2 overleger. Den som bare hadde hatt skriftelig.... Takk for lykke til Klarer ikke sette meg ned å lese når jeg er så stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. september 2007 #420 Del Skrevet 4. september 2007 Lykke til med eksamen, ebano! Flott innsats, alle sammen. Selv skal jeg ha om mellomkrigstiden fra to til fire i dag. Har printet ut forelesningsnotatene og lest gjennom dem. Har ingen ledig sitteplass her på biblioteket, bortsett fra PC-plass, så jeg får lese om emnet på wikipedia imens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå